Mazda 626 GE 2,0 16v FS ,96R

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez noxes » 21 gru 2011, 00:05

maliniak1112 napisał(a):najważniejsze żeby się dobrze spisywała

Zgadza sie. Cena też niska, myślałem, że teraz za sekwencje trzeba wybulić grubo ponad 2tysie,
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez maliniak1112 » 31 gru 2011, 20:06

Witam od założenia LPG zrobiłem ponad 500km – wrażenia – jak by straciła trochę na mocy na Pb rakieta a na lpg trzeba ją dłużej bujać. Nie wiem czy tak to jest już przy gazie czy trzeba by było jakąś regulację zrobić? Spalanie 10l/100km.
Moje pytanie czy jak odłączę akumulator to czy może coś się poprzestawiać w sterowniku Gazu i trzeba będzie jechać do gazownika?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2010, 19:11
Posty: 50
Skąd: ZWOLEŃ
Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT

Postprzez johny2007 » 31 gru 2011, 20:22

nie powinno dac sie skasowac chyba ze jakis badziewny sterownik, ale itak musi zapamietac ustawienia...
ja juz odłaczałem tyle razy i ani razu sie nie skasował, on programuje w stałej pamieci... wiec nie musisz sie bac.. chyba ze sie myle :D
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Lulka » 31 gru 2011, 20:36

noxes napisał(a):Ale nie w GE. GE tego nie ma.


Jak nie ma ? przecież FS ma mono i pełen wtrysk.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2008, 01:19
Posty: 2749
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BJ B3 '98
Mazda mx5 NB FL '02

Postprzez pawelc » 1 sty 2012, 11:42

maliniak1112 napisał(a):Witam od założenia LPG zrobiłem ponad 500km – wrażenia – jak by straciła trochę na mocy na Pb rakieta a na lpg trzeba ją dłużej bujać. Nie wiem czy tak to jest już przy gazie czy trzeba by było jakąś regulację zrobić? Spalanie 10l/100km.
Moje pytanie czy jak odłączę akumulator to czy może coś się poprzestawiać w sterowniku Gazu i trzeba będzie jechać do gazownika?


Tam trzeba poprawić najpierw tą instalację..... ,tanio z reguły znaczy źle.... ,dobrze zestrojona sekwencja nie daję odczuć różnic Pb –>LPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez noxes » 1 sty 2012, 14:24

Lulu napisał(a):
noxes napisał(a):Ale nie w GE. GE tego nie ma.


Jak nie ma ? przecież FS ma mono i pełen wtrysk.

w GE nie ma zubożenia.

pawelc napisał(a):
maliniak1112 napisał(a):Witam od założenia LPG zrobiłem ponad 500km – wrażenia – jak by straciła trochę na mocy na Pb rakieta a na lpg trzeba ją dłużej bujać. Nie wiem czy tak to jest już przy gazie czy trzeba by było jakąś regulację zrobić? Spalanie 10l/100km.
Moje pytanie czy jak odłączę akumulator to czy może coś się poprzestawiać w sterowniku Gazu i trzeba będzie jechać do gazownika?


Tam trzeba poprawić najpierw tą instalację..... ,tanio z reguły znaczy źle.... ,dobrze zestrojona sekwencja nie daję odczuć różnic Pb –>LPG

Dokładnie tak, wcześniej pisałem już o zbyt długich wężykach.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez maliniak1112 » 1 sty 2012, 23:30

Hej jutro się wybieram do Pana gazownika z tym właśnie problemem że jest zamulona niech coś poprawi
noxes napisał(a):
Dokładnie tak, wcześniej pisałem już o zbyt długich wężykach.

Poskracać we własnym zakresie ile się da te wężyki?

No i co poprawić ?????????????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2010, 19:11
Posty: 50
Skąd: ZWOLEŃ
Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT

Postprzez Piotr » 1 sty 2012, 23:43

noxes napisał(a):
maliniak1112 napisał(a):Dodatkowo zaprojektowano specjalną opcję (zubażanie)przeznaczoną dla samochodów marki Mazda.

Ale nie w GE. GE tego nie ma.


GE nie ma zubożenia ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez noxes » 1 sty 2012, 23:44

maliniak1112 napisał(a):Hej jutro się wybieram do Pana gazownika z tym właśnie problemem że jest zamulona niech coś poprawinoxes napisał(a):Dokładnie tak, wcześniej pisałem już o zbyt długich wężykach.Poskracać we własnym zakresie ile się da te wężyki?No i co poprawić ???????????

Instalację masz na gwarancji więc nie dotykaj, niech on poprawia. Przydałby się zrzuty ekranu z probramu co i jak tam jest.
GE nie ma zubozenia
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Piotr » 1 sty 2012, 23:49

Wydawało mi się że ma.. bananmin i tadziol tylko mnie w tym utwierdzili.. a tu zaskoczenie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez noxes » 1 sty 2012, 23:52

Nowsze FSy mają ten nie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez maliniak1112 » 1 sty 2012, 23:53

Mam nadzieję że jutro się wyjaśni co jest nie tak bo nawet żona stwierdziła że coś słabiej się zbiera to nie to co Pb
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2010, 19:11
Posty: 50
Skąd: ZWOLEŃ
Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT

Postprzez maliniak1112 » 3 sty 2012, 18:22

Witam po wizycie u gazownika jestem zadowolony dwa podejścia pod kompa i teraz lata jak na Pb. Przy okazji spytałem o to zubożenie i powiedział że FS w GE nie mają tego
noxes
ma rację i widać że wie co w trawie piszczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2010, 19:11
Posty: 50
Skąd: ZWOLEŃ
Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT

Postprzez maliniak1112 » 13 mar 2012, 22:44

Witam kolegów po przejechaniu 74 tyś serce mojej Jazdy dostało kompletny rozrząd wraz z pompą wody która od miesiąca ciekła bo tak naprawdę nie wiem czy kiedykolwiek była wymieniana.

Tak wyglądają zużyte elementy rozrządu
1) pompa wody nie wiem jaka firma jest tylko numer 3108 na metalowej uszczelce
2) Rolka napinająca NSK
3) Rolka prowadząca NTN
4) Pasek CONTITECH
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Nowe elementy
1) Pompa wody TERMOTECH
2) Rolka napinająca NTN
3) Rolka prowadząca NTN
4) Pasek MITSUBOSHI

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Wymiana rozrządu zajęła mi 4,5 godz myślę że jak na pierwszy raz nie tak źle .
W moim mieście za wymianę mechanicy wołają od 150zł
Więc żeby zaoszczędzić zrobiłem to sam w warsztacie mojego wuja który udostępnił mi kanał i odpowiednie klucze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2010, 19:11
Posty: 50
Skąd: ZWOLEŃ
Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT

Postprzez noxes » 14 mar 2012, 13:28

maliniak1112 napisał(a):Witam kolegów po przejechaniu 74 tyś serce mojej Jazdy dostało kompletny rozrząd wraz z pompą wody która od miesiąca ciekła bo tak naprawdę nie wiem czy kiedykolwiek była wymieniana.

Tak wyglądają zużyte elementy rozrządu
1) pompa wody nie wiem jaka firma jest tylko numer 3108 na metalowej uszczelce
2) Rolka napinająca NSK
3) Rolka prowadząca NTN
4) Pasek CONTITECH
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Nowe elementy
1) Pompa wody TERMOTECH
2) Rolka napinająca NTN
3) Rolka prowadząca NTN
4) Pasek MITSUBOSHI

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Wymiana rozrządu zajęła mi 4,5 godz myślę że jak na pierwszy raz nie tak źle .
W moim mieście za wymianę mechanicy wołają od 150zł
Więc żeby zaoszczędzić zrobiłem to sam w warsztacie mojego wuja który udostępnił mi kanał i odpowiednie klucze.

Dobra robota :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy