626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 28 wrz 2011, 20:13

Jest ustawione tak jak być powinno, nic nie będę przestawiał. Tylko pomiar w normalnych warunkach. Może na następny sezon pobawimy się z regulowanymi kółkami rozrządu, ale to nic pewnego. Zobaczymy czy zostanie N/A czy będzie coś dmuchane ...

Kolektor owinięty. Jednak 5m to za mało jak się okazało w praktyce, ale przynajmniej górna część tego "kaloryfera" jest teraz zaizolowana, jeżeli można to tak nazwać. Faktycznie po kilku próbach czuć, że temperatura w silniku jest mniejsza ...

Obrazek

Obrazek

0-100

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez .:MarciN:. » 30 wrz 2011, 23:15

Lukas widziany godzinę temu w Nisku (a jeszcze bardziej słyszany niż widziany). Jest głośno :).

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez @tomek@ » 1 paź 2011, 00:01

.:MarciN:. napisał(a):Lukas widziany godzinę temu w Nisku (a jeszcze bardziej słyszany niż widziany). Jest głośno :).

Pozdrawiam


Heh miałem okazję zobaczyć i posłuchać jest głośno :D w środku od audio i na zewnątrz od wydechu :) A na tych felgach to normalnie pała mięknie i rwie sutami :D
Wzorowo dopieszczona 626 ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez Lukas007 » 2 paź 2011, 20:02

Byles swoim autem Marcin ?? ... nie widzialem, a przez Nisko to tylko przez rondo sie przetoczylem :)

Dzieki Tomek, milo bylo sie spotkac i pogadac. Mam nadzieje, ze troche pomoglem w kwestii CA, chociaz sam tak srednio ogarnialem to Twoje radio <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez @tomek@ » 2 paź 2011, 22:23

Lukas007 napisał(a):Dzieki Tomek, milo bylo sie spotkac i pogadac.

Cała przyjemność po mojej stronie <lol>
Lukas007 napisał(a):Mam nadzieje, ze troche pomoglem w kwestii CA, chociaz sam tak srednio ogarnialem to Twoje radio <lol>

O pomogłeś i to bardzo dużo w sobotę siadłem na spokojnie i chyba udało się ogarnąć ten eq.parametryczny i x-over bo jest o niebo lepiej w porównaniu do tego co było <jupi>
Dzięki <piwo>
A co do radia to w porównaniu do twojego to przepaść pod względem obsługi :| U Ciebie to jakoś tak pardziej po ludzku zrobione :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez Gib » 4 paź 2011, 22:21

Wg zegarka to lepiej idzie niż moje 190ps V6 (serdeczne pozdrowienia dla decydentów co zapakowali mi 15,5 kg koło i skrzynię od diesla). Z tego co pamiętam to na naszym mazdowym dragstripie czas był bardzo śmiechowy a teraz wygląda na niskie 16. Szkoda żeśmy się nie ustawili.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez seba323f » 5 paź 2011, 00:04

Za każdym razem kiedy wchodzę obejrzeć to autko, zaskakuje mnie czymś nowym ... Oczywiście pozytywnie!
Pięknie dopasowane do siebie modyfikację w nienagannie wyglądającej GE. <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Lukas007 » 7 paź 2011, 09:12

Pojechalem z ciekawosci na hamownie. Czytajac opinie podobno bardzo dokladna i miarodajna, oczywiscie inercja V-Tech'u (tyle, ze na najnowszym sofcie). Dobry nawiew, takze doskonale chlodzila silnik. Pomiar 137KM 171NM ... moc jeszcze mniejsza niz ostatnio, moment juz calkiem – seryjny. Przelozenia ustawione na 56 tak, ze na wykresie odcinka rowno przy 7500rpm (tak jak na obrotomierzu), a na hamowni w Kreatorze byly ustawione na 58 – odcinka przy 7100-7200. Ciezko mi powiedziec czy seryjny obrotomierz zawyza czy nie, ale gdy wczoraj ustawilismy przelozenia na 58, albo i wiecej (tak, ze odcinka na wykresie wynosila 6900-7100rpm) wychodzilo nam 138KM i 194NM, takze duzo wiekszy moment. Gdyby udalo sie sprawdzic jak dokladnie pokazuje obrotomierz, mozna by idealnie dobrac przelozenia i wiedziec ktory pomiar jest miarodajny ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez onyx » 7 paź 2011, 09:27

Lukas007 napisał(a):Pojechalem z ciekawosci na hamownie. Czytajac opinie podobno bardzo dokladna i miarodajna, oczywiscie inercja V-Tech'u (tyle, ze na najnowszym sofcie). Dobry nawiew, takze doskonale chlodzila silnik. Pomiar 137KM 171NM ... moc jeszcze mniejsza niz ostatnio, moment juz calkiem – seryjny. Przelozenia ustawione na 56 tak, ze na wykresie odcinka rowno przy 7500rpm (tak jak na obrotomierzu), a na hamowni w Kreatorze byly ustawione na 58 – odcinka przy 7100-7200. Ciezko mi powiedziec czy seryjny obrotomierz zawyza czy nie, ale gdy wczoraj ustawilismy przelozenia na 58, albo i wiecej (tak, ze odcinka na wykresie wynosila 6900-7100rpm) wychodzilo nam 138KM i 194NM, takze duzo wiekszy moment. Gdyby udalo sie sprawdzic jak dokladnie pokazuje obrotomierz, mozna by idealnie dobrac przelozenia i wiedziec ktory pomiar jest miarodajny ...


Obrotomierz zawsze przekłamuje ;) Masz podpiętego ecumastera – stamtąd weź obroty, będzie bez wróżenia z fusów... Zawsze jak zmieniasz dobór przełożenia na hamowni (przesuwasz odcinkę niżej niż silnik się kręci, to moment obr. wzrasta).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez check. » 7 paź 2011, 13:21

ja bym darował sobie pomiary na hamowni inercyjnej i proponował zrobić pomiar na jakieś obciążeniówce np. maha :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez onyx » 7 paź 2011, 14:21

check. napisał(a):ja bym darował sobie pomiary na hamowni inercyjnej i proponował zrobić pomiar na jakieś obciążeniówce np. maha :)
jak nie dobierze odp przełożenia to nie ma sensu gdziekolwiek jezdzic ;) Poza tym, sprawdzac auto powinno sie na tej samej hamowni (z zachowaniem wzglednie podobnych warunkow), po ewentualnych modach. Hamownia daje tylko punkt odniesienia, w ktora strone poszly modyfikacje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Lukas007 » 16 paź 2011, 18:17

W takim razie (jak czas pozwoli) podjade na hamownie w Kreatorze i shamuje auto w takich samych warunkach jak ostatniej zimy (temperatura, opony itp). Inaczej faktycznie nie ma to sensu i ciezko powiedziec co daly ostatnie mody.

Z nowosci – auto dostalo nowy subwoofer – JL 10W6 :) ... spiety ze wzmakiem w 2 Ohm'ach

Roznica pomiedzy 300W RMS a 600W RMS jest zaiste znaczaca. Teraz juz jako tako to gra :D

UPDATEzeby nie bylo, ze tylko audio gra :D

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez sylwo » 21 sty 2012, 20:03

No widzę wreszcie Coś co niedaleko mnie śmiga a robi wyjątkowo dobre wrażenie :)
mijaliśmy się na kilku spotach ale na tablice nie lukałem nawet...
Może zawitasz kiedyś w Kraśniku na spociku albo na comiesięcznym w LU. Koniecznie chcę kilka fotek przy Twojej białej perle :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez weede » 21 sty 2012, 20:15

aaaale bym Cię klepnął z tych świateł :D

fajne autko ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez piwo » 21 sty 2012, 20:48

al to chodzi.jak rasowa wyscigowka.cos ty zrobil ze tak jest pieknie. ale w srodku troche w rezonans wpada.nie meczy buczenie? ale na zewnatrz rewelacja.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Lukas007 » 22 sty 2012, 10:55

sylwo ... jak tylko znajde czas na wiosne i zdaze dopracowac auto od strony wizualnej to z checia sie pojawie.

weede ... proste, ze bys mnie objechal :D ... nie ta liga, ale szczerze mowiac do jazdy na codzien wystarcza.

piwo ... w rezonans wpada tylko mikrofon w sredniej klasy smartphone'ie – na zywo po dolozeniu rezonatora jest rewelacja, na prawde nie brzmi jak typowe 2.0 R4 N/A
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez seba323f » 24 sty 2012, 12:08

W 0:24s jak vtec :D
Chodzi naprawdę konkretnie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez sly » 24 sty 2012, 22:33

http://adrenalineshot.pl/pojazdy/Mazda- ... 20,40.html
Twoja?? Bo chyba trafiłem na jakieś już historyczne zdjęcia.
Obrazek
HASŁO: sly180
Nie masz Chomika?? Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 12:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez mark.87 » 2 lut 2012, 12:02

Witam i gratuluje zapalu i włozonego czasu w modyfikacje.
Podobno kolega ma u siebie akumulator żelowy wsadzony, jak to sie sprawdza w praktyce, planuje moze i u siebie zalozyc ale chciałbym poznac opinie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Lukas007 » 2 lut 2012, 13:31

Pod tym linkiem z adrenalineshot faktycznie moje auto ;)

Akumulator żelowy sprawdza się doskonale. W najwieksze mrozy odpala po tygodniu, audio moze grac na postoju przez godzine na full i nadal daje sie spokojnie uruchomic. Jedym slowem warto jednorazowo wydac wiecej kasy, zeby miec spokoj.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy