Kolektor owinięty. Jednak 5m to za mało jak się okazało w praktyce, ale przynajmniej górna część tego "kaloryfera" jest teraz zaizolowana, jeżeli można to tak nazwać. Faktycznie po kilku próbach czuć, że temperatura w silniku jest mniejsza ...


0-100
www.mazdaspeed.pl
.:MarciN:. napisał(a):Lukas widziany godzinę temu w Nisku (a jeszcze bardziej słyszany niż widziany). Jest głośno.
Pozdrawiam
Lukas007 napisał(a):Dzieki Tomek, milo bylo sie spotkac i pogadac.
Lukas007 napisał(a):Mam nadzieje, ze troche pomoglem w kwestii CA, chociaz sam tak srednio ogarnialem to Twoje radio
Lukas007 napisał(a):Pojechalem z ciekawosci na hamownie. Czytajac opinie podobno bardzo dokladna i miarodajna, oczywiscie inercja V-Tech'u (tyle, ze na najnowszym sofcie). Dobry nawiew, takze doskonale chlodzila silnik. Pomiar 137KM 171NM ... moc jeszcze mniejsza niz ostatnio, moment juz calkiem – seryjny. Przelozenia ustawione na 56 tak, ze na wykresie odcinka rowno przy 7500rpm (tak jak na obrotomierzu), a na hamowni w Kreatorze byly ustawione na 58 – odcinka przy 7100-7200. Ciezko mi powiedziec czy seryjny obrotomierz zawyza czy nie, ale gdy wczoraj ustawilismy przelozenia na 58, albo i wiecej (tak, ze odcinka na wykresie wynosila 6900-7100rpm) wychodzilo nam 138KM i 194NM, takze duzo wiekszy moment. Gdyby udalo sie sprawdzic jak dokladnie pokazuje obrotomierz, mozna by idealnie dobrac przelozenia i wiedziec ktory pomiar jest miarodajny ...
jak nie dobierze odp przełożenia to nie ma sensu gdziekolwiek jezdziccheck. napisał(a):ja bym darował sobie pomiary na hamowni inercyjnej i proponował zrobić pomiar na jakieś obciążeniówce np. maha
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość