Neonixos666 napisał(a):Ja bym to ujął tam gdzie się budzi diesel benzyna jeszcze śpi
Pamiętam twój wykres na opornikach
Nie chcę już porównywać mocy, która jest wypadkową obrotów.
PS Niech jakiś moderator zrobi porządek z tym OT!
www.mazdaspeed.pl
Neonixos666 napisał(a):Ja bym to ujął tam gdzie się budzi diesel benzyna jeszcze śpi
Borys napisał(a):Pamiętam twój wykres na opornikachPrzy 2000 rpm nie miałeś nawet 50% max momentu. Moja słaba benzyna 1.8 ma ponad 90% max momentu w zakresie 1800-5200 rpm.
Nie chcę już porównywać mocy, która jest wypadkową obrotów.
70 KM wiecejxxxb2 napisał(a):110km okolu 180
xxxb2 napisał(a):znajomy w Passacie montował gaz do diesla nie wróci się instalacja ale w dieslu ma zamiast 110km okolu 180 jak na wysokoprężny silnik to jest demon:)
wilk28 napisał(a):jeszcze nie słyszałem aby gaz był montowany do diesla pierwsze słyszę.
xxxb2 napisał(a):wiec w skrócie ON ma mniej oktanów od gazu czy benzyny
L( No tak co fakt to fakt ale prawda taka ze ON to okrojona wersja paliwa ze wszystkiego co się dało, a liczba cetanowa a oktan dla mniej wtajemniczonych to prawie to samo ,co do tego co lepsiejsze:) miałem diesla turbo diesla benzynę benzynę z gazem turbo benzynę i turbo benzynę z gazem(zamontowany był ale ja nie jeździłem na gazie). najlepsze co może być to silniki tsi tb i boxster-y (chyba tak się pisze) jeden chce jeździć oszczędnie kupi omegę 2.5 zagazuje i dusi do 2tys obr drugi kupi diesla bo "tańszy" może 5 lat temu jak był tańszy ja pamiętam do mojego pierwszego auta z LPG lałem gaz po 89groszy:P pamiętam naftalinę po 1,77 za litr ale nie o tym diesel vs benzyna każdy chwali co innego diesel przyspieszenie ok ,dziek nie chyba ze ładne turbo i zawór upustowy ,moc w KM nie w Nm tak prędkość max nie ,spalanie w nowych silnikach WIELKIE TAK w starych tak,koszty części nie ,teraz benzyniak, koszt zakupu tak ,dźwięk tak/nie zależy jaki silnik jak 8v bez sensu jak v8 albo 10 piękny choć i e36 2.0 r6 24V ładny ma dziek ,przyspieszenie średnie prędkość max większa od klekota ale mogło by być te "5 więcej"koszt części tak, awaryjność jak się zacznie to nie, można porównywać bez końca ale jak dla mnie to "w moich żyłach płynie benzyna a zamiast serca świszczy turbina" lancer 2.6 turbo benzyna 325kon piękne było ale bmw e36 2.5td zero satysfakcji z jazdy lancer VI 1.6 16v 115km dźwięk do pupy spalanie w granicy 15 l przy mojej nodze ale było czym jechać nie ma porównania trzeba wsiąść i pojechać samemu sprawdzić co warte wydanych pieniędzy:) pozdo.Neonixos666 napisał(a):
diesel nie rozpatruje się od nośnie liczby oktanów a liczby cetanowej
wykład z opakowalnictwa
xxxb2 napisał(a):L( No tak co fakt to fakt ale prawda taka ze ON to okrojona wersja paliwa ze wszystkiego co się dało, a liczba cetanowa a oktan dla mniej wtajemniczonych to prawie to samo ,co do tego co lepsiejsze:) miałem diesla turbo diesla benzynę benzynę z gazem turbo benzynę i turbo benzynę z gazem(zamontowany był ale ja nie jeździłem na gazie). najlepsze co może być to silniki tsi tb i boxster-y (chyba tak się pisze) jeden chce jeździć oszczędnie kupi omegę 2.5 zagazuje i dusi do 2tys obr drugi kupi diesla bo "tańszy" może 5 lat temu jak był tańszy ja pamiętam do mojego pierwszego auta z LPG lałem gaz po 89groszy:P pamiętam naftalinę po 1,77 za litr ale nie o tym diesel vs benzyna każdy chwali co innego diesel przyspieszenie ok ,dziek nie chyba ze ładne turbo i zawór upustowy ,moc w KM nie w Nm tak prędkość max nie ,spalanie w nowych silnikach WIELKIE TAK w starych tak,koszty części nie ,teraz benzyniak, koszt zakupu tak ,dźwięk tak/nie zależy jaki silnik jak 8v bez sensu jak v8 albo 10 piękny choć i e36 2.0 r6 24V ładny ma dziek ,przyspieszenie średnie prędkość max większa od klekota ale mogło by być te "5 więcej"koszt części tak, awaryjność jak się zacznie to nie, można porównywać bez końca ale jak dla mnie to "w moich żyłach płynie benzyna a zamiast serca świszczy turbina" lancer 2.6 turbo benzyna 325kon piękne było ale bmw e36 2.5td zero satysfakcji z jazdy lancer VI 1.6 16v 115km dźwięk do [tiiit] spalanie w granicy 15 l przy mojej nodze ale było czym jechać nie ma porównania trzeba wsiąść i pojechać samemu sprawdzić co warte wydanych pieniędzy:) pozdo.Neonixos666 napisał(a):
diesel nie rozpatruje się od nośnie liczby oktanów a liczby cetanowej
wykład z opakowalnictwa
xxxb2 napisał(a):W sumie kończę. Ale proszę, poza tematem jak się nie da, po co czytasz ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość