Xedos 6 strasznie słabe światła
Słuchajcie,a po co regenerować odbłyski długich?Przecież używa się ich bardzo rzadko,najczęściej wypalają się od mijania(odbłyśnik za soczewką)i te bym zregenerował 
no właśnie ale w przypadku renowacji można się domagać jakiejś gwarancji 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Orientowałem się co do kosztów regeneracji odbłyśników w firmie z Zabrza. Otrzymałem taką informację:
Pytałem również o procedurę złożenia u nich zamówienia:
Brzmi to dość rozsądnie. Ja prawdopodobnie się skuszę, ale dopiero po nowym roku. W każdym razie może się komuś takie info przyda.
Koszt regeneracji lampy soczewkowej typy H7 lub H1 to koszt 160zł/szt, jeśli
są to xenony D1S, D2S, D4S, D2R to 230zł/szt. Nie obsługujemy aut, główny
nasz klient to warsztaty samochodowe, nie dysponujemy parkingiem ani
podjazdami, więc jest konieczność przesłania lub dostarczenia lamp do nas.
Czas realizacji zleceń nie objętych stałą umową o współpracy wynosi od 6
godzin do 2 dni roboczych.
POZDRAWIAM:
PVL Polska Bogusław Kaprak 41-800 Zabrze ul. Dworcowa 9 telefon: 500 409 373, mail: reflektory@vp.pl , http://www.pvlpolska.pl
Pytałem również o procedurę złożenia u nich zamówienia:
WYSYŁA PAN LAMPY Z CHWILĄ GDY JE OTRZYMAM – ROZPAKOWUJĘ, OGLĄDAM I WYKONUJĘ TELEFON DO PANA I USTALAMY W OPARCIU O NASZE WCZEŚNIEJSZE USTALENIA NA OGÓŁ POTWIERDZAM KOSZT CHYBA ŻE COŚ ZOSTAŁO POMINIĘTE TO USTALAM TO Z PANEM. NASTĘPNIE BIORĘ SIĘ DO ROBOTY (NIGDY NIC NIE ROBIĘ BEZ TELEFONICZNEGO POTWIERDZENIA!) WTEDY DLA POTWIERDZENIA WYSYŁAM SMS Z KOSZTEM I NR KONTA, CHYBA ŻE KLIENT CHCE "KURIER ZA POBRANIEM" WTEDY KOSZT 45ZŁ
POZDRAWIAM:
PVL Polska Bogusław Kaprak 41-800 Zabrze ul. Dworcowa 9 telefon: 500 409 373, mail: reflektory@vp.pl , http://www.pvlpolska.pl
Brzmi to dość rozsądnie. Ja prawdopodobnie się skuszę, ale dopiero po nowym roku. W każdym razie może się komuś takie info przyda.
Dzięki
przyda się na pewno.

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Własnie przyjechały do mnie zregenerowane odbłyśniki mijania z hc-regeneracja. Wyglądają jak nówki.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Od miesiąca siedzę w garażu przy ledowej latarce, jak wmontowałem nowe żarówki h3 normalne nie żółte to wydało mi się, że świecą masakrycznie na żółto więc nie wiem bo nie pamiętam i nie mam porównania czy będzie realna poprawa. Jeśli będą świecić tak jak czyste światła w corsie b, którą teraz jeżdżę to będzie to realna poprawa. Przy okazji okazało się, że światełka były lekko rozregulowane ponieważ podnosząc je można łatwo wykręcić śrubę regulacyjną, którą wkręcić można tylko jak się lampę rozklei:D
Teraz dla oszczędności przydałoby się pewnie wmontować światła do jazdy dziennej, ciekaw jestem jakich projektów, jak, gdzie i jakie wmontować. Myślałem o okrągłych w miejsce w zderzaku obok rejestracji.
Teraz dla oszczędności przydałoby się pewnie wmontować światła do jazdy dziennej, ciekaw jestem jakich projektów, jak, gdzie i jakie wmontować. Myślałem o okrągłych w miejsce w zderzaku obok rejestracji.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
sylwo napisał(a):Ewentualnie jeszcze coś takiego we własnym zakresie:
http://www.audiworld.com/tech/ext68.shtml
Tylko to się tyczy plastikowych kloszy o ile się nie mylę.
A tak poza tym czy ktoś jeździł na Night Breaker Plus. Jest sens dać te 70 zł?
- Od: 29 sie 2008, 13:24
- Posty: 50
- Skąd: Poznań/Zielona Góra
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0
No więc jeśli chodzi o wrażenia po regeneracji odbłyśników to może to jeszcze kwestia złego ustawienia świateł, szczególnie lewego, które jest uparte i świeci w lewo ale cała operacja z włożoną własną pracą jest może warta tych 150 wydanych na regenerację oraz transport. Póki co corsa i polo lepiej świecą. Gdybym miał zapłacić za wszystko (demontaż reflektorów, rozmontowanie ich regeneracja) lub demontować pod blokiem nie robiłbym tego.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a): Póki co corsa i polo lepiej świecą.
No nie gadaj,rzeczywiście tak jest???
Ja wprawdzie swoich nie regenerowałem,ale jak umyłem porządnie w środku i założyłem żarówki osram night breaker,to świeciły zarąbiście
Ale,odkąd włożyłem xenony,to przestałem używać długich
Heh teraz mam nieustawioną lewą lampę i świeci na 30m na najniższym poziomie wysokości... też mógł bym nie używać długich ale jak je włączę to lewa świeci po chmurach. Orientujecie się czy można regulować długie w naszych mazdach? ;>
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
]
) i światła są lepsze niż u mojej kobiety w corsie. Oczywiście lampy mam nie regenerowane, nie czyszczone.
ta corsa to wersja z soczewkami czy bez? bo ja mam porównanie do tej corsy c 2005 w wersji z soczewkami. Teraz mam Tungsram +90% w Xedzie (na zwyklych nic nie było praktycznie widaćLowiec napisał(a):Póki co corsa i polo lepiej świecą.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Oba "źródła" światła są regulowalne góra/dół, trzeba popatrzeć jak reaguje odbłyśnik lub soczewka na kręcenie ponieważ regulacja jest po tej samej przekątnej więc właściwie obie śruby regulują przeważnie wysokość.
Polo i Corsa to rówieśnicy mojego Xeda – roczniki 95, i oba chyba na żarówkach H4.
W mijania mam Tungsramy +50% a w długich i halogenach zwykłe nowe Tungsramy. Trwałość tych +50% jest "przerażająco" długa:)
Przeglądałem zdjęcia odbłyśnika przed i po regeneracji, różnica jak między "szrot" a nowym. Może jednak muszę coś jeszcze pokręcić. W każdym razie jak zapaliłem długie a nie byłem ustawiać na stacji diagnostycznej jeszcze to nikt nie mrugał
Polo i Corsa to rówieśnicy mojego Xeda – roczniki 95, i oba chyba na żarówkach H4.
W mijania mam Tungsramy +50% a w długich i halogenach zwykłe nowe Tungsramy. Trwałość tych +50% jest "przerażająco" długa:)
Przeglądałem zdjęcia odbłyśnika przed i po regeneracji, różnica jak między "szrot" a nowym. Może jednak muszę coś jeszcze pokręcić. W każdym razie jak zapaliłem długie a nie byłem ustawiać na stacji diagnostycznej jeszcze to nikt nie mrugał

Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Niestety u mnie lewa lampa robi "zeza" na długich i nie mogę tego wyregulować ale po ustawieniu wysokości już jest o niebo lepiej – świeciłem po chmurach.
Tu takie małe porównanie świateł mijania:


Jedna po rozebraniu i wyczyszczeniu, zgadnijcie która
żarówki są takie same, być może trochę aparat (telefon) trochę przekłamał barwy ale proszę zwrócić uwagę na "błysk" soczewki. Wyczyszczona daje bardziej wyrazisty snop światła. Polecam więc zabieg, tym bardziej, że to nic trudnego
Tu takie małe porównanie świateł mijania:


Jedna po rozebraniu i wyczyszczeniu, zgadnijcie która
żarówki są takie same, być może trochę aparat (telefon) trochę przekłamał barwy ale proszę zwrócić uwagę na "błysk" soczewki. Wyczyszczona daje bardziej wyrazisty snop światła. Polecam więc zabieg, tym bardziej, że to nic trudnego
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Mam pytanko bo czytam że eksperymentowaliście z żarówkami. Co zrobić żeby w światłach mijania uzyskać wmiare niebieski lub biały odcień. Mam wsadzone H1 xenon efekt i miałem wczesniej blumotion a odcień nadal żółty. moze jakis konkretny model H1 – nki zakłuci jakoś tę żółć
- Od: 23 lut 2011, 09:18
- Posty: 37
- Auto: Xedos 6 CA KF SGI
PawelG napisał(a):Mam pytanko bo czytam że eksperymentowaliście z żarówkami. Co zrobić żeby w światłach mijania uzyskać wmiare niebieski lub biały odcień. Mam wsadzone H1 xenon efekt i miałem wczesniej blumotion a odcień nadal żółty. moze jakis konkretny model H1 – nki zakłuci jakoś tę żółć
Masz żółty odcień,bo odbłyśnik masz wypalony i sporo brudu w środku
Najprościej wyciągnij lampę,umyj w środku(bez rozklejania),załóż osram night breaker plus-powinno być lepiej
Co do odbłyśników,to niestety tylko regeneracja...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6