Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):na łączeniu z gwintem po prostu oplot się posypał jakby ktoś naciął normalnie
No i tu jest właśnie problem bo one są za sztywne i nie pracują tak jak gumowe dlatego pewnie tak łatwo się przecierają
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Capaz powiedz coś więcej na temat tych wałków, jeśli to nie tajemnica 
Witam witam wrzeechobecnych na forum. Kurde weekend KILLI normalnie. Co do silnika to zostalo wymienione wszystko a HLA to klepapy od poczatku silnika jak kupilem. Do tego mam utwardzone sprezyny zaworowe co napewno wplywaja niekorzystnie na cicha prace silnika. Co do kiilli z mariuszem to zalezy od startu ale 1 i 2-ka podobnie ale jak zapina 3-ke to z 1-1,5 dlugoscii auta z przodu:D. Crx i cif porobione z palecm w..
. Przygoda z hamulcem ogarnieta tak jak sie nalezy.... bede musial zareklamowac te oploty;/ Wieczorem pojechalem jeszcze raz na miasto z kumplem co wazy kolo 90-100kg i pierwszym klientem byla buma 2,5 naszczescie dlugo nie trwało wyprzedzanie, kolejnym byl fiat coupe turbo tylko nie wiem ktora wersja 194 czy 220 stawiam raczej na 194km no to przy 4 biegu 1 dlugosc auta. Ale i tak najlepsi byli goscie z TIGRY ahha. Stojac na swiatłach goscie z opelka patrza sie na BG i ironicznie podsmiechuja
. Start byl bardzo spokojny przy 2 tys wrzucielm na 2, widze w lusterku ze w tigrze dupa usiadla i cos chlopaki probuja zdziałac, but w podłoge i z 6000 dlugosci chyba dostali. Na kolejnych swiatlach glowy opuszczone, juz zaden sie nie patrzył.HAAH Pojechalem na A2 zeby sprawdzic V-max no i zdiwienie. Na tych oponach wielgachnych, na lekkim kole zamachowym 5,3kg v-max 192 wg gps. Czyli wniosek taki ze trzeba jak najszybciej wałki zalozyc bo auto na 5-tce niechce w ogole jechac, no i jescze mniejszy profil opony. Aaa spalanie na trasie przy bardzo spokojnej jezdzie 8l. Mam pytanie czy silnik w trybie awaryjnym, bo caly czas mam 2 bledy spala wiecej benzyny?

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
ja obstawiam ze w trybie awaryjnym silnik cofa zaplon i dolewa wachy. wtedy moze spalac duzo wiecej palwia i zamulac niezle.ale to pewnie tez zalezy od awarii.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):ja obstawiam ze w trybie awaryjnym silnik cofa zaplon i dolewa wachy. wtedy moze spalac duzo wiecej palwia i zamulac niezle.ale to pewnie tez zalezy od awarii.
Oby, oby blad to 25 i 29 czyli te elektrozawory regulacji cisnienia i egr;/
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
czyli w k8 do kf w skrzyni była by ta subtelna różnica w trzecim przełożeniu... ale lżejszy zamach też swoje robi
jeszcze nie ważyłeś wdowy?
jeszcze nie ważyłeś wdowy?
misiak89-89 napisał(a):jeszcze nie ważyłeś wdowy?
Jutro chce to zrobic. No ale co myslicie z tymi bledami ma to wplyw na zaplon i wache?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
co do błędów, u mnie jak niedawno latałem z miecha na błędzie 16 ( EGR-u) to nic nie wyczułem, ani większego spalania ani muła.. tyle ode mnie ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
to mariusza klze pelnym wyposażeniu dobrze podaje na to wychodzi. Jak by byla wydmuszka to mogloby byc roznie na to wychodzi. I teraz rodzi sie pytanie czy bylo warto wsadzac klze do bg . No ale mam nadzieje ze bg jeszcze pokaze co potrafi
-
Pyton162
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Pyton162 napisał(a):I teraz rodzi sie pytanie czy bylo warto wsadzac klze do bg . No ale mam nadzieje ze bg jeszcze pokaze co potrafi
Oby oby, chyba ze silnik nie podaje to co powinien, nie wiem szczerze mowiac. Myslelam ze w BG to bedzie jezdzic, zobacze na wiosne jak wrzuce mniejsze koła bo te to sa kolosy w porownaniu do serii. Jutro jade na hamke pewnie wypluje po remoncie 160 kuca i bedzie smiech na sali, ale trudno.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
weede napisał(a):Marius a w porównaniu ze mną jak?
no nie wiem bo po zlocie gdzie miałem problemy to nie jechaliśmy
ale w porównaniu z Koninem mam już nowe przewody WN, każde kolo jest lżejsze o 4,5kg no i wydech już taki jak trzeba
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
nie pierdziel Capazo, w mx-3 tez Ci wypluło


- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Capazo napisał(a):Jutro jade na hamke
To dobrze obserwujcie teraz temat bo jak Capazo pojedzie na hamownie i będzie 150 km to będzie chciał ja sprzedać

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości