Witam
Mam taki dziwny przypadek i nie wiem czy mam się tym martwić i to może normalne.
Jak rano odpalam auto, przekręcam kluczyk, zapalają się wszystkie lampki, czekam aż zgasną
i wtedy odpalam silnik. I w tym momencie zapalają się znowu wszystkie lampki dosłownie na sekundę
i silnik odpala po jakiś 3 sekundach.
Dzisiaj po przejechaniu kilku kilometrów i zagrzaniu silnika zgasiłem auto i postanowiłem odpalić go na ciepłym silniku zobaczyć czy odpala tak samo. Przekręciłem kluczyk, zapaliły się wszystkie lampki, poczekałem aż zgasną i odpaliłem silnik i co zaobserwowałem. Silnik odpalił od razu a lampki nie zapaliły się ponownie na sekundę ja przy rozruchu na zimnym silniku.
Czy to jest normalne?
W lato o ile pamiętam tak nie miałem, dopiero jak przyszły mrozy
Zapalające się lampki podczas odpalania silnika
Strona 1 z 1
Rozrusznik dobrze i szybko kręci?
Może warto podjechać do jakiegoś zakładu z akumulatorami i sprawdzić kondycję "bateryjki"?
Może warto podjechać do jakiegoś zakładu z akumulatorami i sprawdzić kondycję "bateryjki"?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Raczej w takich zakładach zajmujących się sprzedażą akumulatorów można bezpłatnie zdiagnozować accu.
Podjedź i sprawdź bo to nie zaszkodzi.
Weź pod uwagę, że auto stojąc przez te parę (lub więcej) godzin stygnie i jest potrzebna większa siła do zakręcenia rozrusznikiem niż przy ciepłym silniku. A ta większa "siła" potrzebna do zakręcenia silnikiem przekłada się na większy prąd zapotrzebowany z accu.
Aha, jeszcze jedno – popatrz w jakim stanie masz klemy na słupkach akumulatora.
Podjedź i sprawdź bo to nie zaszkodzi.
Weź pod uwagę, że auto stojąc przez te parę (lub więcej) godzin stygnie i jest potrzebna większa siła do zakręcenia rozrusznikiem niż przy ciepłym silniku. A ta większa "siła" potrzebna do zakręcenia silnikiem przekłada się na większy prąd zapotrzebowany z accu.
Aha, jeszcze jedno – popatrz w jakim stanie masz klemy na słupkach akumulatora.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wg.mnie rowniez akumulator..
Masz go od 5 lat i pewnie od nowosci..mial prawo pasc.U mnie bylo to samo,nie chcial odpalac,kontrolki zaczely dziwnie sie zachowywac,po kupnie nowego akumulatora wszystko ustapilo.
Masz go od 5 lat i pewnie od nowosci..mial prawo pasc.U mnie bylo to samo,nie chcial odpalac,kontrolki zaczely dziwnie sie zachowywac,po kupnie nowego akumulatora wszystko ustapilo.
http://fightrankings.files.wordpress.com/2011/05/ztjfx2.gif
viewtopic.php?f=332&t=127106 <<>> moja M3
When we were kids,belonging felt good,But having respect,that feels even better..
2 DIE 4
viewtopic.php?f=332&t=127106 <<>> moja M3
When we were kids,belonging felt good,But having respect,that feels even better..
2 DIE 4
Mi kiedyś accu padł dosłownie "w oczach" w przeciągu kilku dni.
Podjedź i sprawdź a nie będziemy wymyślać różnych teorii na ten temat.
Podjedź i sprawdź a nie będziemy wymyślać różnych teorii na ten temat.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
może był źle dobrany?, nieprawidłowe ładowanie i akum długo nie pociągnie.
Do 3BK w ASO powiedzieli mi,że akumulator 60AP pojemności i prąd rozporowy 450A, od 2 dni mam dwumiesięczny akumulator o pojemności 55AP i jest lepiej niż na tym starym.. Czy nie będzie z tym problemów po jakimś czasie?
- Od: 30 kwi 2011, 21:22
- Posty: 81
- Skąd: Stronia
- Auto: Mazda 3 BK 09r.
TheKazz napisał(a):Czy nie będzie z tym problemów po jakimś czasie?
Jak accu będzie notorycznie niedoładowywany poprzez jazdę na krótkich odcinkach to w końcu będą te same problemy.
Trzeba po prostu raz na jakiś czas przejechać się nieco dalej autem aby się doładował.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości