Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez sewo » 12 lis 2011, 00:44

za małolata bywałem często u znajomych mechaników i jeden z nich jest blacharzem. Tam to się dopiero cuda i wianki działy :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez Boris86 » 12 lis 2011, 22:47

Janisz, daj spokój z tą budą. Mazdy z początku lat 90 potrafią naprawdę wyglądać dużo dużo lepiej, mam dwie 323 BG, mam dwie MX6, miałem MX3, żadna z nich tak naprawde sie nie sypała i nie miała dziur. Co najwyżej jakieś małe pęcherzyki, czy nalot.
Przemyśl jeszcze raz temat budy. Dobrze poszukasz to zdrową 323BG lub MX3 ze zmęczoną mechaniką można kupić za 500-700zł. Jak już ładujesz sporo pracy i serca w to co robisz to baza jest podstawą. Szanuj swój czas i roboczogodziny które w to auto wkładasz. Pomyśl czy nie lepiej odżałowac kilka stówek i włożyć swoją mechanikę w coś zdrowego zamiast tracić czas i pieniądze na reanimacje auta które nie jest jakimś unikatem nadwoziowym.
Mieliśmy okazję troche wiecej popisać. Bardzo kibicuje temu co robisz bo lubię takie lowbudgety i takich freaków jak ty pokazujących że sie da, ale szanuj zdanie innych i zbadaj trochę też temat o kimś jesli wymagasz tego od niego.
Pozdro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez janiszzz_mx3 » 12 lis 2011, 23:02

Masz racje ale na razie nie mam możliwości swapa budy. Może za 2-3lata. Musze ogarnąć to w max miesiąc i zrezygnować z wynajmu garage. Przez zime nic nie robić a potem zacząć budowę domu i garage własnego.
Dziś zrobiłem sobie wycieczkę 350km i za 300zł kupiłem:

super fajny kpl tapicerki:
Obrazek

zbiorniczek tył, tarcze kotwiczne, rury wlewu, początki progów:
Obrazek

i błotniczki! Jeden lekko przytarty ale za tą cenę to szczegół:
Obrazek

Ale fajnie jakbym jutro pospawał to wszystko do kupy i za tydzień trysnał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Spon3R » 13 lis 2011, 01:26

Działaj chłopie działaj oby tak dalej :D Tak z ciekawości ile dałeś za nadkola? :>
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2011, 00:32
Posty: 77
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.

Postprzez janiszzz_mx3 » 13 lis 2011, 10:32

Tzn błotniki tył? Ja to kupiłem w pakiecie z tapicerka itp za 300zl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez TR4PSTAR » 13 lis 2011, 21:26

Buda w "ciężkim" stanie ... Pracy trzeba w to włożyć co nie miara, ale podziwiam zapał :)
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez mlody1921 » 13 lis 2011, 23:33

Kurde odemnie wielki plus masz czas, masz hnow how troche narzędzi działaj, tylko pamietaj dobre podkłady ja polecam DuPoint albo sam robiłem

Nowol
-wash primer
-epoxy primer
-podkład novol albo DuPoint
-Baranek Terotex rewelacja 65zł butelka, valvoline też dobry, po nałożeniu na drugi dzień tworzy powłoke pod paznokciem gumową dzięki niej kamyki nie robią masakry na nadkolach, nie odpada jak inne gówna nawet wurth za 18zł,
-bitgum na podłoge
-i oczywiście dużo starego dobrego elaskonu :) smierdzi z miesiąc z progów ale robote robi

zrobisz dobrze pospawasz dobrze i będzie rewelacja :) tym bardziej ze to auto nie na zime :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 13 lis 2011, 23:56

Czasu właśnie nie mam. Co drugi weekend jeżdżę do dzieciaka ale może jeszcze z 2tyg urlopu wezmę żeby to skończyć w cholerę. Nie wiem czy w połowie blacharki jestem a gdzie jeszcze malowanie...
Wcześniej malowałem tak ze na szpachlę podkład akrylowy i cały element tarłem na mokro 800 ale teraz spróbuje całe elementy wluknina zmatowic, szpachle w miare drobnym papierem wykończyć i trysnąć tam podkład epoksydowy tak żeby już tego nie dotykać i na to akryl. Ale to muszę nieźle rozcieńczyć podkład żeby nie zrobił się schodek. Spróbuje na masce i jak będzie ok to jadę tak po całości. Kolor chyba fabryczny sq dam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mlody1921 » 14 lis 2011, 13:01

Poczytaj na forum lakierników samochodowych nie wolno na gołą blache dawać szpachli wiem że to może durne ale taka jest prawda, na goła nie zardzewiała blache daje sie najpierw epoxypromer potem ewentualnie szpachle, ja miałem z pyłem aluminium chyba, a ponoć dobra jest z włoknem węglowym, docierasz na to akryl i lakier,

-na deczko przyrdzewiałą;
czyścisz ile możesz washprimer na bazie kwasów wytrawiający, na nią akryl i na akryl szpachle i dalej jak wyżej albo WP->akryl->epoxyd>lakier

technik jest sporo ale dobre podkłady to 50% sukcesu

Tak samo jak spawanie progu kazy mówił spawaj na zakładke punktowo gdzieniegdzie, mazda jest obniżona karoseria co nieco pracuje a jak zacznie pekać?, ja spawałem do czoła ale pod miejscem spawu miałem pasek blachy i spawanie punktowo by nie przegrzewało blachy i nie deformowało, troche było deform ale ninimalnie szpachly i jest naprawde lux,


Polecam poczytać warto, sprzedaje cześci zamienniki i ludzie na gołą blache dają akryl lakier i po roku sie dziwi że rdza wychodzi, a oni nawet podkładu magazynowego nie zetrą
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

PostTen post został usunięty przez Magdalena 25 gru 2011, 22:59.
Powód: OT

Postprzez sly » 26 lis 2011, 20:19

Projekt jeszcze żyje?? Czy brakło zapału??
Obrazek
HASŁO: sly180
Nie masz Chomika?? Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 12:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez janiszzz_mx3 » 27 lis 2011, 23:08

Badyl napisał(a):Był taki jeden gościu co reanimował trupa po kosztach.


Z tego co pamiętam to wyszedł z tego niezły killer :)

Zapału nie ma ale zmuszam się żeby działać :) Ostatnio bardzo mało mam czasu na to. W tamten weekend nic nie robiłem a w ten tylko 10h

Obrazek

Obrazek







Musze pomyśleć nad dolotem bo tak jak mam teraz prześwit jest za słaby. Choć tą jedną rurę inaczej poprowadzić i będize ok.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez rafał88 » 28 lis 2011, 15:51

Noooo kurrr... nomalnie szacun gosciu. Od samego poczatku czytalem temat, jestes poprostu prze huu...
Pozazdroscic checi i zapalu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Szyna » 28 lis 2011, 22:00

A już myślałem ze przerwa w temacie bo blacha się skończyła <lol>
Nie no podziwiam i wytrwałości życzę ;) Jak już tyle zrobione to nie ma sensu się poddawać :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez ravo » 29 lis 2011, 21:27

Wiem, że to najmniejsza duperela ale wyprostuj blaszki z tego IC bo jest straszny :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez janiszzz_mx3 » 29 lis 2011, 21:33

IC wygląda tak jak kosztował ~80zł z wysyłką :P Kiedyś go wyjmę, utnę uszka, wyszlifuje wypoleruje itp ale to na samym końcu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Rafał_ » 29 lis 2011, 22:48

Jak już ogarniesz mx'a to musimy się ustawić. Zobaczymy czy twój klze killer daje radę :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Capazo » 30 lis 2011, 00:26

jarek.ZE napisał(a):Jak już ogarniesz mx'a to musimy się ustawić. Zobaczymy czy twój klze killer daje radę :D


Z tego co wiem Walker mial k8 turbo porzadnie ladnie porobione i jechalem tym... ladnie swista gwizda ale do kl-ze jeszcze mu brakuje, wiec k8 napewno nie bedzie kl-ze kilerem
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Boris86 » 30 lis 2011, 02:32

Kwestia jakim ciśnieniem nadmuchane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Pyton162 » 30 lis 2011, 08:44

k8 turbo Walkera miałem okazje widziec w pojedynku z trolla toyota ts i jak pamietam to szly rowno a moze nawet i wygrywal trollu ale nieznacznie. Troll mial oficialny czas toyota 15,5 wiec mocne klze powinno dac rade k8 turbo bez problemu
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy