Najlepszy zestaw "Zamach + Sprzęgło" do B-series SOHC

Postprzez Boris86 » 23 mar 2012, 20:28

Z tego co wiem najmocniejszy docisk pasujący aby dokręcić go do koła zamachowego B-serii SOHC to docisk z 1,8 B8 SOHC. Tarcza największa również.
Pytanie nr.1 Czy mieliście okazje dopasować pod to koło zamachowe jeszcze mocniejszy docisk?
Pytanie nr. 2 Czy koła zamachowe od B3, B6 i B8 SOHC różnią się i czy bieżnia koła zamachowego mająca styk z okładziną tarczy sprzęgłowej np z B3 jest wystarczająca do tarczy z B8?
Ostatnio edytowano 24 mar 2012, 23:22 przez Boris86, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Hazu » 23 mar 2012, 22:51

A co to jest B8?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tekkenfan » 23 mar 2012, 23:34

1.8 SOHC
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Jacek176 » 24 mar 2012, 12:41

1. Tak, docisk od 1.8 SOHC wzmocniony u Radzikowskiego :D
2. Różnią się. Im mniejszy silnik tym lżejsze koło :) Kiedyś był tu na forum użytkownik Piciu, który do koła zamahowego od 1.3 założył docisk od 1.8 sohc także chyba się da :)

Gdyby nie to, że Radzik zaczął się strasznie cenić to radziłbym wzmocnienie docisku u niego. Ale teraz taka przyjemność kosztuje podobno ponad 2 razy więcej niż w czasach kiedy ja to robiłem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Tomek6 » 24 mar 2012, 13:33

Boris, popraw temat, bo Grzyb zawału dostanie a kupuje od czasu do czasu u chłopa parę środków i nie jest mi to na rękę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Boris86 » 24 mar 2012, 17:56

Jacku, a możesz powiedzieć czym różnił się ten docisk po odebraniu ze wzmocnienia?
Bo miałem okazję gdzieś czytać że to wzmocnienie polega na dołożeniu drugiej sprężyny talerzowej do dostarczonego docisku.
Najbardziej z tego wszystkiego ciekawi mnie czy koła zamachowe różnych B-series mają różnej wielkości bieżnie. Nikt nie miał okazji sprawdzać?

Tomku, myślę że moderatora nie musisz wspomagać mimo że poza forum współpraca Ci się z nim układa. Temat jest z wielkiej litery, nie powtarza się z tematami z FAQ, zawiera wyrazy po którym będzie go łatwo odnaleźć, i oznaczenia silników których dotyczy. Modelu pisał nie będę bo jak pewnie wiesz występowały one w modelach wielu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez mlody1921 » 24 mar 2012, 21:16

Co do dołożenia drugiej sprezyny to bywały takie że trzeba było stawać na sprzęgle :D nie zdawało egzaminu, a pytajcie Wróbla on robi taniej sprzegła i równie dobrze
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 24 mar 2012, 21:45

Tomek6 napisał(a):Boris, popraw temat, bo Grzyb zawału dostanie a kupuje od czasu do czasu u chłopa parę środków i nie jest mi to na rękę ;)
Boris86 napisał(a):Tomku, myślę że moderatora nie musisz wspomagać mimo że poza forum współpraca Ci się z nim układa. Temat jest z wielkiej litery, nie powtarza się z tematami z FAQ, zawiera wyrazy po którym będzie go łatwo odnaleźć, i oznaczenia silników których dotyczy. Modelu pisał nie będę bo jak pewnie wiesz występowały one w modelach wielu.


Myślę, że Tomek miał na myśli Twoje "Rozwarzanie" niż samą składnię tytułu :P Jak możesz to popraw ;)


mlody1921 napisał(a):Co do dołożenia drugiej sprężyny to bywały takie że trzeba było stawać na sprzęgle :D nie zdawało egzaminu, a pytajcie Wróbla on robi taniej sprzęgła i równie dobrze


Dodatkowym efektem ubocznym po dołożeniu drugiej diafragmy były przypadki wypadania tłumików drgań (mój przypadek 3x z rzędu), dlatego warto zrezygnować z nich, np. przy okazji zmiany okładzin (na spiek lub mocny organik) przerobić tarczę sprzęgłową. Też polecam Wróbla – Radzik oszalał z cenami i z terminami. W ostateczności zdecydowałem się zrobić to raz a dobrze – ACT (organiczna tarcza+wzmocniony docisk) i zapomniałem o problemach ze sprzęgłem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Tomek6 » 24 mar 2012, 23:23

Boris86 napisał(a):Tomku, myślę że moderatora nie musisz wspomagać mimo że poza forum współpraca Ci się z nim układa. Temat jest z wielkiej litery, nie powtarza się z tematami z FAQ, zawiera wyrazy po którym będzie go łatwo odnaleźć, i oznaczenia silników których dotyczy. Modelu pisał nie będę bo jak pewnie wiesz występowały one w modelach wielu.


onyx napisał(a):Myślę, że Tomek miał na myśli Twoje "Rozwarzanie"


Dokładnie tak, nikogo nie wspieram i nie atakuje, zwyczajnie wali po oczach taki byk i tyle. Bez odbioru, bo nie o błędach temat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje