Sprawdzenie oleju w automatach zawsze bylo 2 miarowe czyli na zimnym i na sieplym silniku.
Miarka tez jest 2 miarowa.
Jezeli slyszysz niepokojace chrumpniecie przy zmianie biegu na wsteczny to odpusc sobie. moze to byc pierdolka jak zawsze ale u nas ciezko z naprawa automatow bo nie maja wiedzy mechanicy i zawsze kaza kupic druga skrzynie. pozatym te skrzynie w mazdach nie sa dobrej jakosci i maja tendencje do psucia sie bo w polsce nie stac ludzi na zmiane oleju w skrzyni co 30 000km bo tak powinno sie robic 2 zmiany oleju silnikowego 1 zmiana oleju w automacie i by bylo ok. olej dobry kosztuje sporo bo ok 45 zl za litr a pelna zmian oleju to ok 7 l. i kolejna rzecz to taka ze szkoda brac tego autka w automacie bo traci sie zabawe z jazdy . automat w aucie typu limuzyna badz w jakims innym ale nie w coupe. Sa i zalety ze mniej sie skupiasz na biegach i jazda staje sie szybsza i bezpieczniejsza . ale i tez ma wady jak chcesz miec go na obrotach badz spalic gume tak zwana . Mialme automaty mialem manualne i powiem ci ze w coupe odpuscil bym sobie... co do mx-a skrzynie manual masz w cenie do 50 do 500 zl
Ostanie co napisze to ze chrumpnie przy wrzuceniu wstecznego to nie wina oleju tylko przekladni
Podsumowujac automat w mx-6 to bedzie porazka dla ciebie ze wzgledu na koszty serwisu bo autko nie wyglada zadbanie tym bardziej skrzynia bedzie niezadbana bo olej raczej nie byl wymienany w niej reguladnie. 2 autko te to nie jest ciekawe bo bylo tuningowane i smigane prze kogos mlodego wiec i wszysto po pupie dostalo...
Moje zdanie ... odluz 3000pln dozbieraj kolejne tyle i kup od 1 z forumowiczow zadbanego mx-a i wyjdziesz na tym lepiej.. bo tu bedziesz mial problem ze skrzynia niebawem pozniej wez go maluj calego bo rdza zabiera sie za niego juz . Bo jak go kupisz to zaczneisz narzekac ze mx-6 to kiepskie i sypiace sie auto . A to nie jest prawda ja nienarzekam