ale dzieki za odpowiec co to jest
Jak podnieść moment i moc w silniku RF2A?
juz przeczytalem dalsze czesci tematu i znalazlem
w sumie efekt bedzie taki sam wiec jak mam podkladki to niewarto inwestowac w mbc.
ale dzieki za odpowiec co to jest
ale dzieki za odpowiec co to jest
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
1..Mam zawor mbc lecz nie wiem juz jak go wlasciwie podpiac. Narysujcie jakis schemat jak to robic. Zwroccie uwage na strzalki czarne gdyz zauwazylem ze na innych zaworach sa w inna strone.https://picasaweb.google.com/100973012716938334193/Desktop02?authkey=Gv1sRgCNbhhPW41vrwGQ#5665119211379258194
2.. Ile razy przekreciliscie pokretlo w zaworze by uzyskac odpowiednie cisnienie na manometrze?
3.. Manometr podlaczamy w rf2a kolo boost sensora? Czy kolo turbiny? Bo tam mi taki koles kiedys wezyk wcisnal.
2.. Ile razy przekreciliscie pokretlo w zaworze by uzyskac odpowiednie cisnienie na manometrze?
3.. Manometr podlaczamy w rf2a kolo boost sensora? Czy kolo turbiny? Bo tam mi taki koles kiedys wezyk wcisnal.
- Od: 6 maja 2011, 22:16
- Posty: 31
- Skąd: Podkarpacie Jarosław
- Auto: Premacy 2001 DITD
mam pytanie z innej beczki ale chyba zgodne z tematem
jezeli chodzi o IC to jak robilem chlodnice to dojscie do IC jest dziecinnie proste. a moj IC tez jest w stanie rozkladu na czesci pierwsze ale dziala ( tak mi sie bynajmniej wydaje ) zreszta normalna chlodnica wody tez mi sie wydawala ze dziala ale po wymianie na nowa jest lepiej bo nawet sie wentylatory niewlaczaja a wczesniej chodzily na okraglo. tak wiec znalazlem nowego ICka za 550 zl
cena rowniez kosmiczna jak za chlodnice. a do innych aut jest po 200 z groszem. wiec jakbym znalazl podobna to czy bedzie pasowala?? i co z wtyczkami czy z innych aut beda pasowaly czy tez wtyczki do przerobki i czy da sie przerobic te wtyczki
bo rurki napewno do wymiany bo te co mam to juz sa z parciale i przy zdejmowaniu sie rozleca. i czy jezeli byla by delikatnie wieksza to bedzie zle
lub troche mniejsza 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
lepiej żeby IC był większy niż mniejszy 
same rurki zmienić nie problem, IC też, ale to już koszt.
wcześniej Ci wentylatory chodziły często, bo brakowało płynu...
same rurki zmienić nie problem, IC też, ale to już koszt.
wcześniej Ci wentylatory chodziły często, bo brakowało płynu...
kierownik napisał(a):lepiej żeby IC był większy
tu nie koniecznie, większy IC sprawi że układ będzie miał większa pojemność co za tym idzie turbo będzie musiało napompować więcej i turbo dziura murowana. Przy zwiększeniu doładowania można sobie pozwolić na większy IC ale i tak nie wolno przesadzić.
to większy IC i zwężka na rurze, hehe
a tak serio, to i tak chyba lepszy trochę większy niż trochę mniejszy? z pierwszą opcją jest więcej możliwości i ewentualnych modyfikacji
a tak serio, to i tak chyba lepszy trochę większy niż trochę mniejszy? z pierwszą opcją jest więcej możliwości i ewentualnych modyfikacji
kierownik napisał(a):to większy IC i zwężka na rurze, hehe
a tak serio, to i tak chyba lepszy trochę większy niż trochę mniejszy? z pierwszą opcją jest więcej możliwości i ewentualnych modyfikacji
W dieslu jest sporo powietrza do przepompowania i potrzebny jest sprawny IC. Bardziej bym poszedł w stronę zwiększenia wydajności IC (inny kształt, umiejscowienie) niż zwiększanie pojemności.
Np montując IC w innym miejscu moglibyśmy zmniejszyć pojemność rur co za tym idzie można by było zwiększyć pojemność IC
to kupie podobny IC z innego auta i rurki tez bede mial a co z ta wtycka co wchodzi do IC
czy inne auta tez maja taka
czy bedzie pasowala czy tez przerobka
a co jesli takiej niemaja wogole
? a jezeli chodzi o miejsce IC to moge go troche przesunac w strone srodka bo mam tam jeszcze sporo miejsca
a mam pytanie czy te rurki do IC musza byc gumowe
czy moge kupic metalowa rurke taka charmonijke co sa w domach do odprowadzania spalin
niemusial bym sie bawic z kolankami tylko latwe podpiecia. a ryrke bym owina bandazem termicznym.
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):czy moge kupic metalowa rurke taka charmonijke co sa w domach do odprowadzania spalin
tam jest powietrze pod ciśnieniem i musi to być mocne i szczelne. Ale masz pomysły

prawdziwy MacGuyverNeonixos666 napisał(a):Ale masz pomysły
pytam i zbieram informacje
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
zapomniałem że jeszcze trzeba rozwiązać kwestię czujnika temperatury który jest wkręcany w IC. Dużo przed Tobą jak chcesz się w to bawić.
juz to mam opanowane
obadaj to

miejsce na czujnik jest
albo taka

wszystko maja tylko czy moja wtyczka z czujnikiem tam przypasuje
miejsce na czujnik jest
albo taka
wszystko maja tylko czy moja wtyczka z czujnikiem tam przypasuje
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
musisz kombinować
Mi i tak się marzy IC pod maska a nie w zderzaku
Mi i tak się marzy IC pod maska a nie w zderzaku

widział ktoś IC w mondziaku 1.8 lub 2.0 jaki jest mały
chyba 3x mniejszy a daje rade, dobre przewiewne miejsce to więcej niż połowa sukcesu
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
pod maska
ale to by trzeba jakis wlot powietrza zrobic i jak to upchac pod maska
mi tam w zderzaku wystarczy
mysle ze z tymi co ci pokazalem dam rade
pojutrze mierzenie IC tego co mam i szukanie nowego 
edit czyli jakbym nowego IC dal przed chlodnica wody jak jest dolny gril kolo rejestracji to by bylo lepiej
a to ze rurki beda mialy wieksza dlugosc to cos przeszkadza
czy im krocej tym lepiej 
edit czyli jakbym nowego IC dal przed chlodnica wody jak jest dolny gril kolo rejestracji to by bylo lepiej
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
alk80 napisał(a):dobre przewiewne miejsce to więcej niż połowa sukcesu
też tak myślę bo miejsce gdzie jest IC jest bardzo ważne
boczek86 napisał(a):a to ze rurki beda mialy wieksza dlugosc to cos przeszkadzaczy im krocej tym lepiej
im krócej tym lepiej bo nie zwiększasz pojemności.
kurde
cos czuje ze bedzie niezla misja z tym modelowaniem. jak najblizej grila ale zeby nie zadlugie rurki
no nic bede mial wolne to bede ogladal gdzie najlepiej ja dac zeby bylo git bo jakbym chcial dac na dolnego grila to wtedy taka by byla najlepsza bo rurki ma z jednej strony

- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
daj mniejszego ICka wysoko na silnik, w masce rób otwór, jest taka Mazda 323 z szykownym otworem w masce, można by zrobić coś na wzór
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):daj mniejszego ICka wysoko na silnik, w masce rób otwór, jest taka Mazda 323 z szykownym otworem w masce, można by zrobić coś na wzór
i to w dieslu z 1.7 isuzu
jakialk80 napisał(a):daj mniejszego ICka
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje