Skaczące, falujące obroty GE
Bardzo dobry trop. Akurat przechodziłem przez to w Galancie.Vlad24 napisał(a):sprawdź tez czujnik temperatury
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Wiec reset wykonany test wypadł negatywnie. Dalej dzieje się co działo... A i zacząłem z desperacji wyciągać przewody z czujnika temperatury, brak reakcji, przepływomierza na chwile przestaje falować po czym zaczyna ponownie... Czy to normalne?
-
Zigusnik
To znaczy, że czujnik temperatury (mówimy oczywiście o 2 pinowym) jest padnięty, a przepływomierz najprawdopodobniej sprawny.Zigusnik napisał(a):Wiec reset wykonany test wypadł negatywnie. Dalej dzieje się co działo... A i zacząłem z desperacji wyciągać przewody z czujnika temperatury, brak reakcji, przepływomierza na chwile przestaje falować po czym zaczyna ponownie... Czy to normalne?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Podepnę się pod temat. Również mam problem z obrotami (Mazda 626, 2.0, 16v, 1997), czy takim programem (link poniżej) można coś zdiagnozować? Czy to jest jakieś totalne badziewie?
http://allegro.pl/item1026602648_napraw_jeep_mazda_mercedes_kia_bmw_hyundai_nissan.html

- Od: 14 cze 2009, 16:38
- Posty: 12
- Skąd: Brzeg
- Auto: Seat Ibiza 1.9 SDI 2003
goldinhio napisał(a):Podepnę się pod temat. Również mam problem z obrotami (Mazda 626, 2.0, 16v, 1997), czy takim programem (link poniżej) można coś zdiagnozować? Czy to jest jakieś totalne badziewie?http://allegro.pl/item1026602648_napraw ... issan.html
no niby wszystko fajnie ale to nie jest ciekawe rozwiązanie moim zdaniem. Poza tym wszystkim to akurat nie wiem czy masz OBD2 (to złącze na którym jest interfejs podany w linku) ja u siebie w MX-6 mam nieco inną kostkę i żeby się podpiąć to musiałbym mieć interfejs KKL z luźnymi pinami czyli to z linka mogę sobie wsadzić i obawiam się, że Ty również
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Sprawa według mnie, oczywista, obroty falują ze wzgledu na lewe powietrze i próby rekcji komputera na skład mieszanki, stąd falowanie obrotów.
W 626 sam to miałem może puszczać uszczelka pod kolektorem ssącym, jest to typowe po ok. 200 tys km.
Jeśli bys podjechał do swerwisu wiedzą o tym i od razu od tego zaczynają. Mówie o prawdziwych serwisach Mazdy nie przy salonach.
Wystarczy, że polejesz butelką wody na połączenie kolektora z głowica i powinineś zauważyć miejsce zasysania powietrza.
Rzecz w naprawie niekosztowna i w miarę szybka 2 godzny i z głowy.
W 626 sam to miałem może puszczać uszczelka pod kolektorem ssącym, jest to typowe po ok. 200 tys km.
Jeśli bys podjechał do swerwisu wiedzą o tym i od razu od tego zaczynają. Mówie o prawdziwych serwisach Mazdy nie przy salonach.
Wystarczy, że polejesz butelką wody na połączenie kolektora z głowica i powinineś zauważyć miejsce zasysania powietrza.
Rzecz w naprawie niekosztowna i w miarę szybka 2 godzny i z głowy.
SYMPATYK
- Od: 15 lis 2004, 10:28
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa -Bielany
- Auto: MAZDA 626: 1,8 GE, 95r
A wiec udałem się do fachowca i stwierdził że w regulatorze wolnych obrotów (or cuś takiego) stoi tłoczek zamiast się ruszać kupiłem drugą przepustnice z nowym regulatorem i sprawa załatwiona hula i nawet nie drgnie na 700 obrotach
Post można zamknąć
-
Zigusnik
Odświeżam temat.
Mam identyczny problem. Po odpaleniu zimnego silnika, na ssaniu obroty ok 1500 jednak po rozgrzaniu spadają do 500.
Zapłon ustawiony, kable wn sprawne, przepustnica i krokowy wymienione. Co może być przyczyną tak niskich obrotów?
Raz czy dwa razy próbowałem je wyregulować tą śrubką przy przepustnicy jednak efekt był chwilowy... Nie robiłem tego w trybie serwisowym ale z tego co czytałem, za wiele to nie pomaga.
Mam identyczny problem. Po odpaleniu zimnego silnika, na ssaniu obroty ok 1500 jednak po rozgrzaniu spadają do 500.
Zapłon ustawiony, kable wn sprawne, przepustnica i krokowy wymienione. Co może być przyczyną tak niskich obrotów?
Raz czy dwa razy próbowałem je wyregulować tą śrubką przy przepustnicy jednak efekt był chwilowy... Nie robiłem tego w trybie serwisowym ale z tego co czytałem, za wiele to nie pomaga.
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Mam taki sam kłopot jak i Wy, chwilowo odpuściłem temat jak będzie cieplej to będę dalej próbował jakoś podnieść te obroty bo niekiedy trzęsie jak w dieslu
Jak czyta to ktoś obeznany w temacie to prosimy o jakieś konkretne rady
. Co sprawdzić w jakiej kolejności przeprowadzić regulację żeby było dobrze.
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
jacekasot napisał(a):Nie robiłem tego w trybie serwisowym ale z tego co czytałem, za wiele to nie pomaga.
Zrób w trybie serwisowym i powinno być ok.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
czyli trzeba spróbować tak jak piszecie i wtedy zobaczyć jakie będą efekty 
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
A tego – viewtopic.php?f=126&t=128993 próbowaliście.
- Od: 20 cze 2008, 11:17
- Posty: 331
- Skąd: Lublin/Turka
- Auto: 626 GH 2.2 163km
Witam. Udało Wam się może coś zrobić z tymi wolnymi obrotami? Ja niestety nic nie zdziałałem. Metoda z GND+TEN+Śrubka działa przez dzień, góra dwa i wszystko jest tak jak przed regulacją. Może jeszcze trzeba coś dodatkowo zmostkować, żeby ustawienia zostały w pamięci? Nikt nie wie? Pozdrawiam!
- Od: 30 kwi 2010, 21:56
- Posty: 122
- Skąd: Otwock
- Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.
Ciężka sprawa. Ja jeszcze nie próbowałem u siebie ale jak tylko uda mi się coś zdziałać to dam znać.
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6