

www.mazdaspeed.pl
jeśli tak jest faktycznie to znaczy że pompa dużo więcej podlewa ropką, tzn że więcej ropki idzie na zagrzanie (zmarnowanie),gallu82 napisał(a): silnik mi się dwa razy szybciej nagrzewa niż przed montazem oporników, to normalne??
tomi84 napisał(a):1. Czy można uzyskać około 140 KM bez kopcenia?
tomi84 napisał(a):2. Czy ktoś już podnosił moc z 110 na 140 KM i jak wygląda sprawa spalaniem?
Neonixos666 napisał(a):Mi udało się uzyskać 136KM ale spalanie do mały nie należało tak że nie będzie to ekonomiczny mod.
Neonixos666 napisał(a):Nie polecam wyciągania na opornikach ile się da bo to grozi zdjęciem głowicy
tomi84 napisał(a):Ale ty miałeś moc wyjściową 101KM
tomi84 napisał(a):Ale ty miałeś moc wyjściową 101KM o ile się nie myle?
Jak to się ma ten opornik do mocy 101KM w 323 a 110KM w 626?
Czy przyrost mocy jest proporcjonalny do mocy fabrycznej?
323 – mniejsza masa własna i tu jest sednokierownik napisał(a):w 626 nie czuć aż tak przyrostu jak w 323 – nie wiem czemu tak.
Barthez napisał(a):a Ty jaką masz moc wyjściową? byłeś na rolkach?
kierownik napisał(a):może i mniejsza masa (100 kg?) w 323, ale wyjściowo większa moc w 626 o ponad 10% w przypadku testowanych egzemplarzy. a w paru 626 już robiłem i jak już pisałem nie czuć tego tak jak w 323
tomi84 napisał(a):A jeżeli chodzi o oporniki to:
kierownik napisał(a):może i mniejsza masa (100 kg?) w 323, ale wyjściowo większa moc w 626 o ponad 10% w przypadku testowanych egzemplarzy. a w paru 626 już robiłem i jak już pisałem nie czuć tego tak jak w 323
A jeżeli 626GF po lifcie miały Ditd 101KM i mocniejszy 110 KM.
Czy w słabszej i mocniejszej wersji na tych samych opornikach w równym stopniu
przybedzie mocy lub momentu obrotowego?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy Tuning i modyfikacje