Ścina opony po wewnętrznej stronie(przód)
		
				Strona 1 z 1
			
	
	na stacji diagnostycznej na pewno się dowiesz co jest trafione.
			
			
		ralfik84 napisał(a):powiedzial ze to moga byc luzy w zawieszeniu....
Też jest to prawdą dla tego lepiej jechać na stacje przejrzeć całe zawieszenie
Najprędzej luz pojawia się na sworzniu wahacza i końcówce drążka kierowniczego, jak podnieśie się auto i poszarpie się koło rękoma doskonale czuć ewentualne luzy , potem tylko ustalić trzeba gdzie dokładnie jest luz  i wymiana wadliwej części, niestey takie luzy czasem są nie wykrywane na "szarpakach" przez "fachowców".
			
			Bez Mazdy nie ma jazdy
		
- Od: 3 sty 2011, 12:11
 - Posty: 152
 - Skąd: Łódź
 - Auto: 323F'99 BJ 1.5 GLX Twilight Blue Mica LPG KME Nevo
 
najpierw pojedz na stacje wydzasz z 50 zł  za sprawdzenie  a będziesz wiedział co jest trafione.
			
			
		jeśli są luzy w zawieszeniu  to oczywiste że tracisz geometrie koła , pierwsze to sprawdzenie zawieszenie, drugie to jej ustawienie poprawne był już wątek o tym że po ustawieni zbieżności kierownica był skręcona w jedną stronę  okazało się  że  gość źle ustawił   wniosek dobry warsztat  nie z technologią na lusterka  z PRL-u  i po trzecie geometria koła może się zmienić  z przebiegiem wiadomo jakie drogi mamy .jak zakupiłem swoją to też zcinała wewnątrz  opony , okazało się że geometria przodu i tyłu była do bani ale niemiec pewno nie sprawdzał  przez tyle lat.
			
			xedos1972
		
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
