maestro napisał(a):przez maestro » dzisiaj, 14:13
A jesteś w stanie włączyć odbieranie wiadomości prywatnych? To ułatwi kontakt...
A sprawa jest prosta jeśli kontrolka DPF się świeci a nie mruga.
Jeżeli się świeci to wyjedz na obwodnicę, zapnij 4 lub 5 bieg i jedź z taką prędkością aby obroty silnika były minimum 2000 obr/min – proponuję 2300 obrotów i zapiąć tempomat przy tym wszystkim aby sobie jechać jednostajnie. Tak jedziesz dopóki kontrolka nie zgaśnie (zazwyczaj 10 kilometrów w takich warunkach wystarcza), jeśli zgaśnie to utrzymujesz takie warunki jeszcze przez około 10 minut jazdy aby dopalić resztki sadzy ( po zgaśnięciu możesz nawrócić i wracając znów utrzymywać obroty powyżej 2000 obr/min.).
Jeżeli kontrolka DPF zaczyna mrugać bez podpięcia komputera się nie obejdzie bo regeneracje są wstrzymane.
dobrzyn22 napisał(a):a czego jeszcze nie wiesz
Mi też się czasem nie chcę / nie mam czasu przekopywać 90 stron chaotycznych wpisów... Może można to jakoś uporządkować pozostawiając tylko wartościowe wpisy?