ciekawostka!!!
Strona 1 z 1
Pisze ten post ku przestrodze dla innych posiadaczy mazdy 6 (2002-2007).Dzisiaj bylem u mechanika z moja 'szosteczka' i szanowny pan mechanik oznajmil mi zebym pozbyl sie tego auta,bo ma wade fabryczna i w tym modelu nie mozna ustawic zbieznosci jesli sie przestawi i zawsze bedzie darla opony!!!
Prosze o komentarze.
Prosze o komentarze.
- Od: 14 sty 2012, 19:56
- Posty: 7
No cóż... wypowiedz mechanika zwaliła mnie z nóg...
Jak długo posiadasz to auto? Może ten egzemplarz akurat "ma coś w sobie" co nie pozwala ustawić zbieżności (np. ćwiartka wspawana ).
Masz do wyboru dwie opcje... mechanik albo auto... któregoś się naprawdę musisz pozbyć
Ale bynajmniej wady fabrycznej te auta nie posiadają
Jak długo posiadasz to auto? Może ten egzemplarz akurat "ma coś w sobie" co nie pozwala ustawić zbieżności (np. ćwiartka wspawana ).
Masz do wyboru dwie opcje... mechanik albo auto... któregoś się naprawdę musisz pozbyć
Ale bynajmniej wady fabrycznej te auta nie posiadają
kiedyś mi się o uszy obiło iż 6ka miała tendencję do zmiany pasa ruchu jadąc na wprost i puszczając kierownicę...
oczywiście jest duże prawdopodobieństwo że się mylę i piszę głupoty
do czego od razu się przyznaję bo to było za czasów paliwa po 2,5
to jest akurat bzdurą
oczywiście jest duże prawdopodobieństwo że się mylę i piszę głupoty
arturoo109 napisał(a):ma wade fabryczna i w tym modelu nie mozna ustawic zbieznosci
to jest akurat bzdurą
Barthez napisał(a):kiedyś mi się o uszy obiło iż 6ka miała tendencję do zmiany pasa ruchu jadąc na wprost i puszczając kierownicę...
Dokładnie tak, zalezy jeszcze od rocznika i od tego czy posiada łożyska w mocowaniu amora z przodu.
Zła passa ze ściąganiem zaczęła się od modelu GF. Z doświadczenia wiem, że mimo bardzo szerokiej tolerancji (nie mam w tej chwili ksiażki przed soba) ustawiam zawsze zbieżność na zero. Wtedy ściąga najmniej albo w ogóle (zalezy od opon tez, ja mam 205, sporo użytkowników ma 195)
arturoo109 napisał(a):modelu nie mozna ustawic zbieznosci jesli sie przestawi
Zawsze się da, z przodu nie problem... z tylu trzeba miec troche szczęścia żeby śruby puścily (wszechobecna rdza na zawieszeniu)
smile napisał(a):Mazda ma tak dobre zawieszenie że wyczuwała nawet pochyłość jezdni
Faktem jest, że sporo aut ma wielowahaczu lubi uciekac, dochodzi do tego jeszcze szersza opona, która potęguje doznania
a powiecie mi Panowie ile moze kosztowac naprawa tylnych nadkoli,bo ruda weszla i sie panoszy???
- Od: 14 sty 2012, 19:56
- Posty: 7
prezes83 napisał(a):i nie będę miał ręcznego
Ale ręcznego w większości GE nie ma, tylko z innego powodu

Guinness napisał(a):Myślę że to pan mechanik powinien się sprzedać na organy , był by z niego większy pożytek .
A ja sądzę, że dobrze wiedział o problemie ściągania tych samochodów. Kiedyś ściąganie było szeroko opisywane na tym forum. Nie wiem czy miał rację jeśli chodzi o darcie opon – pewnie nie.
viewtopic.php?f=60&t=36589&hilit=mazda+6+%C5%9Bci%C4%85ganie
Wojo napisał(a):Fakt kwestia sciagania na tym forum poruszana byla rekordowo ilosc razy, fakt jest jeden dla wszystkich chcacych kupic, tym co juz kupili, ci co dopiero beda kupowac, ci co sie zastanawiaja, juz sprzedali (zartowalem) – MAZDA nr 6 SCIAGA W PRAWO – ZAWSZE, chyba ze 1. ma dolozone lozsyka w gornych polkach mcphersona
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości