Większe tarcze hamulcowe oraz zaciski hamulców przednich

Postprzez xXx » 18 lis 2011, 00:59

Weede nie mam fotek niestety, nie zdążyłem zrobić a auto pojechało sobie dawno i daleko ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Neonixos666 » 23 lis 2011, 02:35

Co do tarcz pod 4x100 pod zacisk od M6 i trafiłem na tarcze od MG ZR 282 mm. Grubość i rozstaw dziur pasuje, lecz są dwie kwestie do rozwiązania mianowicie pod ten zacisk powinna być tarcza o wysokości 48,5 a od MG ma 45 mm no i otwór centrujący, u mnie 54 a tam 64. Co do otworu to najlepiej chyba dać tuleje która zniweluje różnice ale nie wiem jak się ma ta różnica w wysokości tarczy niby 3,5 mm, wie ktoś czy będzie to grało czy trzeba odpowiednio wytoczyć tarczę aby było dobrze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Siw-y » 23 lis 2011, 09:07

Dystans pod tarczę, choć nie wiem czy to najlepszy pomysł.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez weede » 23 lis 2011, 12:12

raczej średni, zdecydowanie łatwiej nawiercić 4x100 juz na istniejącej tarczy z M6 – będzie jedna "fasolka" ale to w niczym nie przeszkadza. I oczywiście pierścień centrujący. Niedługo wrzuce fotostory dla potomności.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mx6sc » 23 lis 2011, 13:31

ale dystans pod tarcze w niczym nie przeszkadza w wielu dostawczych taka podkładka występuje
a po za tym nie bardzo widzę na czym problem miał by polegać
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Pit » 23 lis 2011, 15:36

weede napisał(a):raczej średni, zdecydowanie łatwiej nawiercić 4x100 juz na istniejącej tarczy z M6 – będzie jedna "fasolka" ale to w niczym nie przeszkadza. I oczywiście pierścień centrujący. Niedługo wrzuce fotostory dla potomności.

Może po prostu zwrócić się do Mikody z prośbą o wyprodukowanie tarcz M6 z konfiguracją 4x100? To niewielka, dbająca o klienta firma. Myślę, że nie powinno być większego problemu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez weede » 23 lis 2011, 16:03

Pit napisał(a):Może po prostu zwrócić się do Mikody z prośbą o wyprodukowanie tarcz M6 z konfiguracją 4x100? To niewielka, dbająca o klienta firma. Myślę, że nie powinno być większego problemu...

jest duży problem ;) nie zrobią tego, a innej firmy mimo poszukiwań nie znalazłem.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Neonixos666 » 23 lis 2011, 17:28

jeśli ma mniejsza wysokość to nie podkładka pod tarczę załatwia sprawę o jej stoczenie od wewnętrznej strony bo musi głębiej wejść przecież.
to dane tarczy od MG ZR
typ tarczy: wentylowana
strona zabudowy: oś przednia
DIA średnica: 282 mm
TH grubość tarczy: 25 mm
DOP minimalna grubość: 23 mm
H wysokość: 44 mm
A ilość otworów: 4
Do hond bez większych modów je montują. Tak se pomyślałem czy jeśli tarcza by odchodziła za bardzo od zwrotnicy to można na mocowaniach zacisku dać podkładki które by to niwelowały? oczywiście w granicach rozsądku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez MariuS » 23 lis 2011, 17:44

Pit napisał(a):Może po prostu zwrócić się do Mikody z prośbą o wyprodukowanie tarcz M6 z konfiguracją 4x100? To niewielka, dbająca o klienta firma. Myślę, że nie powinno być większego problemu...



proponuję zapytać jeszcze firmę Bozarto. Coś a la Mikoda, mi oni też robili zupełnie nowy model tarczy, nieodstępny u nich w ofercie. Tarczę z 323FB G GT na 4 śruby na 5 śrub do mojej efki przerabiali, co prawda mieli zwymiarowaną tarczę bo jest ona fabrycznie ale myślę że mogliby Ci też zrobić. czas realizacji w moim przypadku był prawie 3 tygodnie
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez weede » 23 lis 2011, 18:36

nie zabardzo mają coś w ofercie. Ale fajnie, ze taka firma istnieje, dobrze wiedzieć na przyszłość.

Nie chce mi się bawić, zamawiam mikode i nawierce 4x100 bez problemu.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Hazu » 23 lis 2011, 19:28

Nie myśleliście aby zaadoptować zwrotnice przednie oraz korpusy tylne z 626?
Wtedy wszytko było by rozwiązane.
Z tego co patrzyłem to nie powinno być problemowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez mlody1921 » 26 lis 2011, 11:00

A od xedosa 1.6 przednie zwrotnice roznia sie od tych od BA?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Gared » 26 lis 2011, 17:24

weede napisał(a):raczej średni, zdecydowanie łatwiej nawiercić 4x100 juz na istniejącej tarczy z M6 – będzie jedna "fasolka" ale to w niczym nie przeszkadza. I oczywiście pierścień centrujący. Niedługo wrzuce fotostory dla potomności.

Trzymam za słowo ;)
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Hazu » 26 lis 2011, 18:07

W Xedosie 1,6 są zwrotnice takie same jak w 626GE czy Xedosie KF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez grzegorzjubymx6 » 14 gru 2011, 21:31

Witam wszystkich właśnie przełożyłem przednie zaciski i tarcze od najnowszej mazdy 6 300mm felga 16"od rx7 to do jazdy na co dzień pasują plug & play
koszta:
-tarcze 300zł
-klocki RC 120zł
-zaciski 250zł plus paliwo xd
na tor szykuje 4tloczki z rx7 pod ta sama tarcz ale to już trochę przeróbek niestety
to wszystkiego dołączę foto relacje ale to w swoim czasie
Jeśli zaś chodzi o tył na razie seria... Miały być z M6 280mm ale z uwagi na to że przód ma 300 tył będzie miał 302mm z jakiejś wersji Premacy :)
Jeśli chodzi o odczucia to przy małych prędkościach jest podobnie... ale hamując z 200 to jest szalona różnica po za tym hamulce się nie grzeją i nie wibrują. Przetestowałem je również na superosie i dały rade bez żadnych problemów gdzie seria po 3mocnym hamowaniu mówi dość
Pozdrawiam serdecznie...
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez misiak89-89 » 14 gru 2011, 23:49

grzegorzjubymx6 napisał(a):to wszystkiego dołączę foto relacje ale to w swoim czasie


cierpliwość to nie jest moja najlepsza strona :P

chwal się
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez grzegorzjubymx6 » 15 gru 2011, 01:30

misiak89-89 napisał(a):
grzegorzjubymx6 napisał(a):to wszystkiego dołączę foto relacje ale to w swoim czasie


cierpliwość to nie jest moja najlepsza strona :P

chwal się

Jeśli tak koniecznie chce ktoś pooglądać parę fotek znajdzie je tutaj...

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... =1&theater

4 tłoczki jeszcze nie zrobione więc musisz uzbroić się w cierpliwość <rotfl>
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez weede » 15 gru 2011, 11:01

kilka przymiarek z 4-tłoczkiem RX7 i zwrotnicą z 323v6 zobaczysz w moim temacie w projektach ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez grzegorzjubymx6 » 6 sty 2012, 23:07

weede napisał(a):kilka przymiarek z 4-tłoczkiem RX7 i zwrotnicą z 323v6 zobaczysz w moim temacie w projektach ;)
to zaciski z fc w fd sa wieksze pod wieksza tarcze ale jak narazie 299mm z M6gh spisuja sie bdb a że mam inne wydatki zostawiam je tak jak jest :) ... aczkolwiek rozwiazanie juz w 99% opracowane :)
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Lutek » 3 maja 2012, 09:39

hej , temat troszke ucichł a mam takie pytanie bo widze że dużo z was jest ogarnietych w tym temacie , chodzi mi o to posiadam mazde 323f 1,5 ze swapem zrobionym na 2.0 v6 przerobione półoski z mx3 v6 takze rozstaw został 4x100 wszystko ładnie siedzi pasuje tylko te klocki i tarcze sa troche słabe do tej mocy i przy wiekszych predkosciach i dochamowniach np ze 150 grzeja sie strasznie ... czy ktos z was ma jakis pomysl zeby zalozyc z jakiegos innego auta jakis zestawik nie chce zmieniac na rzostaw 5x114,3 ze wzgledu na alusy , jak by ktos mial jakis ciekawy projekt to bylbym bardzo wdzięczny Pozdrawiam
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473

Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2011, 18:48
Posty: 227 (0/1)
Skąd: Rzeszów / UK
Auto: Jest: Silver A4 TFSI 06'

Była: Mazda 323f 2.5 kl-ze 96'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje