johanson napisał(a): A teraz w kwestii robienia dołu silnika . Przekonaliście mnie , że to jest słuszne robić całość . Tylko , że mechanik mi to odradza . Odnoszę wrażenie , że po prostu nie chce . Jako argument podaje fakt , że skoro bierze mi 0,4 litra oleju na 10 tys km , to po co to ruszać . Gdy pytałem się w Carspeed o pierścienie i panewki , to usłyszałem podobne zdanie , że w takiej sytuacji nie ma potrzeby robienia dołu silnika . No i koszty dodatkowe to by było ok 700 zł . .
Kolego zmien mechanika bo ten najwyrazniej nie zna zasady ze jedno zrobione dobrze ,za jakis czas popsuje drugie . skoro płacisz za remont to ma wymieniac a nie mowic za nie potrzeba,potem bedziesz mial wiecej problemow zeby to wymienic a teraz masz juz rozebrany silnik,wystarczy odkrecic korby i tłoki w gure.
Spotkałem sie kilkakrotnie z tym ze w sklepach pracuja rozni ludzie kturzy nie maja zielonego pojecia a doradzaja jeszcze zle.
W carspeed jest drogo to fakt ale sa inne sklepy czy hurtownie , kazdy dobry mechanik powinien miec "swój" sklep badz hurtownie z kturej bierze regularnie czesc, moj mechanik oczywiscie zaufany ( robil mi 3 auta kture zawsze chodziły dobrze,potrafił doradzic co robic ,co wymienic przy okazji np remontu silnika, i sam zawsze jezdził po czesci gdy rozebrał poniewaz samemu mozna kupic zle a tak to z czesciami jechal po nowe i zawsze dobierał dobre) mi za panewki wszystkie dał ok 200zl plus 250zl pierscienie i tez jest ok, a w carspeed pewnie by braklo 700zl.
Rob jak uwazasz ale po remoncie tylko głowicy zuzycie oleju moze wzrosnac i po pewnym czasie panewki zaczna dzwonic przez zbyt duze obciazenie z strony głowicy.
