Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez ravo » 11 gru 2011, 18:23

Z tymi przewodami w oplocie jest bardzo różnie na forum subaru jest nawet wątek jak dużo ich pęka, ja jestem dlatego za oryginalnym choć sam ma założone w oplocie.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MariuS » 11 gru 2011, 18:29

na łączeniu z gwintem po prostu oplot się posypał jakby ktoś naciął normalnie :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Szyna » 11 gru 2011, 19:02

MariuS napisał(a):na łączeniu z gwintem po prostu oplot się posypał jakby ktoś naciął normalnie :|


No i tu jest właśnie problem bo one są za sztywne i nie pracują tak jak gumowe dlatego pewnie tak łatwo się przecierają :P Zaworek od pompy to chyba miał wymieniany o ile się nie mylę :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez misiak89-89 » 11 gru 2011, 20:03

Capaz powiedz coś więcej na temat tych wałków, jeśli to nie tajemnica :>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Capazo » 11 gru 2011, 20:14

Witam witam wrzeechobecnych na forum. Kurde weekend KILLI normalnie. Co do silnika to zostalo wymienione wszystko a HLA to klepapy od poczatku silnika jak kupilem. Do tego mam utwardzone sprezyny zaworowe co napewno wplywaja niekorzystnie na cicha prace silnika. Co do kiilli z mariuszem to zalezy od startu ale 1 i 2-ka podobnie ale jak zapina 3-ke to z 1-1,5 dlugoscii auta z przodu:D. Crx i cif porobione z palecm w..:D. Przygoda z hamulcem ogarnieta tak jak sie nalezy.... bede musial zareklamowac te oploty;/ Wieczorem pojechalem jeszcze raz na miasto z kumplem co wazy kolo 90-100kg i pierwszym klientem byla buma 2,5 naszczescie dlugo nie trwało wyprzedzanie, kolejnym byl fiat coupe turbo tylko nie wiem ktora wersja 194 czy 220 stawiam raczej na 194km no to przy 4 biegu 1 dlugosc auta. Ale i tak najlepsi byli goscie z TIGRY ahha. Stojac na swiatłach goscie z opelka patrza sie na BG i ironicznie podsmiechuja <diabełek> . Start byl bardzo spokojny przy 2 tys wrzucielm na 2, widze w lusterku ze w tigrze dupa usiadla i cos chlopaki probuja zdziałac, but w podłoge i z 6000 dlugosci chyba dostali. Na kolejnych swiatlach glowy opuszczone, juz zaden sie nie patrzył.HAAH Pojechalem na A2 zeby sprawdzic V-max no i zdiwienie. Na tych oponach wielgachnych, na lekkim kole zamachowym 5,3kg v-max 192 wg gps. Czyli wniosek taki ze trzeba jak najszybciej wałki zalozyc bo auto na 5-tce niechce w ogole jechac, no i jescze mniejszy profil opony. Aaa spalanie na trasie przy bardzo spokojnej jezdzie 8l. Mam pytanie czy silnik w trybie awaryjnym, bo caly czas mam 2 bledy spala wiecej benzyny?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez piwo » 11 gru 2011, 20:24

ja obstawiam ze w trybie awaryjnym silnik cofa zaplon i dolewa wachy. wtedy moze spalac duzo wiecej palwia i zamulac niezle.ale to pewnie tez zalezy od awarii.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Capazo » 11 gru 2011, 20:28

piwo napisał(a):ja obstawiam ze w trybie awaryjnym silnik cofa zaplon i dolewa wachy. wtedy moze spalac duzo wiecej palwia i zamulac niezle.ale to pewnie tez zalezy od awarii.


Oby, oby blad to 25 i 29 czyli te elektrozawory regulacji cisnienia i egr;/
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Pyton162 » 11 gru 2011, 20:36

czyli jeszcze troche pracy Cie zeby mazda podawala jak trzeba.
Pyton162
 

Postprzez misiak89-89 » 11 gru 2011, 20:40

czyli w k8 do kf w skrzyni była by ta subtelna różnica w trzecim przełożeniu... ale lżejszy zamach też swoje robi

jeszcze nie ważyłeś wdowy?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Capazo » 11 gru 2011, 20:43

misiak89-89 napisał(a):jeszcze nie ważyłeś wdowy?


Jutro chce to zrobic. No ale co myslicie z tymi bledami ma to wplyw na zaplon i wache?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 11 gru 2011, 21:55

co do błędów, u mnie jak niedawno latałem z miecha na błędzie 16 ( EGR-u) to nic nie wyczułem, ani większego spalania ani muła.. tyle ode mnie :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Pyton162 » 11 gru 2011, 22:25

to mariusza klze pelnym wyposażeniu dobrze podaje na to wychodzi. Jak by byla wydmuszka to mogloby byc roznie na to wychodzi. I teraz rodzi sie pytanie czy bylo warto wsadzac klze do bg . No ale mam nadzieje ze bg jeszcze pokaze co potrafi
Pyton162
 

Postprzez MariuS » 11 gru 2011, 22:27

nie no, tak jak pisałem, jak on zapina 3kę to odjeżdża :]

krótka skrzynia i ta waga bg robią robotę
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez weede » 11 gru 2011, 22:31

Marius a w porównaniu ze mną jak?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 11 gru 2011, 22:32

Pyton162 napisał(a):I teraz rodzi sie pytanie czy bylo warto wsadzac klze do bg . No ale mam nadzieje ze bg jeszcze pokaze co potrafi


Oby oby, chyba ze silnik nie podaje to co powinien, nie wiem szczerze mowiac. Myslelam ze w BG to bedzie jezdzic, zobacze na wiosne jak wrzuce mniejsze koła bo te to sa kolosy w porownaniu do serii. Jutro jade na hamke pewnie wypluje po remoncie 160 kuca i bedzie smiech na sali, ale trudno.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 11 gru 2011, 22:46

weede napisał(a):Marius a w porównaniu ze mną jak?


no nie wiem bo po zlocie gdzie miałem problemy to nie jechaliśmy :)

ale w porównaniu z Koninem mam już nowe przewody WN, każde kolo jest lżejsze o 4,5kg no i wydech już taki jak trzeba :]




nie pierdziel Capazo, w mx-3 tez Ci wypluło <dupa> a czasy robiłeś o takie <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Szyna » 12 gru 2011, 18:10

Capazo napisał(a):Jutro jade na hamke

To dobrze obserwujcie teraz temat bo jak Capazo pojedzie na hamownie i będzie 150 km to będzie chciał ja sprzedać <lol>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez piwo » 12 gru 2011, 18:59

hahahahhaha.kto kupuje?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Szyna » 12 gru 2011, 19:30

Ja już wynik znam :D Ale niech Capazo się wypowie :P Ogólnie, szału nie ma ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez bieski » 12 gru 2011, 19:37

Szyna napisał(a):Ja już wynik znam

To sprzedaje czy nie? Bo nie wiem czy swinke rozbijac :D
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron