bedziesz wiedział od razu co w nim siedzi
Problem z odpaleniem silnika
sprawdz błędy na kompie za pomącą diody i rezystora (Diagnostyka ECU)
bedziesz wiedział od razu co w nim siedzi
bedziesz wiedział od razu co w nim siedzi
Sprawdziłem. Trochę tego wyskoczyło 3,4,10,15,17,23,24. 3 i 4 to od aparatu zapłonowego wiec może to on jest winny gaśnięciu (sprawdzę jego stan w środku). 10 przepływka to tez wiem. .. ale co do pozostałych nie mam pojęcia 15 i 23 chyba oznaczają obie sondy lambda, 17 i 24 układ sprężania zwrotnego i nie mam pojęcia o co chodzi...
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
proponuje skasować błedy i wtedy zobaczyć ale żeby 2 raz zobaczyć trzeba 100km nastukać
bo mozliwe ze po usunieciu usterki ktos nie skasował błędów z kompa
bo mozliwe ze po usunieciu usterki ktos nie skasował błędów z kompa
po wykasowaniu błedow zostało 4 i 10 lub 4,10,14 nie jestem do konca pewien ale nie moge teraz odpalic auta;/
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
to jak kasowałeś? przez hamulec czy bezpiecznik
04 – Czujnik położenia wału
10 – Czujnik temperatury powietrza zasysanego
14 – Czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS
04 – Czujnik położenia wału
10 – Czujnik temperatury powietrza zasysanego
14 – Czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS
No tak tylko co dokładnie to oznacza, dodam ze mam popsuty przepływomierz ..i teraz nie ma iskry na swiecach. bledy kasowalem przy uzyciu hamulca
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
Dobra ustalmy jaki był to kod
jeden długi i zaraz po nim 4 krótkie?
czy jeden długi, dłuższa przerwa i wtedy 4 krótkie??
jest to istotne
jeden długi i zaraz po nim 4 krótkie?
czy jeden długi, dłuższa przerwa i wtedy 4 krótkie??
jest to istotne
Sprawdziłem jak byłem troche mniej wkurw... i jest 4 i 10. Pomoże mi coś aparat od KF?? bo na dniach bedę miał taki od kolegi
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
Witam was Pany. Mam problem bardziej irytujący niż przeszkadzający. Jako że wczoraj aku odmówił posłuszeństwa został wymieniony na nową Wartę. Niestety nie rozwiązało to tej irytującej przypadłości. Problem polega na dość długim kręceniu silnika zanim odpali. Czy lato czy zima silnik dość długo kręci tak jakby dopiero zaciągał paliwo z baku. Latem to wiadomo 3 sek i odpala ale zimą czasem mija 5 sek zanim zagada. Dziś odpalałem rano i po 5 sek zaczął łapać i za chwile odpalił. Nie ma problemu że auto nie odpala tylko że dość długo kręci. Objawy no moje oko są takie jakby dopiero przy odpalaniu zaciągał paliwko. Dodam jeszcze jedną istotną rzecz wg mnie. Tak jak u innych widziałem i słyszałem że przy przekręceniu kluczyka słuchać jak pompka podaje paliwo i wtedy odpalamy. U mnie czegoś takiego nie ma. W czym może być problem filtr paliwa czy jakiś bezpiecznik może? Dodam że mam to od momentu kupna i nie jest to kwestai że akurat dzisiaj było zimno. Pozdrawiam
Dla mnie to wygląda na filtr paliwa. Zapewne dzięki jakościom naszych paliw się zapchał i możliwe, że nie podaje dostatecznej ilości paliwa.
Jeżeli szarpie Ci podczas jazdy to moa być też kable zapłnowe.
Jeżeli szarpie Ci podczas jazdy to moa być też kable zapłnowe.
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Hmm ciekawe stwierdzenie ze slychac pompkę jak przekręce kluczyk... Ja w każdym bądź razie nic takiego nie umie się dosłyszeć 
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Sprawdz świece, na stówke je zalałeś jak próbowałeś odpalić swojego demona, w zime to aku i świece to 1 ważna sprawa w życiu kierowcy
- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
Zgodzę się z ghost-rider1.
Najłatwiej sprawdzić świece.
Potem zdejmij kanapa z tyłu i posłuchaj pompy. Możesz też ja wyjąć i sprawdzić działanie.
Kiedy zmieniałeś przewody WN? W moim przypadku wymiana przewodów poprawiła czas rozruchu. W razie wymiany tylko i wyłącznie NGK.
Zagadaj do mirazm i powołaj się na mój wpis.
Pompa powinna jeszcze być, możesz ją pożyczyć na testy.
Najłatwiej sprawdzić świece.
Potem zdejmij kanapa z tyłu i posłuchaj pompy. Możesz też ja wyjąć i sprawdzić działanie.
Kiedy zmieniałeś przewody WN? W moim przypadku wymiana przewodów poprawiła czas rozruchu. W razie wymiany tylko i wyłącznie NGK.
Zagadaj do mirazm i powołaj się na mój wpis.
Pompa powinna jeszcze być, możesz ją pożyczyć na testy.
Pozdrawiam
yasko
yasko
A jaki masz ten nowy aku a jaki miałeś stary chodzi o parametry, bo żeby nie było że za mały hehehe
Nie wiem jak jest w 1.6 ale w 1.8 v6 jak przekrecasz zapłon słyszysz tyk tyk i dopiero odpalasz, musisz podpytać klubowiczów co mają 1.6
Japoniec to nie niemiec że tylko ach oby tylko jeżdził, to jest maszynka do ostrej jazdy tam trzeba trochę własnej inicjatywy mimo swoich lat kobieta potrafi odwzajemnić się
i dać frajdę oraz przyjemność z jazdy, przynajmniej moja kobieta tak ma ;]
Sprawdz te swiece i podaj parametry nowego i starego aku, swiece nowe grosze NGK made in france o japonskie ciezko, albo oryginal japonskie DENSO, żadne inne

Nie wiem jak jest w 1.6 ale w 1.8 v6 jak przekrecasz zapłon słyszysz tyk tyk i dopiero odpalasz, musisz podpytać klubowiczów co mają 1.6
Japoniec to nie niemiec że tylko ach oby tylko jeżdził, to jest maszynka do ostrej jazdy tam trzeba trochę własnej inicjatywy mimo swoich lat kobieta potrafi odwzajemnić się

Sprawdz te swiece i podaj parametry nowego i starego aku, swiece nowe grosze NGK made in france o japonskie ciezko, albo oryginal japonskie DENSO, żadne inne
- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
witam wszystkich posiadaczy mx 3, mam taki problem z tym pojazdem, a raczej nie ja tylko mój sąsiad, otóż, zaczeło sie od tego iż podczas jazdy samochód zaczał szarpać i nagle zgasł,
pierwszy rzut oka, brak paliwa, wiec zalaliśmy jakieś 15 litrów Pb, i dalej nic,
próbowalismy pociagnac ale nic z tego,
sprawdzilismy swiece, przewody, wszystko ok, iskra w porządku,
(moja x9 jak nie chciała odpalić okazał sie czujnik położenia wału, wymieniłem i ok)
tutaj też wymienilismy aparat zapłonowy i dalej nic,
czyscilismy przepustnice i dalej nie odpala,
ale najdziwniejsze jest to że po przekreceniu kluczyka wogóle nie odzywa sie pompka w baku, ale jak sie przekreca kluczykiem wtedy paliwo podaje normalnie??
ma ktos jakies pomysły??
ten czujnik położenia wału napewno znajduje sie w aparacie zapłonowym??
gdzies mi sie obiło o uszy ze za odpalanie odpowiedzialny jest czujnik halla??wie ktos gdzie sie znajduje??
silnik to 1.6 16 v
z góry dzieki za odp
pozdrawiam
pierwszy rzut oka, brak paliwa, wiec zalaliśmy jakieś 15 litrów Pb, i dalej nic,
próbowalismy pociagnac ale nic z tego,
sprawdzilismy swiece, przewody, wszystko ok, iskra w porządku,
(moja x9 jak nie chciała odpalić okazał sie czujnik położenia wału, wymieniłem i ok)
tutaj też wymienilismy aparat zapłonowy i dalej nic,
czyscilismy przepustnice i dalej nie odpala,
ale najdziwniejsze jest to że po przekreceniu kluczyka wogóle nie odzywa sie pompka w baku, ale jak sie przekreca kluczykiem wtedy paliwo podaje normalnie??
ma ktos jakies pomysły??
ten czujnik położenia wału napewno znajduje sie w aparacie zapłonowym??
gdzies mi sie obiło o uszy ze za odpalanie odpowiedzialny jest czujnik halla??wie ktos gdzie sie znajduje??
silnik to 1.6 16 v
z góry dzieki za odp
pozdrawiam
- Od: 1 wrz 2011, 22:04
- Posty: 45
- Skąd: SANDOMIERZ
- Auto: XEDOS 9 2.5 V6 KL-ZE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości