PO REMONCE PANEWKI STUKA NA ZIMNYM SILNIKU PRZY PRZYSPIESZANIU
1, 2
wITAM, mam problem z moja mazda 6 2005 rok przed liftem silnik 2.0cd 121km
a wiec nie dawno kupilem autko z niemczech w ktorym padla panewka na czwartym cylindrze oczywiscie silnik dostal szlif walu nowe panewki usczesli itp , wyregulowane zawory ,po 100km pojawil sie problem tzn gdy odpalam silnik rano lub po dluzszym postoju to przez 2 sekundy jest stukot jakby zaworow lecz to ustepuje ale gdy ruszam i daje gazu slychac stukot tzn wbijam np 2 jke wcisklam gaz i slychac metaliczny stukot ale jakby na jednym cylindrze . Gdy silnik juz pochodzi powiedzmy 4min problem znika.
Autko nie dymi nie gasnie .Silnik zostal zalany olejem elf 10w 40
Prosze o pomoc z gory bardzo dziekuje
a wiec nie dawno kupilem autko z niemczech w ktorym padla panewka na czwartym cylindrze oczywiscie silnik dostal szlif walu nowe panewki usczesli itp , wyregulowane zawory ,po 100km pojawil sie problem tzn gdy odpalam silnik rano lub po dluzszym postoju to przez 2 sekundy jest stukot jakby zaworow lecz to ustepuje ale gdy ruszam i daje gazu slychac stukot tzn wbijam np 2 jke wcisklam gaz i slychac metaliczny stukot ale jakby na jednym cylindrze . Gdy silnik juz pochodzi powiedzmy 4min problem znika.
Autko nie dymi nie gasnie .Silnik zostal zalany olejem elf 10w 40
Prosze o pomoc z gory bardzo dziekuje
- Od: 10 mar 2012, 20:36
- Posty: 10
- Skąd: Wielkopolska
- Auto: Mazda 6
2.0CD
2005
przy remoncie wszytskie podkladki wymienilem na nowe ale jeszce rano spradze na zimnym silniku czy dmucha spalinami bo sprawdzalem tylko na cieplym , ogolnie to ten stukot jest bardzo podobny do zaworowych ale regulowalem , byc moze to wtryski potrzebuja kalibracji 
- Od: 10 mar 2012, 20:36
- Posty: 10
- Skąd: Wielkopolska
- Auto: Mazda 6
2.0CD
2005
a wiec tak , podkladki pod wtryskami trzymaja tzn nie ma spalin gdy odkrece korek wlewu oleju , wtryski nie skacza i nie maja luzu czyi sa dobrze dokrecone .Najwiecej slychac ten stukot gdy obciaze silnik tzn wlaczam 3jke zaciagam reczny i probuje ruszyc wtedy sie odzywa tak jak by zawor .
Juz dwa razy regulowalem zawory ,jak silnik sie rozgrzeje to problem prawie do zera znika
Juz dwa razy regulowalem zawory ,jak silnik sie rozgrzeje to problem prawie do zera znika
- Od: 10 mar 2012, 20:36
- Posty: 10
- Skąd: Wielkopolska
- Auto: Mazda 6
2.0CD
2005
Możesz nagrać swój problem i wrzucić linka tu?
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
a wiec jestem juz po tescie przelewowym 1 41ml 2 51ml 3 49ml i 4 51ml ten pierwszy zaczac najpozniej lac inne juz kapaly a ten 1szy dopoiero po 15sekundach , mam jeszce do was pytanie jaka sila dokrecic walek rozrzadu bo to musze sprawdzic
- Od: 10 mar 2012, 20:36
- Posty: 10
- Skąd: Wielkopolska
- Auto: Mazda 6
2.0CD
2005
dzisiaj jeszce raz ustawialem zawory ,lecz juz wiem ze na 100% stuka jeden wtrysk i teraz pytanie jezeli test przelewowy przeszedl ogolnie ok to moge tak na tym jezdzic
kupie jeszcze forte i zobaxczymy moze cos pomoze
- Od: 10 mar 2012, 20:36
- Posty: 10
- Skąd: Wielkopolska
- Auto: Mazda 6
2.0CD
2005
jesli robiłeś kalibracje i przeszła to wg. wtryski są okay i nie powinny być brake pod uwage jako źródło tych odgłosów a wtedy wg. mnie coś innego stuka..
spytaj w warsztacie czy przy remoncie silnika wyciągali tłoki?
Enduro
spytaj w warsztacie czy przy remoncie silnika wyciągali tłoki?
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam, czy kolega rozwiązał problem ze stukaniem. U mnie jest podobnie, rano czy po kilku godzinnym postoju np 2 – 3h. silnik przy ruszaniu około 1500-2500 obr klepie, sytuacja trwa zaledwie około 1-2 min ale jednak denerwuje mnie to, ponieważ myślę że coś się dzieje. Pozdrawiam. 
- Od: 25 mar 2011, 21:39
- Posty: 6
- Skąd: BYDGOSZCZ
- Auto: Mazda 6 2.0 Sport TOP 2002r.
136km
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6