![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jaka instalacja gazowa do Mazda5 2.0 145KM?
Witam ponownie ,co do podniesienia siedzeń na klockach z pleksy to zrobiłem to sam ,myslę jednak ze jest to kwestia dogadania sie z montażystami -no i ceny
.Co do ceny ,to ja dałem 3000zł, nie wiem czy to dużo czy mało jednak robiłem u gościa juz drugie auto i miałem do niego zaufanie (zresztą pytałem sie u dwóch innych gaziaży i proponowali mi BRC Seqent w podobnych pieniadzach-wolałem jednak zachwalanego polskiego STAGA) Pozdrawiam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Witam,
chciałbym zapytać w temacie: czy konieczna jest regulacja zaworów w silniku 2.0 145KM na LPG i jak często? Dotąd jeździłem Hondą na LPG i regulacja zaworów była mi zalecana co ok. 20-40 tys. km (zależy od fachowca). Ponoć w Maździe z tym silnikiem może to być bardziej kłopotliwe, czyli droższe, bo nie da się tego tak łatwo zrobić.
Czy ktoś z użytkowników coś wie na ten temat? Będę wdzięczny, dopiero szukam takiego auta i jestem prawie zdecydowany na ten silnik i LPG.
Pozdrawiam
chciałbym zapytać w temacie: czy konieczna jest regulacja zaworów w silniku 2.0 145KM na LPG i jak często? Dotąd jeździłem Hondą na LPG i regulacja zaworów była mi zalecana co ok. 20-40 tys. km (zależy od fachowca). Ponoć w Maździe z tym silnikiem może to być bardziej kłopotliwe, czyli droższe, bo nie da się tego tak łatwo zrobić.
Czy ktoś z użytkowników coś wie na ten temat? Będę wdzięczny, dopiero szukam takiego auta i jestem prawie zdecydowany na ten silnik i LPG.
Pozdrawiam
-
mluterking
ja mam LPg w 3 przebieg 30 tys na lpg i zaworki wydechowe 4 do regulacji juz sa objaw nierówna praca na PB nie wiem tylko dlaczego to tylko na PB sie działo a koszty 4 szklanki 73 za sztuke uszczelka 73 pod klawiature i dwa oringi do osłony łancucha rozrzadu
ogolnie mazdy jak czytałem bardzo dobrze znosza LPG jedyny problem brak hydrauliki w zaworach wiec co jakis czas kontrolowac luz ja po następnych 30 znowu na sprawdzenie postawie
ogolnie mazdy jak czytałem bardzo dobrze znosza LPG jedyny problem brak hydrauliki w zaworach wiec co jakis czas kontrolowac luz ja po następnych 30 znowu na sprawdzenie postawie
kachel1 napisał(a):ja mam LPg w 3 przebieg 30 tys na lpg i zaworki wydechowe 4 do regulacji juz sa objaw nierówna praca na PB nie wiem tylko dlaczego to tylko na PB sie działo a koszty 4 szklanki 73 za sztuke uszczelka 73 pod klawiature i dwa oringi do osłony łancucha rozrzadu
ogolnie mazdy jak czytałem bardzo dobrze znosza LPG jedyny problem brak hydrauliki w zaworach wiec co jakis czas kontrolowac luz ja po następnych 30 znowu na sprawdzenie postawie
Witam.
Chyba pierwszy kolega na forum co regulował zawory, ja tez na jednym mam trochę mały luz (o,25
– łańcuch rozrządu był ściągany? podobno jest sposób by tego uniknąć
-ile czekałeś na sprowadzenie szklanek w serwisie? (i czy według Ciebie jest możliwość zeszlifowania szklanek na magnesowce? słyszałem ze tak niektórzy robią i wszystko jest OK )
-ile cie skasował mechanik za robotę?
Dodam ze u mnie silnik pracuje normanie, napisz co miałeś na myśli pisząc nierówna praca ..... falowały ci obroty czy przerywał podczas przyspieszania???
Z góry dzięki za odpowiedz
klajgus napisał(a):napisz co miałeś na myśli pisząc nierówna praca .
Najbardziej rozpoznawalneto : brzydki bieg jałowy, niższe obroty i "purchanie" w tłumiku końcowym
0,25 to jeszcze jest ok moim zdaniem ja miałem na 4 od 0,10 do 0,20 i te tylko maechanik poprawił a dziwna praca z początku myslałem ze stukaja klapki w kolektorze lecz potem jak przerzucałem na PB zaczęło sie strzelanie w tłumiku i telepanie silnikem poszedł do mechanika i zaworki do regulacji pozostały luz na zaworkach był 0,25 – 0,30 wiec te zostały bez regulacji chociaz chciałem z poczatku wszystkie robic a co do łancucha owsze był wypinany bo inaczej raczej sie nie da
czesci z robocizna 1000 na szklanki zamawiane w az auto wawa czekałem tydzien bo nie maja ich na składzie co do przerobki szklanek nie słyszałem o tym patecie wiec nie wiem mysle ze moja przyczyna rozlegolowania zaworów była zle załozona instalacja prins a konkretnie zle zrobione nawierty poprostu przy kazdym przejsciu na lpg szarpało silnikiem strasznie
smile napisał(a):Lepiej mieć diesla na ropę niż benzynę na gaz...
sprecyzuj proszę wypowiedz, bo jak na razie to mnie zadziwiłeś
a co do tematu mazda 5 2l
fajnie będzie śmigać na gazie
silnik z mazd 3 ki, 6 ki
sprawdzony na gazie
smile napisał(a):Lepiej mieć diesla na ropę niż benzynę na gaz...
Tak z ciekawości na temat gazu http://nt.interia.pl/gadzety/news/w-204 ... az,1775064 , a na ropę jakoś nie słychać .
Taaa najlepiej ROPA a zwlaszcza w zgnusnialym VW i duuuzo urlopu na wizyty u mechanika.Jak mam miec auto specjalnej troski to wole rower.Pozdrawiam
-
WisniaUs
martin77 napisał(a):Witam co sadzicie o zagazowaniu M5,jaka instaklacje proponujecie,i jak wasze M5 sprawuja sie z instalacja.Prosze o opinie i porady!!!
może to ciebie przekona. http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=107&t=121263&hilit=jakie+przebiegi
Sam miałem obawy na początku. Na pewno nie jest to dedykowane paliwo, ale przy odpowiednim montażu i dbałości o regulację naprawdę nie ma problemów.
smile napisał(a):Lepiej mieć diesla na ropę niż benzynę na gaz...
Może zamiast rzucać luźne opinie załączysz konkrety. Widzę kolego że masz taki nawyk (nie tylko tym dziale/wątku)
Dzwonilem dzis do gazownika podobno dobry auto-flesz Lubicz pod Toruniem,zaproponaowali mi staga 300+,wtryski Hany,nie pamietam reduktora ale gosc mnie zapewnial ze jest dobry,calosc 2900 zloty gwarncja 3 lata,a na elektronike 2 lata
!A jeszcze dodam ze auto ma obecnie 112.000km przebiegu!Wiecej szczegolow moze jestescie teraz w stanie mi cos wiecej napisac......?

Jeszcze niewiem ale kiedys na forum wyczytalem ze ktos zmiescil butle 40 lub 45 litrow w kole zapasowym oczywiscie mowa tu o M5 z calkowita mozliwoscia zamykania i otwierania siedzen z tylu!!!Tak na marginesie musze odszukac ten temat!!!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości