Problem z odpaleniem silnika

Postprzez D4NI3L » 15 wrz 2011, 12:46

sprawdz błędy na kompie za pomącą diody i rezystora (Diagnostyka ECU)
bedziesz wiedział od razu co w nim siedzi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez gamer007 » 20 wrz 2011, 20:55

Sprawdziłem. Trochę tego wyskoczyło 3,4,10,15,17,23,24. 3 i 4 to od aparatu zapłonowego wiec może to on jest winny gaśnięciu (sprawdzę jego stan w środku). 10 przepływka to tez wiem. .. ale co do pozostałych nie mam pojęcia 15 i 23 chyba oznaczają obie sondy lambda, 17 i 24 układ sprężania zwrotnego i nie mam pojęcia o co chodzi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 17:04
Posty: 66
Skąd: Iłża/Warszawa
Auto: MX-3 K8 92'

Postprzez D4NI3L » 20 wrz 2011, 21:49

proponuje skasować błedy i wtedy zobaczyć ale żeby 2 raz zobaczyć trzeba 100km nastukać

bo mozliwe ze po usunieciu usterki ktos nie skasował błędów z kompa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez gamer007 » 23 wrz 2011, 12:25

po wykasowaniu błedow zostało 4 i 10 lub 4,10,14 nie jestem do konca pewien ale nie moge teraz odpalic auta;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 17:04
Posty: 66
Skąd: Iłża/Warszawa
Auto: MX-3 K8 92'

Postprzez D4NI3L » 23 wrz 2011, 13:31

to jak kasowałeś? przez hamulec czy bezpiecznik

04 – Czujnik położenia wału
10 – Czujnik temperatury powietrza zasysanego
14 – Czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez gamer007 » 23 wrz 2011, 16:34

No tak tylko co dokładnie to oznacza, dodam ze mam popsuty przepływomierz ..i teraz nie ma iskry na swiecach. bledy kasowalem przy uzyciu hamulca
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 17:04
Posty: 66
Skąd: Iłża/Warszawa
Auto: MX-3 K8 92'

Postprzez D4NI3L » 23 wrz 2011, 19:19

Dobra ustalmy jaki był to kod

jeden długi i zaraz po nim 4 krótkie?

czy jeden długi, dłuższa przerwa i wtedy 4 krótkie??

jest to istotne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez gamer007 » 24 wrz 2011, 18:29

Sprawdziłem jak byłem troche mniej wkurw... i jest 4 i 10. Pomoże mi coś aparat od KF?? bo na dniach bedę miał taki od kolegi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 17:04
Posty: 66
Skąd: Iłża/Warszawa
Auto: MX-3 K8 92'

Postprzez adis555 » 3 lut 2012, 14:12

Witam was Pany. Mam problem bardziej irytujący niż przeszkadzający. Jako że wczoraj aku odmówił posłuszeństwa został wymieniony na nową Wartę. Niestety nie rozwiązało to tej irytującej przypadłości. Problem polega na dość długim kręceniu silnika zanim odpali. Czy lato czy zima silnik dość długo kręci tak jakby dopiero zaciągał paliwo z baku. Latem to wiadomo 3 sek i odpala ale zimą czasem mija 5 sek zanim zagada. Dziś odpalałem rano i po 5 sek zaczął łapać i za chwile odpalił. Nie ma problemu że auto nie odpala tylko że dość długo kręci. Objawy no moje oko są takie jakby dopiero przy odpalaniu zaciągał paliwko. Dodam jeszcze jedną istotną rzecz wg mnie. Tak jak u innych widziałem i słyszałem że przy przekręceniu kluczyka słuchać jak pompka podaje paliwo i wtedy odpalamy. U mnie czegoś takiego nie ma. W czym może być problem filtr paliwa czy jakiś bezpiecznik może? Dodam że mam to od momentu kupna i nie jest to kwestai że akurat dzisiaj było zimno. Pozdrawiam
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez jarsoN » 3 lut 2012, 21:46

Dla mnie to wygląda na filtr paliwa. Zapewne dzięki jakościom naszych paliw się zapchał i możliwe, że nie podaje dostatecznej ilości paliwa.

Jeżeli szarpie Ci podczas jazdy to moa być też kable zapłnowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 10:36
Posty: 1040
Skąd: LU
Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92

Postprzez maris801801 » 3 lut 2012, 22:58

Hmm ciekawe stwierdzenie ze slychac pompkę jak przekręce kluczyk... Ja w każdym bądź razie nic takiego nie umie się dosłyszeć :D
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez ghost-rider11 » 19 lut 2012, 14:40

Sprawdz świece, na stówke je zalałeś jak próbowałeś odpalić swojego demona, w zime to aku i świece to 1 ważna sprawa w życiu kierowcy
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 15:12
Posty: 155
Skąd: Polska

Postprzez yasko » 19 lut 2012, 15:01

Zgodzę się z ghost-rider1.
Najłatwiej sprawdzić świece.
Potem zdejmij kanapa z tyłu i posłuchaj pompy. Możesz też ja wyjąć i sprawdzić działanie.
Kiedy zmieniałeś przewody WN? W moim przypadku wymiana przewodów poprawiła czas rozruchu. W razie wymiany tylko i wyłącznie NGK.
Zagadaj do mirazm i powołaj się na mój wpis.
Pompa powinna jeszcze być, możesz ją pożyczyć na testy.
Pozdrawiam
yasko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 22:06
Posty: 470 (5/6)
Skąd: GTC
Auto: było:
MX-3 V6, Premacy Sportive 2.0, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5, RX-8 R3
jest: 5 Sport 2.0

Postprzez ghost-rider11 » 19 lut 2012, 23:43

A jaki masz ten nowy aku a jaki miałeś stary chodzi o parametry, bo żeby nie było że za mały hehehe <czytaj>

Nie wiem jak jest w 1.6 ale w 1.8 v6 jak przekrecasz zapłon słyszysz tyk tyk i dopiero odpalasz, musisz podpytać klubowiczów co mają 1.6

Japoniec to nie niemiec że tylko ach oby tylko jeżdził, to jest maszynka do ostrej jazdy tam trzeba trochę własnej inicjatywy mimo swoich lat kobieta potrafi odwzajemnić się <serduszka> i dać frajdę oraz przyjemność z jazdy, przynajmniej moja kobieta tak ma ;]

Sprawdz te swiece i podaj parametry nowego i starego aku, swiece nowe grosze NGK made in france o japonskie ciezko, albo oryginal japonskie DENSO, żadne inne
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 15:12
Posty: 155
Skąd: Polska

Postprzez jarsoN » 20 lut 2012, 09:27

w 1.6 też jest pyk pyk i dopiero wtedy przekrecasz gwoli ścisłości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 10:36
Posty: 1040
Skąd: LU
Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92

Postprzez ventylmar » 13 mar 2012, 11:09

witam wszystkich posiadaczy mx 3, mam taki problem z tym pojazdem, a raczej nie ja tylko mój sąsiad, otóż, zaczeło sie od tego iż podczas jazdy samochód zaczał szarpać i nagle zgasł,
pierwszy rzut oka, brak paliwa, wiec zalaliśmy jakieś 15 litrów Pb, i dalej nic,
próbowalismy pociagnac ale nic z tego,
sprawdzilismy swiece, przewody, wszystko ok, iskra w porządku,
(moja x9 jak nie chciała odpalić okazał sie czujnik położenia wału, wymieniłem i ok)
tutaj też wymienilismy aparat zapłonowy i dalej nic,
czyscilismy przepustnice i dalej nie odpala,

ale najdziwniejsze jest to że po przekreceniu kluczyka wogóle nie odzywa sie pompka w baku, ale jak sie przekreca kluczykiem wtedy paliwo podaje normalnie??

ma ktos jakies pomysły??
ten czujnik położenia wału napewno znajduje sie w aparacie zapłonowym??
gdzies mi sie obiło o uszy ze za odpalanie odpowiedzialny jest czujnik halla??wie ktos gdzie sie znajduje??

silnik to 1.6 16 v
z góry dzieki za odp

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2011, 22:04
Posty: 45
Skąd: SANDOMIERZ
Auto: XEDOS 9 2.5 V6 KL-ZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323