Większe tarcze hamulcowe oraz zaciski hamulców przednich
Co do tarcz pod 4x100 pod zacisk od M6 i trafiłem na tarcze od MG ZR 282 mm. Grubość i rozstaw dziur pasuje, lecz są dwie kwestie do rozwiązania mianowicie pod ten zacisk powinna być tarcza o wysokości 48,5 a od MG ma 45 mm no i otwór centrujący, u mnie 54 a tam 64. Co do otworu to najlepiej chyba dać tuleje która zniweluje różnice ale nie wiem jak się ma ta różnica w wysokości tarczy niby 3,5 mm, wie ktoś czy będzie to grało czy trzeba odpowiednio wytoczyć tarczę aby było dobrze?
raczej średni, zdecydowanie łatwiej nawiercić 4x100 juz na istniejącej tarczy z M6 – będzie jedna "fasolka" ale to w niczym nie przeszkadza. I oczywiście pierścień centrujący. Niedługo wrzuce fotostory dla potomności.
Adrenaline Addiction.
ale dystans pod tarcze w niczym nie przeszkadza w wielu dostawczych taka podkładka występuje
a po za tym nie bardzo widzę na czym problem miał by polegać
a po za tym nie bardzo widzę na czym problem miał by polegać
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
weede napisał(a):raczej średni, zdecydowanie łatwiej nawiercić 4x100 juz na istniejącej tarczy z M6 – będzie jedna "fasolka" ale to w niczym nie przeszkadza. I oczywiście pierścień centrujący. Niedługo wrzuce fotostory dla potomności.
Może po prostu zwrócić się do Mikody z prośbą o wyprodukowanie tarcz M6 z konfiguracją 4x100? To niewielka, dbająca o klienta firma. Myślę, że nie powinno być większego problemu...
Pit napisał(a):Może po prostu zwrócić się do Mikody z prośbą o wyprodukowanie tarcz M6 z konfiguracją 4x100? To niewielka, dbająca o klienta firma. Myślę, że nie powinno być większego problemu...
jest duży problem
Adrenaline Addiction.
jeśli ma mniejsza wysokość to nie podkładka pod tarczę załatwia sprawę o jej stoczenie od wewnętrznej strony bo musi głębiej wejść przecież.
to dane tarczy od MG ZR
typ tarczy: wentylowana
strona zabudowy: oś przednia
DIA średnica: 282 mm
TH grubość tarczy: 25 mm
DOP minimalna grubość: 23 mm
H wysokość: 44 mm
A ilość otworów: 4
Do hond bez większych modów je montują. Tak se pomyślałem czy jeśli tarcza by odchodziła za bardzo od zwrotnicy to można na mocowaniach zacisku dać podkładki które by to niwelowały? oczywiście w granicach rozsądku.
to dane tarczy od MG ZR
typ tarczy: wentylowana
strona zabudowy: oś przednia
DIA średnica: 282 mm
TH grubość tarczy: 25 mm
DOP minimalna grubość: 23 mm
H wysokość: 44 mm
A ilość otworów: 4
Do hond bez większych modów je montują. Tak se pomyślałem czy jeśli tarcza by odchodziła za bardzo od zwrotnicy to można na mocowaniach zacisku dać podkładki które by to niwelowały? oczywiście w granicach rozsądku.
Pit napisał(a):Może po prostu zwrócić się do Mikody z prośbą o wyprodukowanie tarcz M6 z konfiguracją 4x100? To niewielka, dbająca o klienta firma. Myślę, że nie powinno być większego problemu...
proponuję zapytać jeszcze firmę Bozarto. Coś a la Mikoda, mi oni też robili zupełnie nowy model tarczy, nieodstępny u nich w ofercie. Tarczę z 323FB G GT na 4 śruby na 5 śrub do mojej efki przerabiali, co prawda mieli zwymiarowaną tarczę bo jest ona fabrycznie ale myślę że mogliby Ci też zrobić. czas realizacji w moim przypadku był prawie 3 tygodnie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
weede napisał(a):raczej średni, zdecydowanie łatwiej nawiercić 4x100 juz na istniejącej tarczy z M6 – będzie jedna "fasolka" ale to w niczym nie przeszkadza. I oczywiście pierścień centrujący. Niedługo wrzuce fotostory dla potomności.
Trzymam za słowo
Witam wszystkich właśnie przełożyłem przednie zaciski i tarcze od najnowszej mazdy 6 300mm felga 16"od rx7 to do jazdy na co dzień pasują plug & play
koszta:
-tarcze 300zł
-klocki RC 120zł
-zaciski 250zł plus paliwo xd
na tor szykuje 4tloczki z rx7 pod ta sama tarcz ale to już trochę przeróbek niestety
to wszystkiego dołączę foto relacje ale to w swoim czasie
Jeśli zaś chodzi o tył na razie seria... Miały być z M6 280mm ale z uwagi na to że przód ma 300 tył będzie miał 302mm z jakiejś wersji Premacy
Jeśli chodzi o odczucia to przy małych prędkościach jest podobnie... ale hamując z 200 to jest szalona różnica po za tym hamulce się nie grzeją i nie wibrują. Przetestowałem je również na superosie i dały rade bez żadnych problemów gdzie seria po 3mocnym hamowaniu mówi dość
Pozdrawiam serdecznie...
koszta:
-tarcze 300zł
-klocki RC 120zł
-zaciski 250zł plus paliwo xd
na tor szykuje 4tloczki z rx7 pod ta sama tarcz ale to już trochę przeróbek niestety
to wszystkiego dołączę foto relacje ale to w swoim czasie
Jeśli zaś chodzi o tył na razie seria... Miały być z M6 280mm ale z uwagi na to że przód ma 300 tył będzie miał 302mm z jakiejś wersji Premacy
Jeśli chodzi o odczucia to przy małych prędkościach jest podobnie... ale hamując z 200 to jest szalona różnica po za tym hamulce się nie grzeją i nie wibrują. Przetestowałem je również na superosie i dały rade bez żadnych problemów gdzie seria po 3mocnym hamowaniu mówi dość
Pozdrawiam serdecznie...
wykończenia wnętrz, mechanika
grzegorzjubymx6 napisał(a):to wszystkiego dołączę foto relacje ale to w swoim czasie
cierpliwość to nie jest moja najlepsza strona
chwal się
misiak89-89 napisał(a):grzegorzjubymx6 napisał(a):to wszystkiego dołączę foto relacje ale to w swoim czasie
cierpliwość to nie jest moja najlepsza strona![]()
chwal się
Jeśli tak koniecznie chce ktoś pooglądać parę fotek znajdzie je tutaj...
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... =1&theater
4 tłoczki jeszcze nie zrobione więc musisz uzbroić się w cierpliwość
wykończenia wnętrz, mechanika
to zaciski z fc w fd sa wieksze pod wieksza tarcze ale jak narazie 299mm z M6gh spisuja sie bdb a że mam inne wydatki zostawiam je tak jak jestweede napisał(a):kilka przymiarek z 4-tłoczkiem RX7 i zwrotnicą z 323v6 zobaczysz w moim temacie w projektach
wykończenia wnętrz, mechanika
hej , temat troszke ucichł a mam takie pytanie bo widze że dużo z was jest ogarnietych w tym temacie , chodzi mi o to posiadam mazde 323f 1,5 ze swapem zrobionym na 2.0 v6 przerobione półoski z mx3 v6 takze rozstaw został 4x100 wszystko ładnie siedzi pasuje tylko te klocki i tarcze sa troche słabe do tej mocy i przy wiekszych predkosciach i dochamowniach np ze 150 grzeja sie strasznie ... czy ktos z was ma jakis pomysl zeby zalozyc z jakiegos innego auta jakis zestawik nie chce zmieniac na rzostaw 5x114,3 ze wzgledu na alusy , jak by ktos mial jakis ciekawy projekt to bylbym bardzo wdzięczny Pozdrawiam
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje