Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
witam , wiem ze sie nie udzielam , ale mam pytanko ,
Przy sprezynac -35mm , felga 16" i opona 205/55
nie bedzie obcierac nigdzie ?
Pozdrawiam
Sebastian
Przy sprezynac -35mm , felga 16" i opona 205/55
nie bedzie obcierac nigdzie ?
Pozdrawiam
Sebastian
-
SebcioR
Jaki wyznacznik ET ?
205/55 – wydaje mi się, ze trochę przesadziłeś z grubością opon, będzie wysoko i brzydko.
205/55 – wydaje mi się, ze trochę przesadziłeś z grubością opon, będzie wysoko i brzydko.
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
et35.
Mam taki zestaw do wyrwania w dobrej cenie wiec stad moje pytanie a w opisie pomylka 205/50
Mam taki zestaw do wyrwania w dobrej cenie wiec stad moje pytanie a w opisie pomylka 205/50
-
SebcioR
ja do bg przymierzałem 205 chyba na 50 albo 55 i obcierało...zależy jakie et,ale raczej jak bedzie takie że nie będzie obcierać ,to raczej wtedy będzie wystawać poza obrys nadowzia..no i druga sprawa to jak djakob pisze,może to mało zgrabnie wyglądać 
edit...sory nie zauważyłem że napisałeś jakie et
T chyba standardowe jak u mazdy,czyli może przycierać,ja do swojej maks jakie mogłem włożyć to 195/55 
edit...sory nie zauważyłem że napisałeś jakie et

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Standardowe ET dla 323 jest 45, więc przy ET35 opona nie powinna obcierać(bardziej wysunięta).
Ale, to przy rozmiarze opony 195/55, a 205... hmm trzeba założyć i sprawdzić
http://www.rozmiaryfelg.pl/mazda.htm
Ale, to przy rozmiarze opony 195/55, a 205... hmm trzeba założyć i sprawdzić
http://www.rozmiaryfelg.pl/mazda.htm
A propos byłem dzisiaj oglądać GT z linka który dawaliście wczoraj
http://otomoto.pl/mazda-323-mazda-130ko ... 01528.html
Parę informacji dla zainteresowanych, być może oszczędzą komuś drogi.
Z minusów co udało mi się wyhaczyć podczas wstępnych oględzin:
– lewy mechanizm szyb się "męczy"
– prawy nie działa w ogóle, nie wiadomo czy chodzi o sam mechanizm czy coś z elektryką
– szyber się nie otwiera, ale uchyla się (po kilku próbach), może wystarczy nasmarować i trochę go rozruszać
– nie działa tylna wycieraczka ani spryskiwacz (albo nie było płynu)
– prawe przednie nadkole mocno spróchniałe, ale i tak lepsze od lewego – poziome pęknięcie pokaźnej długości
– przednie kielichy trochę pordzewiałe ale nie ma tragedii
– fotel kierowcy ma luzy, może niedokręcony: boczki foteli podziurawione ale też nie ma tragi (kierowcy bardziej)
– liczne purchle i widoczne miejsca po malowaniu (szyber, nadkola itd)
– do auta chyba ktoś się włamywał bo jest ślad przy uszczelce szyby jakby ktoś tam coś wkładał
To tak na szybko pewnie jeszcze o czymś zapomniałem. Na liczniku bodajże 325000, cyferki prosto, nie wygląda na kręcony. Zimówki do wiosny pojeżdżą. Półka z tyłu bez dziur na głośniki, jest cup holder, gaz w kole zapasowym, wszystkie światła palą włącznie z tymi na boczkach po otwarciu drzwi, lusterka działają, nawiew grzeje mocno, silnik wydaje się chodzić równo (nie jechałem). Kiera mała sportowa – imo do wymiany chyba że ktoś lubi. W bagażniku trochę połamanego plastiku i brakujące śrubki (pierdoły). Tylne kielichy widziałem tylko od góry prawy (właśnie przez połamany plastik), mocowanie poduszki bez większej rdzy. Podłoga to niewiadoma. Tapicerka ok, poza tymi dziurami w fotelach.
Cena? jak dobrze pogadasz to gość puści za 2000.
Myślę, że ogólnie fura dla kogoś kto jest w temacie jeśli chodzi o sprawy warsztatowe i nie boi się przebiegu.
Lepiej nie przyjeżdżać w ciemno, bo autem jeździ żona typa, więc najlepiej przedzwonić czy Mazda jest aktualnie na terenie komisu.

Parę informacji dla zainteresowanych, być może oszczędzą komuś drogi.
Z minusów co udało mi się wyhaczyć podczas wstępnych oględzin:
– lewy mechanizm szyb się "męczy"
– prawy nie działa w ogóle, nie wiadomo czy chodzi o sam mechanizm czy coś z elektryką
– szyber się nie otwiera, ale uchyla się (po kilku próbach), może wystarczy nasmarować i trochę go rozruszać
– nie działa tylna wycieraczka ani spryskiwacz (albo nie było płynu)
– prawe przednie nadkole mocno spróchniałe, ale i tak lepsze od lewego – poziome pęknięcie pokaźnej długości
– przednie kielichy trochę pordzewiałe ale nie ma tragedii
– fotel kierowcy ma luzy, może niedokręcony: boczki foteli podziurawione ale też nie ma tragi (kierowcy bardziej)
– liczne purchle i widoczne miejsca po malowaniu (szyber, nadkola itd)
– do auta chyba ktoś się włamywał bo jest ślad przy uszczelce szyby jakby ktoś tam coś wkładał
To tak na szybko pewnie jeszcze o czymś zapomniałem. Na liczniku bodajże 325000, cyferki prosto, nie wygląda na kręcony. Zimówki do wiosny pojeżdżą. Półka z tyłu bez dziur na głośniki, jest cup holder, gaz w kole zapasowym, wszystkie światła palą włącznie z tymi na boczkach po otwarciu drzwi, lusterka działają, nawiew grzeje mocno, silnik wydaje się chodzić równo (nie jechałem). Kiera mała sportowa – imo do wymiany chyba że ktoś lubi. W bagażniku trochę połamanego plastiku i brakujące śrubki (pierdoły). Tylne kielichy widziałem tylko od góry prawy (właśnie przez połamany plastik), mocowanie poduszki bez większej rdzy. Podłoga to niewiadoma. Tapicerka ok, poza tymi dziurami w fotelach.
Cena? jak dobrze pogadasz to gość puści za 2000.
Myślę, że ogólnie fura dla kogoś kto jest w temacie jeśli chodzi o sprawy warsztatowe i nie boi się przebiegu.
Lepiej nie przyjeżdżać w ciemno, bo autem jeździ żona typa, więc najlepiej przedzwonić czy Mazda jest aktualnie na terenie komisu.
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Dzięki za info
purchle na zdjęciach widać tylko w standardowych miejscach
Moze opisz to na ogólnym albo w polecanych/niepolecanych samochodach?Spryskiwacz może nie działać bo może po prostu go już tam nie ma,wiadomo jak to w BG lubią "znikać"
a plastiki połamane w bagażniku to też norma...niestety ma swoje lata autko i swoje też już tam przewiezło
W hatchbacku można dość łatwo zglądnąć do tylnych kielichów,w miejscu gdzie pasy wchodzą jest taki mały element który można wyciągnąć bez rozbierania niczego i widać,tylko poświecić sobie jeszcze czymś trzeba 
Fedor Ty tak dla forumowiczów je obejżałeś czy też szukasz GT?

Fedor Ty tak dla forumowiczów je obejżałeś czy też szukasz GT?

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Z tym dostępem do kielichów to wiem ale że widziałem że i tak nie wezmę tej fury to juz nie chciałem gościowi rozbierać elementów.
Byłem sprawdzić z ciekawości i dlatego że czytałem że ktoś z was był zainteresowany a że nie mam daleko to można powiedzieć sama przyjemność
Ujmę to tak, poluję na GT (ale bez wielkiego ciśnienia) odkąd posiadam swoją Maździnkę w dieslu, która to kiedys była właśnie GTkiem, ale został wymieniony silnik i tak już ją kupiłem. No więc patrzę od ponad roku na ogłoszenia i juz wiem że znalezienie w miarę zdrowego okazu w Polsce graniczy z cudem. W Niemczech łatwiej ale i ceny wyższe.
Wrzuciłem do działu BG bo to BG, ale jeśli checie to można opis dać do odpowiedniego topicu – proszę o linka to go tam skopiuję.
Byłem sprawdzić z ciekawości i dlatego że czytałem że ktoś z was był zainteresowany a że nie mam daleko to można powiedzieć sama przyjemność
Wrzuciłem do działu BG bo to BG, ale jeśli checie to można opis dać do odpowiedniego topicu – proszę o linka to go tam skopiuję.
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Panowie mam szybkie pytanie : jak sciagnac ten plastik ?
http://imageshack.us/photo/my-images/163/boczekw.jpg/
I czy macie jakies patenty na sciaganie kierownicy bo odkrecilem ta nakretke (21) i nie umiem jej wybic z wieloklinu
http://imageshack.us/photo/my-images/163/boczekw.jpg/
I czy macie jakies patenty na sciaganie kierownicy bo odkrecilem ta nakretke (21) i nie umiem jej wybic z wieloklinu
tyla napisał(a):Panowie mam szybkie pytanie : jak sciagnac ten plastik ?
http://imageshack.us/photo/my-images/163/boczekw.jpg/
I czy macie jakies patenty na sciaganie kierownicy bo odkrecilem ta nakretke (21) i nie umiem jej wybic z wieloklinu
Ja po prostu palcami ściągam ten plastik ale możesz podwadzić śrubokrętem a co do kierownicy to puknij mocniej szarpnij i zejdzie
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Kierownica dalej nie chce zejsc :/ stukam i pukam i nic. Moze jest jakis pierscien zabezpieczajacy gdzies ?
Jutro jeszcze sprobuje.
A tak przy okazji to kupie od kogos albo zamienie sie za panel sterowania lusterkami elektrycznymi wiecej tutaj:
viewtopic.php?f=14&t=132727
Jutro jeszcze sprobuje.
A tak przy okazji to kupie od kogos albo zamienie sie za panel sterowania lusterkami elektrycznymi wiecej tutaj:
viewtopic.php?f=14&t=132727
witam, jaki jest zamontowany sterownik do Mazdy 323 BG 1,6 8 zaw, lub od jakiego modelu podejdzie
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 7 gru 2011, 18:37
- Posty: 4

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Hanczak napisał(a):Łapiesz za lewą i prawą stronę kierownicy, a następnie raz prawą raz lewą stroną lekko szarpiesz do siebie i od siebie – musi zejść
dokładnie tak, ściągałem te kierownice z 3x i nigdy nie miałem problemów
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości