Jaka instalacja gazowa do Mazda5 2.0 145KM?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez ronin00 » 24 sie 2011, 20:37

Witam ponownie ,co do podniesienia siedzeń na klockach z pleksy to zrobiłem to sam ,myslę jednak ze jest to kwestia dogadania sie z montażystami -no i ceny :] .Co do ceny ,to ja dałem 3000zł, nie wiem czy to dużo czy mało jednak robiłem u gościa juz drugie auto i miałem do niego zaufanie (zresztą pytałem sie u dwóch innych gaziaży i proponowali mi BRC Seqent w podobnych pieniadzach-wolałem jednak zachwalanego polskiego STAGA) Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 14:43
Posty: 68 (0/2)
Skąd: Małopolska
Auto: Mazda 5 2.0 MZR LPG

Postprzez mluterking » 6 wrz 2011, 17:45

Witam,
chciałbym zapytać w temacie: czy konieczna jest regulacja zaworów w silniku 2.0 145KM na LPG i jak często? Dotąd jeździłem Hondą na LPG i regulacja zaworów była mi zalecana co ok. 20-40 tys. km (zależy od fachowca). Ponoć w Maździe z tym silnikiem może to być bardziej kłopotliwe, czyli droższe, bo nie da się tego tak łatwo zrobić.
Czy ktoś z użytkowników coś wie na ten temat? Będę wdzięczny, dopiero szukam takiego auta i jestem prawie zdecydowany na ten silnik i LPG.

Pozdrawiam
mluterking
 

Postprzez kachel1 » 9 wrz 2011, 19:06

ja mam LPg w 3 przebieg 30 tys na lpg i zaworki wydechowe 4 do regulacji juz sa objaw nierówna praca na PB nie wiem tylko dlaczego to tylko na PB sie działo a koszty 4 szklanki 73 za sztuke uszczelka 73 pod klawiature i dwa oringi do osłony łancucha rozrzadu
ogolnie mazdy jak czytałem bardzo dobrze znosza LPG jedyny problem brak hydrauliki w zaworach wiec co jakis czas kontrolowac luz ja po następnych 30 znowu na sprawdzenie postawie
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 19:02
Posty: 68 (0/2)
Skąd: kolno
Auto: mazda cx 30 2020

Postprzez klajgus » 26 wrz 2011, 21:56

kachel1 napisał(a):ja mam LPg w 3 przebieg 30 tys na lpg i zaworki wydechowe 4 do regulacji juz sa objaw nierówna praca na PB nie wiem tylko dlaczego to tylko na PB sie działo a koszty 4 szklanki 73 za sztuke uszczelka 73 pod klawiature i dwa oringi do osłony łancucha rozrzadu
ogolnie mazdy jak czytałem bardzo dobrze znosza LPG jedyny problem brak hydrauliki w zaworach wiec co jakis czas kontrolowac luz ja po następnych 30 znowu na sprawdzenie postawie


Witam.
Chyba pierwszy kolega na forum co regulował zawory, ja tez na jednym mam trochę mały luz (o,25 :| ) i szykuje się do regulacji, a ze Ty już masz to za sobą to napisz proszę czy :
– łańcuch rozrządu był ściągany? podobno jest sposób by tego uniknąć
-ile czekałeś na sprowadzenie szklanek w serwisie? (i czy według Ciebie jest możliwość zeszlifowania szklanek na magnesowce? słyszałem ze tak niektórzy robią i wszystko jest OK )
-ile cie skasował mechanik za robotę?
Dodam ze u mnie silnik pracuje normanie, napisz co miałeś na myśli pisząc nierówna praca ..... falowały ci obroty czy przerywał podczas przyspieszania???
Z góry dzięki za odpowiedz :)
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 17:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez gazparts » 28 wrz 2011, 21:24

klajgus napisał(a):napisz co miałeś na myśli pisząc nierówna praca .

Najbardziej rozpoznawalneto : brzydki bieg jałowy, niższe obroty i "purchanie" w tłumiku końcowym
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez kachel1 » 22 paź 2011, 16:59

0,25 to jeszcze jest ok moim zdaniem ja miałem na 4 od 0,10 do 0,20 i te tylko maechanik poprawił a dziwna praca z początku myslałem ze stukaja klapki w kolektorze lecz potem jak przerzucałem na PB zaczęło sie strzelanie w tłumiku i telepanie silnikem poszedł do mechanika i zaworki do regulacji pozostały luz na zaworkach był 0,25 – 0,30 wiec te zostały bez regulacji chociaz chciałem z poczatku wszystkie robic a co do łancucha owsze był wypinany bo inaczej raczej sie nie da
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 19:02
Posty: 68 (0/2)
Skąd: kolno
Auto: mazda cx 30 2020

Postprzez kachel1 » 22 paź 2011, 17:05

czesci z robocizna 1000 na szklanki zamawiane w az auto wawa czekałem tydzien bo nie maja ich na składzie co do przerobki szklanek nie słyszałem o tym patecie wiec nie wiem mysle ze moja przyczyna rozlegolowania zaworów była zle załozona instalacja prins a konkretnie zle zrobione nawierty poprostu przy kazdym przejsciu na lpg szarpało silnikiem strasznie
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 19:02
Posty: 68 (0/2)
Skąd: kolno
Auto: mazda cx 30 2020

Postprzez klajgus » 24 paź 2011, 22:38

dzięki za info :)
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 17:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez martin77 » 21 mar 2012, 17:22

Witam co sadzicie o zagazowaniu M5,jaka instaklacje proponujecie,i jak wasze M5 sprawuja sie z instalacja.Prosze o opinie i porady!!!
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2009, 20:39
Posty: 227 (0/1)
Auto: M6,BENZYNA, 2,0,ROK PRODUKCJI 2008,PRZEDSTAWICIEL polska

Postprzez smile » 21 mar 2012, 17:33

Lepiej mieć diesla na ropę niż benzynę na gaz...
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez martin77 » 21 mar 2012, 21:54

Dziekuje za rade ale diesel to nie dla mnie zwlaszcza z filterm DPF
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2009, 20:39
Posty: 227 (0/1)
Auto: M6,BENZYNA, 2,0,ROK PRODUKCJI 2008,PRZEDSTAWICIEL polska

Postprzez gazparts » 21 mar 2012, 22:14

smile napisał(a):Lepiej mieć diesla na ropę niż benzynę na gaz...

sprecyzuj proszę wypowiedz, bo jak na razie to mnie zadziwiłeś :|
a co do tematu mazda 5 2l
fajnie będzie śmigać na gazie
silnik z mazd 3 ki, 6 ki
sprawdzony na gazie :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez buczos » 21 mar 2012, 22:19

smile napisał(a):Lepiej mieć diesla na ropę niż benzynę na gaz...

i płacić po 6 zł za litr :)
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:20
Posty: 3447 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: 2019 Mazda 6
2008 Peugeot 107
Było:
Laguna 3 GT
Mazda 3 Sedan BK Top Sport 323F BA

Postprzez Guinness » 21 mar 2012, 23:36

smile napisał(a):Lepiej mieć diesla na ropę niż benzynę na gaz...

Tak z ciekawości na temat gazu http://nt.interia.pl/gadzety/news/w-204 ... az,1775064 , a na ropę jakoś nie słychać .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez WisniaUs » 22 mar 2012, 01:25

Taaa najlepiej ROPA a zwlaszcza w zgnusnialym VW i duuuzo urlopu na wizyty u mechanika.Jak mam miec auto specjalnej troski to wole rower.Pozdrawiam
WisniaUs
 

Postprzez siemek55 » 22 mar 2012, 10:56

martin77 napisał(a):Witam co sadzicie o zagazowaniu M5,jaka instaklacje proponujecie,i jak wasze M5 sprawuja sie z instalacja.Prosze o opinie i porady!!!

może to ciebie przekona. http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=107&t=121263&hilit=jakie+przebiegi
Sam miałem obawy na początku. Na pewno nie jest to dedykowane paliwo, ale przy odpowiednim montażu i dbałości o regulację naprawdę nie ma problemów.

smile napisał(a):Lepiej mieć diesla na ropę niż benzynę na gaz...

Może zamiast rzucać luźne opinie załączysz konkrety. Widzę kolego że masz taki nawyk (nie tylko tym dziale/wątku) :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez martin77 » 22 mar 2012, 17:06

Dzwonilem dzis do gazownika podobno dobry auto-flesz Lubicz pod Toruniem,zaproponaowali mi staga 300+,wtryski Hany,nie pamietam reduktora ale gosc mnie zapewnial ze jest dobry,calosc 2900 zloty gwarncja 3 lata,a na elektronike 2 lata !!!A jeszcze dodam ze auto ma obecnie 112.000km przebiegu!Wiecej szczegolow moze jestescie teraz w stanie mi cos wiecej napisac......?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2009, 20:39
Posty: 227 (0/1)
Auto: M6,BENZYNA, 2,0,ROK PRODUKCJI 2008,PRZEDSTAWICIEL polska

Postprzez Guinness » 22 mar 2012, 19:16

Jak zagazujesz to przy tych cenach paliwa zwróci się niebawem , a już zapowiadają że na okres letni ceny jeszcze pójdą w górę .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez Arton » 22 mar 2012, 21:14

Jakiej pojemności zmieści się butla do tego modelu?
...nie wszyscy mogą jeździć M@zdą. Niech jeżdżą golfami, tak jak wszyscy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sie 2010, 10:41
Posty: 46
Auto: Mazda 5CR 2.0 PB z 2005r
Mazda 626 GF 98r 2.0 115KM PB + LPG Stag 300+
Była Mazda Demio 98 1.3 16V (63KM)
Była MX-3 1.6 PB

Postprzez martin77 » 22 mar 2012, 21:44

Jeszcze niewiem ale kiedys na forum wyczytalem ze ktos zmiescil butle 40 lub 45 litrow w kole zapasowym oczywiscie mowa tu o M5 z calkowita mozliwoscia zamykania i otwierania siedzen z tylu!!!Tak na marginesie musze odszukac ten temat!!!
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2009, 20:39
Posty: 227 (0/1)
Auto: M6,BENZYNA, 2,0,ROK PRODUKCJI 2008,PRZEDSTAWICIEL polska

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG