Xedos 6 strasznie słabe światła

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez sebek-71 » 5 gru 2011, 12:41

Słuchajcie,a po co regenerować odbłyski długich?Przecież używa się ich bardzo rzadko,najczęściej wypalają się od mijania(odbłyśnik za soczewką)i te bym zregenerował ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1146 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez sylwo » 5 gru 2011, 13:41

no właśnie ale w przypadku renowacji można się domagać jakiejś gwarancji ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez sebek-71 » 5 gru 2011, 17:39

Dają gwarancję spoko :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1146 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez ZeroCool_m1 » 9 gru 2011, 12:58

Orientowałem się co do kosztów regeneracji odbłyśników w firmie z Zabrza. Otrzymałem taką informację:

Koszt regeneracji lampy soczewkowej typy H7 lub H1 to koszt 160zł/szt, jeśli
są to xenony D1S, D2S, D4S, D2R to 230zł/szt. Nie obsługujemy aut, główny
nasz klient to warsztaty samochodowe, nie dysponujemy parkingiem ani
podjazdami, więc jest konieczność przesłania lub dostarczenia lamp do nas.
Czas realizacji zleceń nie objętych stałą umową o współpracy wynosi od 6
godzin do 2 dni roboczych.

POZDRAWIAM:
PVL Polska Bogusław Kaprak 41-800 Zabrze ul. Dworcowa 9 telefon: 500 409 373, mail: reflektory@vp.pl , http://www.pvlpolska.pl


Pytałem również o procedurę złożenia u nich zamówienia:

WYSYŁA PAN LAMPY Z CHWILĄ GDY JE OTRZYMAM – ROZPAKOWUJĘ, OGLĄDAM I WYKONUJĘ TELEFON DO PANA I USTALAMY W OPARCIU O NASZE WCZEŚNIEJSZE USTALENIA NA OGÓŁ POTWIERDZAM KOSZT CHYBA ŻE COŚ ZOSTAŁO POMINIĘTE TO USTALAM TO Z PANEM. NASTĘPNIE BIORĘ SIĘ DO ROBOTY (NIGDY NIC NIE ROBIĘ BEZ TELEFONICZNEGO POTWIERDZENIA!) WTEDY DLA POTWIERDZENIA WYSYŁAM SMS Z KOSZTEM I NR KONTA, CHYBA ŻE KLIENT CHCE "KURIER ZA POBRANIEM" WTEDY KOSZT 45ZŁ


POZDRAWIAM:
PVL Polska Bogusław Kaprak 41-800 Zabrze ul. Dworcowa 9 telefon: 500 409 373, mail: reflektory@vp.pl , http://www.pvlpolska.pl


Brzmi to dość rozsądnie. Ja prawdopodobnie się skuszę, ale dopiero po nowym roku. W każdym razie może się komuś takie info przyda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 17:21
Posty: 415 (0/5)
Skąd: Tarnów/Kraków
Auto: Mazda 6 MPS, 300+ KM

Postprzez sylwo » 9 gru 2011, 13:22

Dzięki <spoko> przyda się na pewno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Dowzer » 12 gru 2011, 00:35

Regenerowałem u nich i jestem zadowolony.
Jest różnica kolosalna <spoko>
Początkujący
 
Od: 5 gru 2010, 23:05
Posty: 7 (1/0)
Skąd: RZ/TBG
Auto: xedos 6 1.6 DOHC

Postprzez Lowiec » 13 gru 2011, 16:54

Własnie przyjechały do mnie zregenerowane odbłyśniki mijania z hc-regeneracja. Wyglądają jak nówki.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Andrzejw » 15 gru 2011, 13:40

opisz proszę jak wrażenia ze świecenia – ale bez placebo proszę – realna poprawa
:)
dzięki z góry
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2008, 23:29
Posty: 150
Skąd: Olsztyn
Auto: Xedos V6, wcześniej 626 GE 97

Postprzez Lowiec » 15 gru 2011, 14:20

Od miesiąca siedzę w garażu przy ledowej latarce, jak wmontowałem nowe żarówki h3 normalne nie żółte to wydało mi się, że świecą masakrycznie na żółto więc nie wiem bo nie pamiętam i nie mam porównania czy będzie realna poprawa. Jeśli będą świecić tak jak czyste światła w corsie b, którą teraz jeżdżę to będzie to realna poprawa. Przy okazji okazało się, że światełka były lekko rozregulowane ponieważ podnosząc je można łatwo wykręcić śrubę regulacyjną, którą wkręcić można tylko jak się lampę rozklei:D

Teraz dla oszczędności przydałoby się pewnie wmontować światła do jazdy dziennej, ciekaw jestem jakich projektów, jak, gdzie i jakie wmontować. Myślałem o okrągłych w miejsce w zderzaku obok rejestracji.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez enio » 16 gru 2011, 20:37

sylwo napisał(a):Ewentualnie jeszcze coś takiego we własnym zakresie:
http://www.audiworld.com/tech/ext68.shtml

Tylko to się tyczy plastikowych kloszy o ile się nie mylę.
A tak poza tym czy ktoś jeździł na Night Breaker Plus. Jest sens dać te 70 zł?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:24
Posty: 50
Skąd: Poznań/Zielona Góra
Auto: Mazda Xedos 6 2.0

Postprzez DymeK » 17 gru 2011, 18:18

jeździłem na Philips NightGuide w porównaniu do zwykłych duża różnica
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Lowiec » 19 gru 2011, 10:13

No więc jeśli chodzi o wrażenia po regeneracji odbłyśników to może to jeszcze kwestia złego ustawienia świateł, szczególnie lewego, które jest uparte i świeci w lewo ale cała operacja z włożoną własną pracą jest może warta tych 150 wydanych na regenerację oraz transport. Póki co corsa i polo lepiej świecą. Gdybym miał zapłacić za wszystko (demontaż reflektorów, rozmontowanie ich regeneracja) lub demontować pod blokiem nie robiłbym tego.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez sebek-71 » 19 gru 2011, 22:30

Lowiec napisał(a): Póki co corsa i polo lepiej świecą.

No nie gadaj,rzeczywiście tak jest???
Ja wprawdzie swoich nie regenerowałem,ale jak umyłem porządnie w środku i założyłem żarówki osram night breaker,to świeciły zarąbiście :D
Ale,odkąd włożyłem xenony,to przestałem używać długich :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1146 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez sylwo » 19 gru 2011, 22:56

Heh teraz mam nieustawioną lewą lampę i świeci na 30m na najniższym poziomie wysokości... też mógł bym nie używać długich ale jak je włączę to lewa świeci po chmurach. Orientujecie się czy można regulować długie w naszych mazdach? ;>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez lukkil » 19 gru 2011, 23:31

]
Lowiec napisał(a):Póki co corsa i polo lepiej świecą.
ta corsa to wersja z soczewkami czy bez? bo ja mam porównanie do tej corsy c 2005 w wersji z soczewkami. Teraz mam Tungsram +90% w Xedzie (na zwyklych nic nie było praktycznie widać :D) i światła są lepsze niż u mojej kobiety w corsie. Oczywiście lampy mam nie regenerowane, nie czyszczone.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez sebek-71 » 19 gru 2011, 23:31

Długie jeszcze prościej wyregulujesz,niż mijania :) Z tyłu w lampie masz 2 śrubki:jedna góra,druga dół(te bliżej środka auta,takie długie) :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1146 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Lowiec » 20 gru 2011, 00:24

Oba "źródła" światła są regulowalne góra/dół, trzeba popatrzeć jak reaguje odbłyśnik lub soczewka na kręcenie ponieważ regulacja jest po tej samej przekątnej więc właściwie obie śruby regulują przeważnie wysokość.
Polo i Corsa to rówieśnicy mojego Xeda – roczniki 95, i oba chyba na żarówkach H4.
W mijania mam Tungsramy +50% a w długich i halogenach zwykłe nowe Tungsramy. Trwałość tych +50% jest "przerażająco" długa:)
Przeglądałem zdjęcia odbłyśnika przed i po regeneracji, różnica jak między "szrot" a nowym. Może jednak muszę coś jeszcze pokręcić. W każdym razie jak zapaliłem długie a nie byłem ustawiać na stacji diagnostycznej jeszcze to nikt nie mrugał <oczy>
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez sylwo » 21 gru 2011, 12:41

Niestety u mnie lewa lampa robi "zeza" na długich i nie mogę tego wyregulować ale po ustawieniu wysokości już jest o niebo lepiej – świeciłem po chmurach.

Tu takie małe porównanie świateł mijania:
Obrazek
Obrazek
Jedna po rozebraniu i wyczyszczeniu, zgadnijcie która ;)

żarówki są takie same, być może trochę aparat (telefon) trochę przekłamał barwy ale proszę zwrócić uwagę na "błysk" soczewki. Wyczyszczona daje bardziej wyrazisty snop światła. Polecam więc zabieg, tym bardziej, że to nic trudnego ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez PawelG » 29 gru 2011, 14:27

Mam pytanko bo czytam że eksperymentowaliście z żarówkami. Co zrobić żeby w światłach mijania uzyskać wmiare niebieski lub biały odcień. Mam wsadzone H1 xenon efekt i miałem wczesniej blumotion a odcień nadal żółty. moze jakis konkretny model H1 – nki zakłuci jakoś tę żółć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2011, 09:18
Posty: 37
Auto: Xedos 6 CA KF SGI

Postprzez sebek-71 » 29 gru 2011, 14:46

PawelG napisał(a):Mam pytanko bo czytam że eksperymentowaliście z żarówkami. Co zrobić żeby w światłach mijania uzyskać wmiare niebieski lub biały odcień. Mam wsadzone H1 xenon efekt i miałem wczesniej blumotion a odcień nadal żółty. moze jakis konkretny model H1 – nki zakłuci jakoś tę żółć

Masz żółty odcień,bo odbłyśnik masz wypalony i sporo brudu w środku :)
Najprościej wyciągnij lampę,umyj w środku(bez rozklejania),załóż osram night breaker plus-powinno być lepiej :D
Co do odbłyśników,to niestety tylko regeneracja... :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1146 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6