Mam nietypowy problem z moją mazdą,( 323f, 2,0 DTID, 2001r. ) otóż kupiłem ją ok pół roku temu, wszystko pięknie działa model zadbany itp, ale gdy późną jesienią zaczęło się robić zimniej w granicach 0-5 stopni zaczęły się problemy. generalnie odpala na rys, lecz dopóki się autko nie zagrzeje strasznie ją zrywa, tj odpalam i na początku kwestia 1500 obrotów i dławi ją, przejadę kawałem dławi ją już np przy 2000 obrotów jak ma ok 70st. dławi ok 2500-3000 obrotów czyli jak turbina działa. a jak się zagrzeje problem znika. nie wiem co to może być
323f zrywa gdy zimna
Strona 1 z 1
witam wszystkich serdecznie
Mam nietypowy problem z moją mazdą,( 323f, 2,0 DTID, 2001r. ) otóż kupiłem ją ok pół roku temu, wszystko pięknie działa model zadbany itp, ale gdy późną jesienią zaczęło się robić zimniej w granicach 0-5 stopni zaczęły się problemy. generalnie odpala na rys, lecz dopóki się autko nie zagrzeje strasznie ją zrywa, tj odpalam i na początku kwestia 1500 obrotów i dławi ją, przejadę kawałem dławi ją już np przy 2000 obrotów jak ma ok 70st. dławi ok 2500-3000 obrotów czyli jak turbina działa. a jak się zagrzeje problem znika. nie wiem co to może być
? rozrząd po zakupie był robiony, filtry wszystkie wymienione, kable, świece nowe, u trzech elektryków byłem gdzie jeden nawet komputerem boscha na szpilkach w gniazdko się podłączył i nic nie wykazuje 0 błędów, a co ciekawsze cieplejsze dni pow. 10 st odpalam i jadę zero zrywów. bardzo proszę o pomoc może się z tym spotkaliście. pozdrawiam Sebastian
Mam nietypowy problem z moją mazdą,( 323f, 2,0 DTID, 2001r. ) otóż kupiłem ją ok pół roku temu, wszystko pięknie działa model zadbany itp, ale gdy późną jesienią zaczęło się robić zimniej w granicach 0-5 stopni zaczęły się problemy. generalnie odpala na rys, lecz dopóki się autko nie zagrzeje strasznie ją zrywa, tj odpalam i na początku kwestia 1500 obrotów i dławi ją, przejadę kawałem dławi ją już np przy 2000 obrotów jak ma ok 70st. dławi ok 2500-3000 obrotów czyli jak turbina działa. a jak się zagrzeje problem znika. nie wiem co to może być
Ostatnio edytowano 3 lut 2012, 00:08 przez seba198302, łącznie edytowano 1 raz
-
seba198302
seba198302 napisał(a):filtry wszystkie wymienione, kable, świece nowe,
jesteś pewien że kable też?

a tak poważnie to poczytaj o tym w dziale diesel jest sporo o takich przypadkach
Kolego u ciebie dużo więcej problemow widzę.Przeczytaj regulamin,popraw temat a właściwie zacznij od "szukajki"bo zaraz któryś z moderatorów wrzuci to do kosza.Poza tym jeździsz niby dieslem,wymieniasz kable..?
Nie wyważaj drzwi które ktoś wcześniej otworzył :–)
- Od: 23 maja 2009, 14:40
- Posty: 107
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: 323f BJ 1,3 16V 1999
a czy pod słowem ,,zrywa" masz na myśli szarpie?
Borys napisał(a):Neo chcesz ten temat do DiTD czy koszujemy i naprowadzisz kolegę na właściwy wątek?
wrzuć do kosza a jeśli kolega ma jakieś pytania to niech do mnie się zwróci a ja go naprowadzę.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości