Skaczące, falujące obroty GE

Postprzez Vlad24 » 24 maja 2010, 22:18

sprawdź tez czujnik temperatury
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2010, 04:12
Posty: 125

Postprzez Hugo » 24 maja 2010, 23:08

Vlad24 napisał(a):sprawdź tez czujnik temperatury
Bardzo dobry trop. Akurat przechodziłem przez to w Galancie.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez morfi » 25 maja 2010, 08:56

spróbuj tez odpowietrzyć układ chłodzący.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 256 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez Zigusnik » 26 maja 2010, 15:17

Wiec reset wykonany test wypadł negatywnie. Dalej dzieje się co działo... A i zacząłem z desperacji wyciągać przewody z czujnika temperatury, brak reakcji, przepływomierza na chwile przestaje falować po czym zaczyna ponownie... Czy to normalne?
Zigusnik
 

Postprzez noxes » 26 maja 2010, 16:34

Najlepiej podlacz ją do kompa będziesz wiedział. To może być czujnik położenia przepustnicy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Hugo » 26 maja 2010, 16:54

Zigusnik napisał(a):Wiec reset wykonany test wypadł negatywnie. Dalej dzieje się co działo... A i zacząłem z desperacji wyciągać przewody z czujnika temperatury, brak reakcji, przepływomierza na chwile przestaje falować po czym zaczyna ponownie... Czy to normalne?
To znaczy, że czujnik temperatury (mówimy oczywiście o 2 pinowym) jest padnięty, a przepływomierz najprawdopodobniej sprawny.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez goldinhio » 26 maja 2010, 18:39

Podepnę się pod temat. Również mam problem z obrotami (Mazda 626, 2.0, 16v, 1997), czy takim programem (link poniżej) można coś zdiagnozować? Czy to jest jakieś totalne badziewie?
http://allegro.pl/item1026602648_napraw_jeep_mazda_mercedes_kia_bmw_hyundai_nissan.html
Początkujący
 
Od: 14 cze 2009, 16:38
Posty: 12
Skąd: Brzeg
Auto: Seat Ibiza 1.9 SDI 2003

Postprzez break3r » 27 maja 2010, 07:46

goldinhio napisał(a):Podepnę się pod temat. Również mam problem z obrotami (Mazda 626, 2.0, 16v, 1997), czy takim programem (link poniżej) można coś zdiagnozować? Czy to jest jakieś totalne badziewie?
http://allegro.pl/item1026602648_napraw ... issan.html


no niby wszystko fajnie ale to nie jest ciekawe rozwiązanie moim zdaniem. Poza tym wszystkim to akurat nie wiem czy masz OBD2 (to złącze na którym jest interfejs podany w linku) ja u siebie w MX-6 mam nieco inną kostkę i żeby się podpiąć to musiałbym mieć interfejs KKL z luźnymi pinami czyli to z linka mogę sobie wsadzić i obawiam się, że Ty również
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2009, 18:33
Posty: 412
Skąd: Grudziądz
Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95

Postprzez goldinhio » 27 maja 2010, 09:33

Dzięki kolego, tak tez myślałem. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 14 cze 2009, 16:38
Posty: 12
Skąd: Brzeg
Auto: Seat Ibiza 1.9 SDI 2003

Postprzez PIETRO » 28 maja 2010, 20:57

Sprawa według mnie, oczywista, obroty falują ze wzgledu na lewe powietrze i próby rekcji komputera na skład mieszanki, stąd falowanie obrotów.
W 626 sam to miałem może puszczać uszczelka pod kolektorem ssącym, jest to typowe po ok. 200 tys km.
Jeśli bys podjechał do swerwisu wiedzą o tym i od razu od tego zaczynają. Mówie o prawdziwych serwisach Mazdy nie przy salonach.
Wystarczy, że polejesz butelką wody na połączenie kolektora z głowica i powinineś zauważyć miejsce zasysania powietrza.
Rzecz w naprawie niekosztowna i w miarę szybka 2 godzny i z głowy.
SYMPATYK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2004, 10:28
Posty: 47
Skąd: Warszawa -Bielany
Auto: MAZDA 626: 1,8 GE, 95r

Postprzez Zigusnik » 4 cze 2010, 22:33

A wiec udałem się do fachowca i stwierdził że w regulatorze wolnych obrotów (or cuś takiego) stoi tłoczek zamiast się ruszać kupiłem drugą przepustnice z nowym regulatorem i sprawa załatwiona hula i nawet nie drgnie na 700 obrotach :) Post można zamknąć
Zigusnik
 

Postprzez jacekasot » 23 lut 2012, 02:39

Odświeżam temat.
Mam identyczny problem. Po odpaleniu zimnego silnika, na ssaniu obroty ok 1500 jednak po rozgrzaniu spadają do 500.
Zapłon ustawiony, kable wn sprawne, przepustnica i krokowy wymienione. Co może być przyczyną tak niskich obrotów?
Raz czy dwa razy próbowałem je wyregulować tą śrubką przy przepustnicy jednak efekt był chwilowy... Nie robiłem tego w trybie serwisowym ale z tego co czytałem, za wiele to nie pomaga.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez luk-kk » 23 lut 2012, 04:47

Mam taki sam kłopot jak i Wy, chwilowo odpuściłem temat jak będzie cieplej to będę dalej próbował jakoś podnieść te obroty bo niekiedy trzęsie jak w dieslu :D Jak czyta to ktoś obeznany w temacie to prosimy o jakieś konkretne rady :). Co sprawdzić w jakiej kolejności przeprowadzić regulację żeby było dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Postprzez kamilspider » 23 lut 2012, 10:41

jacekasot napisał(a):Nie robiłem tego w trybie serwisowym ale z tego co czytałem, za wiele to nie pomaga.

Zrób w trybie serwisowym i powinno być ok.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez kyluz » 23 lut 2012, 10:52

Serwisowy pomaga na 10 km i tyle.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez noxes » 23 lut 2012, 11:55

Ja ustawiłem w serwisowym, później ostra jazda i jest ok :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 23 lut 2012, 12:33

czyli trzeba spróbować tak jak piszecie i wtedy zobaczyć jakie będą efekty :)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez yaro626 » 29 lut 2012, 14:20

A tego – viewtopic.php?f=126&t=128993 próbowaliście.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez roberto81 » 1 mar 2012, 12:29

Witam. Udało Wam się może coś zrobić z tymi wolnymi obrotami? Ja niestety nic nie zdziałałem. Metoda z GND+TEN+Śrubka działa przez dzień, góra dwa i wszystko jest tak jak przed regulacją. Może jeszcze trzeba coś dodatkowo zmostkować, żeby ustawienia zostały w pamięci? Nikt nie wie? Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 21:56
Posty: 122
Skąd: Otwock
Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.

Postprzez jacekasot » 1 mar 2012, 12:48

Ciężka sprawa. Ja jeszcze nie próbowałem u siebie ale jak tylko uda mi się coś zdziałać to dam znać.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6