Spadanie obrotow przy wciskaniu gazu
Witam
Mam taki objaw – silnik na wolnych obrotach, dodaje leko gazu i silnik zamiast zwiekszac obroty najpierw je zmniejsza a po sekundzie zwieksza (czuc wyraznie obnizanie obrotow, bo czasami prawie ze gasnie silnik). Mam wrazenie, ze jest to kwestia regulacji wychylenia przepustnicy (chyba wkrecenia badz wykrecenia tego wlacznika przy przepustnicy) i ze dzieje sie tak dlatego, ze przy wciskaniu gazu sterownik dostaje informacje, ze to juz nie obroty jalowe, ale poniewaz przepustnica jest przymknieta najpierw sie dusi. Probowalem to wyregulowac samym podniesieniem obrotow, ale to nic nie daje. Obroty ustawialem na wysokie na tyle, ze czasami nie opadaly z podbicia, ale i tak efekt duszenia wystepowal (oczywiscie wtedy kiedy opadly do okolo 700, bo jesli nie opadly badz samochod jest na ssaniu – objaw nie wystepuje).
Czy ktos moze mnie troche uswiadomic badz potwierdzic moje wnioski?
Pzdr
Mam taki objaw – silnik na wolnych obrotach, dodaje leko gazu i silnik zamiast zwiekszac obroty najpierw je zmniejsza a po sekundzie zwieksza (czuc wyraznie obnizanie obrotow, bo czasami prawie ze gasnie silnik). Mam wrazenie, ze jest to kwestia regulacji wychylenia przepustnicy (chyba wkrecenia badz wykrecenia tego wlacznika przy przepustnicy) i ze dzieje sie tak dlatego, ze przy wciskaniu gazu sterownik dostaje informacje, ze to juz nie obroty jalowe, ale poniewaz przepustnica jest przymknieta najpierw sie dusi. Probowalem to wyregulowac samym podniesieniem obrotow, ale to nic nie daje. Obroty ustawialem na wysokie na tyle, ze czasami nie opadaly z podbicia, ale i tak efekt duszenia wystepowal (oczywiscie wtedy kiedy opadly do okolo 700, bo jesli nie opadly badz samochod jest na ssaniu – objaw nie wystepuje).
Czy ktos moze mnie troche uswiadomic badz potwierdzic moje wnioski?
Pzdr
SHY
Hmmm a macie szczelne rury chlopaki ?
chodzi mi o ta gumowa rure laczaca filtr powietrza z silnikiem, mialem male pekniecie na karbowanej czesci i madzia nawet potrafila gasnac przy kreceniu kierownica na biegu jalowym, dziwne, ale zakleilem i juz jest ok.
-------
nigdy nie czułem się w tej grze jak pastor
nigdy nie czułem się w tej grze jak pastor
- Od: 9 wrz 2005, 09:20
- Posty: 13
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Xedos 6 2.0 24V6
o ja tez mam taki problemik, przy benzynie jest minimalnie odczuwalny ale przy gazie jest już troche wieksze "zawahanie" – bede wdzieczny za podpowiedz co to moze byc i jak to usunac :–) swiece, kable i kopulka sa nowiutkie a rura szczelna i raczej nie łapie "lewego" powietrza (przynajmniej tak mi sie wydaje)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Sosna napisał(a):Hmmm a macie szczelne rury chlopaki
Nie wiem jak chlopaki, ale ja ma na 100%, bo zdejmowalem ja w tym celu (ogledzin) nie raz.
Czy nikt nie zna odpowiedzi?? Moze faktycznie ma tak byc choc mi sie nie wydaje, bo powoli przyspieszajac (bez poslizgu sprzegla) latwo zagasic silnik a przynajmmniej niezle telepie.
Pzdr
SHY
Witam
Widze ze wywolalem burze. Wszyscy cicho siedzieli i nikt sie nie chcial wychylic
. Ale teraz na powaznie. Na razie wszyscy przyznaja sie do problemu, ale czy ktos to rozwiazal albo zna rozwiazanie. Ja pogrzebalbym przy przepustnicy, ale troche sie zimno zrobilo i kicha.
Pzdr
Widze ze wywolalem burze. Wszyscy cicho siedzieli i nikt sie nie chcial wychylic
Pzdr
SHY
no cuż u mnie tego na Pb nie ma ale spojrzałem na profil i prawie każda osoba mająca SGI ma ten "problem"
ale wiesz ja sie nie znam tak tylko piszę...
pozdrówka
ale wiesz ja sie nie znam tak tylko piszę...
pozdrówka
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
- Od: 20 paź 2003, 09:37
- Posty: 270
- Skąd: HollyŁódź
- Auto: 626 GE FS
Witam,
ja również ten efekt miałem przed założeniem SGI.
Dodatkowo rano zawsze mam przyblokowany pedał gazu. Po jednokrotnym wciśnięciu jest już OK.
A czy ten efekt nie jest czasem spowodowany "wykończeniem" ścieżek potencjometra od położenia przepustnicy?
Pozdrawiam
Marek
ja również ten efekt miałem przed założeniem SGI.
Dodatkowo rano zawsze mam przyblokowany pedał gazu. Po jednokrotnym wciśnięciu jest już OK.
A czy ten efekt nie jest czasem spowodowany "wykończeniem" ścieżek potencjometra od położenia przepustnicy?
Pozdrawiam
Marek
genewa napisał(a):A czy ten efekt nie jest czasem spowodowany "wykończeniem" ścieżek potencjometra od położenia przepustnicy?
To moze miec sens. Trzeba tylko wykombinowac jak to sprawdzic. Najlepiej jakby podmienic na chwile.
Czy naprawde nikt nie usunal jeszcze takiej usterki??
Pzdr
SHY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6