Mazda MX-3 EC KL-ZE '94 – MRk

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez MRk » 21 sty 2012, 14:31

Witam wszystkich

Krótka historia:
Auto zakupione w Grudziądzu 4 grudnia 2008. Wcześniej ,tj 28 listopada 2008, było ściągnięte z Niemiec, niestety po strzale w tył. Poszło natychmiast do naprawy, ale poza kosmetycznymi naprawami okazało się,że pas tylny jest do wyciągnięcia i podłużnice były delikatnie naruszone...Wszystko zostało naprawione i nie widać żadnych śladów powypadkowych ;) Przebieg auta w dniu zakupu wynosił niecałe 134k km, a co do wyposażenia to pełna elektryka z klimą, niestety bez szyberdachu (który być może założę, z racji tego, że w Mx-3 mi się to podoba ;) )

Oto fotki z allegro ukazujące moją Niunię gdy jeszcze stała w komisie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Teraz trochę specyfikacji:

– pojemność: było 1.8 V6 , jest 2.5 V6 KL-ZE (straight neck)
– rocznik: 1994 (po lifcie)
– kolor nadwozia: noble green
– pełna elektryka (lusterka, lampy, szyby), ABS, airbag, klimatyzacja
– fabrycznie utwardzone zawieszenie

Zakupiłem ją w stanie seria, czyli 0 przeróbek wizualnych jak i mechanicznych. Mimo ,że jest to piękne auto i na upartego nie trzeba by było nic w nim zmieniać to jednak postanowiłem do tej pory kilka rzeczy zastąpić ;) w tym:

mechaniczne zmiany:

był:

– Cold Air Intake (filtr powietrza K&N RC-2600, filtr odmy Simota)
– Tłumik dedykowany (116-202/07-2) firmy ULTER
– świece BKR6E-11 i przewody wysokiego napięcia japońskiej produkcji firmy NGK
– tarcze i klocki przód (EBC Turbo Groove + EBC Green Stuff) + tył (Speedmax + Nisshinbo), poza tym regeneracja zacisków przód + tył
– przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy Goodridge
– rozpórka tylna
– wymienione szpilki w piastach na dłuższe (była to konieczność)
– short-shifter DIY

jest:

– Cold Air Intake (filtr powietrza Fujita 70mm, filtr odmy Simota)
– Wydech 2,5" począwszy od kolektorów 6-2-1 owiniętych bandażem termo., poprzez środkowy przelot z kwasiaka i końcowy przelotowo-komorowy tłumik produkcji El-tec
– Uszczelki termoizolacyjne pod kolektor ssący (custom)
– Świece BKR6E-11 i przewody wysokiego napięcia japońskiej produkcji firmy NGK
– Tarcze i klocki przód (EBC Turbo Groove + EBC Green Stuff) + tył (Speedmax + Nisshinbo), poza tym regeneracja zacisków przód + tył
– Przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy Goodridge
– Rozpórka tylna
– Wymienione szpilki w piastach na dłuższe (była to konieczność)
– Short-shifter
– Zestaw sprzęgła Exedy pod 2.5
– Pompa paliwa Walbro 255
– Regulator ciśnienia paliwa TOMEI
– ECU Master DET 3 (czekający na montaż i wystrojenie)

Serducho on-board

Obrazek

Kolektory owinięte i założone

Obrazek

Bez dekli jeszcze

Obrazek

Regulator Tomei

Obrazek

El-tec, przelotowo-komorowy

Obrazek

stylistyczne:

z zewnątrz
– kierunkowskazy boczne clear smoke od Fiata Punto 1 gen.
– usunięcie pomarańczowego filtra z kierunkowskazów przednich
– pomalowania klosza postojówek/kierunków przednich na czarno
– w postojówkach oraz podświetleniu tablicy białe diody LED SMD
– Halo projectors – czarne
– opony Toyo Proxes T1-R 215/40 + felgi PDW Nova 17"
– przyciemnienie szyb bocznych + tylnej
– lampy tylne a'la lexus wersja SMOKE
– spryskiwacze mgłowe

w wewnątrz
– dedykowane (gruby welur) dywaniki z własnym wzorem
– dedykowana podświetlana gałka zmiany biegów w białej skórze z własnym wzorem
– dedykowany mieszek w białej skórze
– uniwersalny rękaw na hamulec ręczny w białej skórze
– w podsufitce białe diody LED SMD
– w bagażniku biała dioda LED SMD
– aluramki na zegary + indiglo + podświetlenie UV na wskazówki
– całkiem ładny pokrowiec na ori kierownicę ;)
– nakładki na pedały Sparco
– 4pkt. pasy szelkowe Sparco (czekają na założenie)
– kierownica Sparco (czeka na założenie)
– zapalniczka z logiem Mazdy ;)
– skromne CA (Alpine CDA-9855R, DLS R6A)

Planów nie ukrywam ,że mam sporo co do niej, ale jak wiadomo ,wszystko jest zależne od zasobności portfela ;)

Głównie:

– wymiana zawieszenia na gwintowane (chociaż ciężko mi jakoś się przekonać do K-sporta...) lub dobry amor z dobrą sprężyną (tylko też co wybrać...myślałem nad Koni Special D + Eibach Pro Kit...)
– obszycie tapicerki (fotele + boczki przód i tył + kanapa + ew. podsufitka)

Z dalszych planów:

– podtlenek N2O (główną uwagę przyciąga firma Wizards of Nos)
– rozwój CA (wzmak + sub + wygłuszenie ,może zabudowa bagażnika)
– bodykit (mam jeden upatrzony, ale ściągać go trzeba z USA, ew. przedni zderzak oraz boczne dokładki A-spec, lotka od Presso, które również są jedynie z importu)
– temat "turbo" nie raz przewijał się przez głowę, ale zdążę pewnie zdziadzieć zanim to nastąpi...

Pzdr

Interior:

Na pierwszy rzut poszedł pokrowiec na kierownicę, mieszek, gałka, oraz dywaniki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

– same aluramki

Obrazek

– doszło Indiglo

Obrazek

– emblemat dołączony przez MoMana jako gratis ;)

Obrazek

– diody na UV (jak widać trochę do poprawki, ponieważ co niektóre wskazówki są niedoświetlone,inne zaś prześwietlone)

Obrazek

– zapalara z logiem Mazdy :)

Obrazek

Obrazek

– nakładki na pedały firmy Sparco. Trochę brudne w trakcie robienia zdjęć,a poza tym ogólnie jeszcze seryjne pedały nie są przeszlifowane ,więc ciutke wystają poza nakładki, ale to wszystko się zaretuszuje ;P

Obrazek

Obrazek


– sprzęcik grający założony też już na pokładzie :) Niestety póki co bez wygłuszenia i wzmaka

Obrazek


– przymiarka 4pkt pasów szelkowych Sparco (miały być z nowym czarnym logo, otrzymałem ze starym...). Sprawdziłem ew. miejsca gdzie mogłyby być przymocowane i powinno się obejść bez problemu.

Obrazek

– kierownica Sparco Naxos (którą zamówiłem w tym samym sklepie co pasy i również miała przyjść w innej kolorystyce (biało-niebieska), a przyszła cała biała...pech...)

Obrazek

– a to foto aktualnie wyglądającego wnętrza

Obrazek


Exterior:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


New image :)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Różności:

– Toyo Proxes T1-R 215/40/17

Obrazek

– PDW Alloy Wheels 17"

Obrazek

– ColdAirIntake zestaw

Obrazek

– Świecie i przewody NGK

Obrazek

– Serce

Obrazek

– ULTER dedykowany

Obrazek

Obrazek

– EBC przednie klocki + tarcze & tylne Speedmax tarcze + Nisshinbo klocki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

– dla porównania stara tarcza po lewej, a po prawej EBC Turbo Groove

Obrazek

– zregenerowane i pomalowane zaciski, nowe klocki i tarcze

Obrazek

– zdjęty licznik z założonymi już tarczami Indiglo

Obrazek

– prezenciki dla Niej pod choinkę 2010:)

Obrazek

– na gwiazdkę 2011 dostała m.in. nowe lampy. wiem ,że są może i trochę kontrowersyjne, ale nie jest powiedziane ,że gościć będą już zawsze :P mam pewien pomysł, ale to z czasem... ;)

Przy okazji wyjąłem pomarańczowy filtr z kierunków i je pomalowałem od środka czarnym sprayem do lamp

Obrazek

– wraz ze światłami krótkimi

Obrazek

– oraz na samych postojówkach

Obrazek

– z bliska jedna z lamp

Obrazek

Diody oczywiście są niepodłączone. Na moment były w celu sprawdzenia efektu ,ale hmm...no nie ;D nie przeszłoby to ;)

a te foto cyknął znajomy jak mu zostawiłem auto pod domem :) Obłocona cała, ale przynajmniej widać jak to leży na całości ;)

Obrazek



Wykresy:

1) Na seryjnym osprzęcie

Obrazek

2) Po wymianie świec i przewodów, tłumika końcowego oraz założenia CAI

Obrazek


Spoty:

– z ludźmi z Grudziądza ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

– z Festiwalu Motoryzacji w Bydgoszczy, który odbył się 20.06.09r.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

– spot regionalny, który zorganizowałem u siebie w Chełmnie, a odbył się on 08.08.09r.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

– Chełmno, luty 2011

Obrazek

Obrazek

Obrazek

– kolejny letni spot, który zorganizowałem u siebie w mieście, 30.07.2011

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

końcowe grillowanie, zakończone różnymi sposobami na ponowne rozpalanie grilla w przypadku braku już podpałki:

nr.1 – maszynka ssąco-ciupciająca aka turbo + woda utleniona

Obrazek

nr.2 – gdy turbo dmuchało za mało (chociaż brzmiało jak holset lukstera ;D ), a pomysł Jacola z wodą utletnioną poległ, Jacek postanowił użyć innego patentu, czernidło do opon. Jacek, nasz odważny bohater mało nie spłonął ;D

Obrazek

nr.3 – jako ,że głodny Jacek, to zły Jacek, to naszemu niecierpliwemu harcerzowi puściły nerwy i tacki poszły w ruch ;D

Obrazek

Zielono mi :)

Obrazek

– odwiedziny Jacka i wspólne fotki nad jeziorem Starogrodzkim w Chełmnie (jeziora nie widać i tak :P )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


That's all folks! :) (for now ;) ). Dzięki za przejrzenie mojego tematu. Pozdro!
Ostatnio edytowano 18 sty 2014, 15:40 przez Bartg, łącznie edytowano 6 razy
Powód: Edycja nazwy wątku na zgodny z regulaminem :)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez k1bic93 » 21 sty 2012, 15:04

widzę że szykuje się następne KL-ZE :P
powodzenia w modyfikacjach :)
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez Jacol » 21 sty 2012, 15:31

Auto bardzo dobrze mi znane, igiełka. Powodzenia Marek, oby szybko było ZE pod maską ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez MRk » 21 sty 2012, 15:39

jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to we wakacje jak przylecę na urlop, to pojadę do Lublina... :) Musi się udać! Nie ma bata! :)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Paco » 21 sty 2012, 19:41

Nad wyraz dopieszczona sztuka :) oby wakacyjne plany wypaliły :D <spoko>
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Postprzez henddrix » 21 sty 2012, 23:47

Naprawdę idealna sztuka powodzenia z klze :)
Pozdrawiam Łukasz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 17:18
Posty: 52
Skąd: Ruda Śl.
Auto: Mazda 6 GG 2.3 l

Postprzez MRk » 23 sty 2012, 21:48

Dzięki za słowa uznania :)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez djdami1992 » 23 sty 2012, 22:17

Mi się podoba :)
Chciałbym się dowiedzieć czy te z tyłu ala lexusy mają przyciemnianą szybkę? Jak tak to czy sam robiłeś, czy już fabrycznie? Jeżeli sam to jak :D? Ale ciągłość, gorzej jak upadnie się z drogi wyboru przy pierwszym pytaniu.
Lepiej stracić sekundę w życiu niż życie w ciągu sekundy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 23:15
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA

Postprzez MRk » 23 sty 2012, 22:40

lampy tylne są już fabrycznie przyciemnione (tzn. klosz) i można je dostać na amerykańskim ebay'u :) jest to wersja SMOKE, czyli dymione. wg mnie dobrze się komponują z przyciemnionymi szybami i ciemniejszymi felgami. Tak naprawdę jest to na 99% wersja chrom, tyle że klosze są przyciemnione. Początkowo planowałem zostawić ori lampy i kierunki na czerwono pomalować, ale jakoś tak mnie tknęło by zakupić te lexusy ;) Oczywiście fabryczne sobie zostawiłem (tak samo jak i przednie z resztą) na wszelki wypadek ;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Piotr89 » 23 sty 2012, 23:19

Bardzo śliczna i dobrze utrzymana;) zazdroszczę właścicielowi <rotfl> a tak wogóle trochę poza tematem, ile może kosztować jednostka KL-ZE(razem z osprzętem)?
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez djdami1992 » 24 sty 2012, 01:08

Hmm.. muszę pomyśleć żeby samemu taki efekt uzyskać, gdyż teraz ten klosz jest za jasny, a tak lekko przyciemniony dość ciekawie wygląda, bo wnętrze mam czarne, a klosz jest jak zwykła szyba, bardzo jasna :/

Zastanawiam się, dlaczego nie podłączysz tych diod z przodu, według mnie dobrze wygląda jak są włączone. Mógłbyś wrzucić zdjęcie z założoną kierownicą?
Lepiej stracić sekundę w życiu niż życie w ciągu sekundy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 23:15
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA

Postprzez MRk » 24 sty 2012, 09:15

Piotr89 napisał(a):ile może kosztować jednostka KL-ZE(razem z osprzętem)?


w firmie JapanKoreaMoto ,która mieści się w Krakowie, możesz zakupić tą jednostkę za jakieś ok. 3k PLN. Trafiają się i tańsze i droższe, kwestia stanu silnika. Jednakże jest to koło fortuny, albo Ci się poszczęści i pojeździsz, albo nie...Także lepiej regenerować od razu ;) Jeśli chodzi o osprzęt do V6 to już nie mam pojęcia, bo ja wrzucam V6 na miejsce V6, więc plug&play...ale w Twoim przypadku byłby to większy wydatek. musiałbyś się spytać Capazo, bo on zakupił 323 BG po tym jak MX poszła do motoryzacyjnego nieba ,i tam wszczepił KL-ZE.

djdami1992 napisał(a):Hmm.. muszę pomyśleć żeby samemu taki efekt uzyskać, gdyż teraz ten klosz jest za jasny, a tak lekko przyciemniony dość ciekawie wygląda, bo wnętrze mam czarne, a klosz jest jak zwykła szyba, bardzo jasna :/


powiem Ci ,że sam nad tym myślę, by kupić czarne lexusy i albo przyciemnić je samemu albo przełożyć same szkła z obecnych do czarnych, co wydaje mi się rozsądniejsze, bo jednak nie ma to jak przyciemnienie fabryczne ;) ale to z czasem ogarnę :) jak zrobisz to samemu to odezwij się , bo jestem ciekawy efektu :)

djdami1992 napisał(a):Zastanawiam się, dlaczego nie podłączysz tych diod z przodu, według mnie dobrze wygląda jak są włączone.


a wg mnie nie ;) to tyle :) są gusta i guściki ;) ogólnie nie byłem ( i nie do końca jestem ) przekonany co do tych lamp, a z diodami jakbym miał jeździć to w ogóle popelina ;) nawet jakbym seryjne postojówki odłączył to i tak byłoby znacznie za wiele światełek ;) poza tym one dają mocniejsze światło od ringów, co sprawia ,że ringi są jakby mniej widoczne, bo zlewają się z diodami. ogólnie choinka się wtedy robi :) pewnie i tak z czasem sam sobie custom lampy zrobię, ale póki co będę na tych jeździć, bo świecą na pewno lepiej od ori. kwestia wymiany żarówek lub wrzucenia xenonów, bo w zestawie z lampami rewelacyjnych nie dali. a wracając do diód, zawsze można podłączyć je osobno i w środku mieć jakiś przełącznik, że jak będzie się chciało je włączyć to się włączy, a jak nie to nie ;)

djdami1992 napisał(a): Mógłbyś wrzucić zdjęcie z założoną kierownicą?


niestety nie mogę tego zrobić, z racji tego ,że kierownica doszła do mnie po tym jak wróciłem do UK z urlopu. w Sparco się ociągali z wysyłką dość znacznie, a i tak przyszła inna niż miała...zdjęcie pochodzi ze sklepu, ponieważ zanim mi ją wysłali to prosiłem by sprawdzili jak tylko ją otrzymają, czy na pewno to ta (była to ostatnia sztuka tego modelu). jak się okazało ,pudło było od biało-niebieskiej, a w środku zapakowana biała , dlatego dla potwierdzenia otrzymałem te foto oraz foto kartonu z kodem. sam osobiście nie widziałem jej na oczy jeszcze i do końca czerwca nie zobaczę.
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez djdami1992 » 24 sty 2012, 17:16

Polecam Ci jako światła mijania Philips Blue Vision ultra Xenon ultimate effect. Za zestaw zapłaciłem około 80 zł, a w nim znalazłem 2x h1 i postojowe też ala xenon. Wsadziłem wszystko, przy okazji jak postojowe wymieniłem to zauważyłem, że poprzednik wstawił jakieś "diody" w prawie, że papierowej obudowie. Na przeglądzie od razu się do tego przyczepili. Jak zrobi się trochę cieplej to postaram się coś zrobić z tymi lexusami i zaproszę do siebie do tematu, na razie nie chce mi się marznąć pod blokiem żeby coś zrobić, a muszę je uszczelnić, bo strasznie mi zachodzą, też masz z zachodzeniem problem?

A jeszcze pytanko co do gałki, tam są jakieś baterie, czy to jest podłączone gdzieś do zasilania. Czy można wyłączyć, żeby nie świeciła?
Lepiej stracić sekundę w życiu niż życie w ciągu sekundy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 23:15
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA

Postprzez karoll.30 » 24 sty 2012, 17:39

Gratuluje ładnie utrzymanej sztuki z fajnymi detalami. Teraz tylko czekać na lepszą motorownię.
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2011, 14:01
Posty: 16
Auto: MAZDA 323 BG GT

Postprzez MRk » 24 sty 2012, 22:01

djdami1992 napisał(a):muszę je uszczelnić, bo strasznie mi zachodzą, też masz z zachodzeniem problem?


nie, akurat mi się trafił okaz ,który jest szczelny :) jedynie przednie lubią trochę zaparować jak jest nagła zmiana temp.

djdami1992 napisał(a):A jeszcze pytanko co do gałki, tam są jakieś baterie, czy to jest podłączone gdzieś do zasilania. Czy można wyłączyć, żeby nie świeciła?


podłącza się ją pod 12V ,np. pod zapalniczkę, radio, postojówki ;) wtedy już jest na "amen" podłączona i nie da się jej tak po prostu wyłączyć kiedy się chce. jedynie ,że byś lutownicę woził przy sobie i zrywał kabelki jak najdzie Cię ochota, a potem lutował ponownie ;D problem pojawił się jednak z czasem inny...ta gałka niby dedykowana, ale to mało to prawdziwe, bo ori jest na gwint, a ta jest na 3 imbusy. za 1szym razem jak ją dokręciłem to trzymała nieziemsko mocno, ale przy robieniu short-shiftera, trzeba było ją odkręcić i ...teraz już nie 3ma tak solidnie jak wcześniej...lubi się poluzować...trochę to irytujące jak gdzieś się dźga, chcesz wrzucić bieg, a tu gałka luźno lata...

karoll.30 napisał(a):Gratuluje ładnie utrzymanej sztuki z fajnymi detalami. Teraz tylko czekać na lepszą motorownię.


dzięki wielkie :) jak już wspomniałem, na początku sierpnia zagości coś mocniejszego :)

swoją drogą, będę musiał znaleźć kupca na obecne K8...nie pójdzie na pewno na złom, bo jest to zdrowe serce z relatywnie niskim przebiegiem ,a wykresy potwierdzają jego kondycję. Także mam nadzieję, ,że ktoś się chętny znajdzie, bo ja sam też nie chciałbym by mi to zalegało gdzieś nie wiadomo jak długo ;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez MRk » 20 lut 2012, 12:24

A oto nowy plan na lato... <diabełek>

Obrazek

<rotfl>
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez ADHD » 20 lut 2012, 21:14

Było mi dane poznać auto na Festiwalu Motoryzacji w Bydgoszczy i powiem szczerze, że taką sztukę chętnie bym przygarnął.
Dobrze, że większość modów jest na plus bo nie będę tylko smęcił.
Tym bardziej, że widzę plan na jakiś wiatraczek :D
Niestety przyczepię się jako chyba pierwszy do kontrowersyjnych zmian we wnętrzu, które są delikatnie mówiąc ble...
Zadbana seria w środku przy tak zmodzonej budzie była by też spoko.
Kierownice mazdowskie z tamtych lat nie są może i piękne, ale lepsze niż z tym niebieskim namiocikiem.
Jeszcze Cię namówię do zmiany :P
A... właśnie, pierwszy raz tak mi się podobają te lampy w nadwoziu MX3.
Pozdro i do zobaczenia w końcu... po latach :)
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez MRk » 20 lut 2012, 22:02

Dzięki Łukasz :)

Co do wiatraczka ,to podpucha ;D spójrz na prawy dolny róg zdjęcia, to mój but (rozmiar 47, więc nie mały ;D ) ,a spójrz na wielkość wiatraka teraz ;D nie wiem do czego ona była, ale zajmowała pół palety ;D aż musiałem jej foto zrobić ;) wiadomo ,że by się chciało uturbić ,ale czy to kiedyś nastąpi... ;)
Co do zmian we wnętrzu, pokrowiec na kierę to tylko tymczasowa tak naprawdę zmiana, z racji tego ,że kiera była poprzecierana z deka, więc chciałem to jakoś zakamuflować ;) Nie zauważyłeś jednak, że dodałem również zdjęcie kierownicy ,która czeka na założenie ;) Fakt, że nie do końca w tej kolorystyce co chciałem, ale jak się okazało, nie produkują już Naxosów w ogóle, a biało-niebieskich już nie ma ani jednej sztuki. Ktoś pomyłkowo zapakował w Sparco całą białą w karton od biało-niebieskiej i tak została wysłana do PL. Także stwierdziłem ,że jakoś to przeżyję i ją przygarnąłem ;) Tyle ,że przyszła do mnie po tym jak wróciłem już z urlopu ,więc jej nawet na żywo nie widziałem.
Za pewne również nie podoba Ci się podświetlana gałka? ;D Cóż, miałem taki kaprys, ale jest też pewna inna gałka (bez podświetlania oczywiście) ,która również mi się podoba, więc kto wie czy nie zrezygnuję z tej podświetlanej ;) Co do indiglo natomiast, mi się to akurat podoba i z tego raczej nie mam zamiaru zrezygnować :) Fakt ,że na samych aluramkach tarcze zegarów wyglądały już całkiem spoko :) Jednakże stwierdziłem ,że dodam coś jeszcze ;) Do poprawy jest oświetlenie diodami, bo się pod złym kątem poustawiały i niektóre niedoświetlają, a niektóre prześwietlają.
A co do samych lamp soczewkowych, to biłem się z myślami długo i nadal nie mam przekonania 100% co do nich, z racji tego ,że ori jednak mają coś w sobie i bardziej pasują do auta (podwójne ringi kojarzyć mi się będą chyba już zawsze z betami i golfami(dobrze przynajmniej ,że tych diód nie podłączałem ;) )); brak jednego mocowania w tych zamiennikach sprawia ,że są luźne; nie są idealnie spasowane, więc przy zamykaniu maski ,lampy są lekko dociskane, przez co świecą ciut niżej; lubią sobie zaparować... Zostawiłem sobie seryjne lampy, także w razie czego mogę wrócić do nich w każdym momencie, ale mam pomysł ,by z czasem kupić drugi komplet ori i przemalować je po prostu na czarno i przerobić na soczewkowe. Ale to z czasem... ;)

Również pozdrawiam :) I mam nadzieję zobaczyć się w te lato :) Będę na koniec czerwca oraz na koniec lipca ,z czego ten drugi termin bardziej realny :) Także jakby był jakiś spot czy zlot to można się zgadać :)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez ADHD » 20 lut 2012, 22:24

MRk napisał(a):Co do wiatraczka ,to podpucha

ty gałganie hahaha ( a się dziwiłem, że ni z gruchy ni z pietruchy się chwalisz)
KLZE powinno wystarczyć :D
Ja sem mógł jedynie pomyśleć, że podpucho to ta biała gała :D

Ogólnie poza kolorem jest spoko, przeżyję indiglo podświetlania itp.
Tylko tak jak mówię ten biały jest niepasujący <głaszcze> .
Nadzieja w tym, że się szybko ubrudzi i będzie pod kolor.

To do zlotu.
pzdr
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez MRk » 20 lut 2012, 23:04

no właśnie, dobrze powiedziane...POWINNO ;D bo każdy ma chyba tak samo – ile by nie było to i tak jest za mało ;D ale jakoś nie widzi mi się pomysł uturbiania Vki ;) prędzej już kupię S13-14 jako drugie i w tym bym się bawił ;)

a co do białego koloru, to powoli... ;D jest pomysl na tapicerkę (fotele + kanapa + boczki + deska rozdzielcza) gdzie biały i niebieski będą dominować, dlatego mieszek i gałka w bieli, kiera również. Tylko za to zabiorę się pewnie dopiero jak wrócę na stałe ;) bo jednak z tydzień czasu trzeba na to liczyć ,by mi to jakaś firma ogarnęła, a ja z reguły na tydzień przylatuję. W sierpniu będę na 2 ,ale wtedy jadę do Lublina na kilka dni... ;P także kasa i czas poświęcona będzie stronie mechanicznej ;) a wizualną wnętrza zajmę się następnym razem ;)

peace :)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy