Ku mojemu zdziwieniu weszły .... całe 2 LITRY
to prawie połowa układu chłodzenia, płyn ci ucieka albo układ zapowietrzony
Czyli jak załączam ogrzewanie na 4 to wiatrak sie włącza i to ciepłe powietrze leci do mnie tak ?
jeżeli chodzi o wentylator chłodnicy to nie, ten wentylator nie ma nic wspólnego z ustawianiem nadmuchu,
elementem, który oddaje ciepło do kabiny jest nagrzewnica (coś jak grzejnik) , przełącznikiem ustawiasz szybkość wentylatora który dmucha na nagrzewnicę aby rozprowadzić ciepło wewnątrz samochodu,
teraz wyobraź sobie, że dmuchasz wiatrakiem na grzejnik, grzejnik robi się chłodniejszy, a co za tym idzie ciecz która krąży w środku jest chłodniejsza, dlatego jak włączasz wentylator na najszybszy poziom spada ci temperatura, w układzie chłodzenia są takie elementy jak chłodnica, wentylator chłodnicy i termostat ( to one odpowiadają za utrzymywanie temperatury w układzie chłodzenia)
Mam już 650 KM i jak dojde do 1000 to zmieniam oleje standardowo i możliwe , że wtedy cos ulegnie zmianie ?
nie liczyłbym na to, że wymiana oleju coś zmieni
Na jakim poziomie u Was trzyma wskazówka ?
poniżej połowy