Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER
Janisz, daj spokój z tą budą. Mazdy z początku lat 90 potrafią naprawdę wyglądać dużo dużo lepiej, mam dwie 323 BG, mam dwie MX6, miałem MX3, żadna z nich tak naprawde sie nie sypała i nie miała dziur. Co najwyżej jakieś małe pęcherzyki, czy nalot.
Przemyśl jeszcze raz temat budy. Dobrze poszukasz to zdrową 323BG lub MX3 ze zmęczoną mechaniką można kupić za 500-700zł. Jak już ładujesz sporo pracy i serca w to co robisz to baza jest podstawą. Szanuj swój czas i roboczogodziny które w to auto wkładasz. Pomyśl czy nie lepiej odżałowac kilka stówek i włożyć swoją mechanikę w coś zdrowego zamiast tracić czas i pieniądze na reanimacje auta które nie jest jakimś unikatem nadwoziowym.
Mieliśmy okazję troche wiecej popisać. Bardzo kibicuje temu co robisz bo lubię takie lowbudgety i takich freaków jak ty pokazujących że sie da, ale szanuj zdanie innych i zbadaj trochę też temat o kimś jesli wymagasz tego od niego.
Pozdro
Przemyśl jeszcze raz temat budy. Dobrze poszukasz to zdrową 323BG lub MX3 ze zmęczoną mechaniką można kupić za 500-700zł. Jak już ładujesz sporo pracy i serca w to co robisz to baza jest podstawą. Szanuj swój czas i roboczogodziny które w to auto wkładasz. Pomyśl czy nie lepiej odżałowac kilka stówek i włożyć swoją mechanikę w coś zdrowego zamiast tracić czas i pieniądze na reanimacje auta które nie jest jakimś unikatem nadwoziowym.
Mieliśmy okazję troche wiecej popisać. Bardzo kibicuje temu co robisz bo lubię takie lowbudgety i takich freaków jak ty pokazujących że sie da, ale szanuj zdanie innych i zbadaj trochę też temat o kimś jesli wymagasz tego od niego.
Pozdro
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Masz racje ale na razie nie mam możliwości swapa budy. Może za 2-3lata. Musze ogarnąć to w max miesiąc i zrezygnować z wynajmu garage. Przez zime nic nie robić a potem zacząć budowę domu i garage własnego.
Dziś zrobiłem sobie wycieczkę 350km i za 300zł kupiłem:
super fajny kpl tapicerki:

zbiorniczek tył, tarcze kotwiczne, rury wlewu, początki progów:

i błotniczki! Jeden lekko przytarty ale za tą cenę to szczegół:

Ale fajnie jakbym jutro pospawał to wszystko do kupy i za tydzień trysnał.
Dziś zrobiłem sobie wycieczkę 350km i za 300zł kupiłem:
super fajny kpl tapicerki:

zbiorniczek tył, tarcze kotwiczne, rury wlewu, początki progów:

i błotniczki! Jeden lekko przytarty ale za tą cenę to szczegół:

Ale fajnie jakbym jutro pospawał to wszystko do kupy i za tydzień trysnał.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Tzn błotniki tył? Ja to kupiłem w pakiecie z tapicerka itp za 300zl
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Kurde odemnie wielki plus masz czas, masz hnow how troche narzędzi działaj, tylko pamietaj dobre podkłady ja polecam DuPoint albo sam robiłem
Nowol
-wash primer
-epoxy primer
-podkład novol albo DuPoint
-Baranek Terotex rewelacja 65zł butelka, valvoline też dobry, po nałożeniu na drugi dzień tworzy powłoke pod paznokciem gumową dzięki niej kamyki nie robią masakry na nadkolach, nie odpada jak inne gówna nawet wurth za 18zł,
-bitgum na podłoge
-i oczywiście dużo starego dobrego elaskonu
smierdzi z miesiąc z progów ale robote robi
zrobisz dobrze pospawasz dobrze i będzie rewelacja
tym bardziej ze to auto nie na zime 
Nowol
-wash primer
-epoxy primer
-podkład novol albo DuPoint
-Baranek Terotex rewelacja 65zł butelka, valvoline też dobry, po nałożeniu na drugi dzień tworzy powłoke pod paznokciem gumową dzięki niej kamyki nie robią masakry na nadkolach, nie odpada jak inne gówna nawet wurth za 18zł,
-bitgum na podłoge
-i oczywiście dużo starego dobrego elaskonu
zrobisz dobrze pospawasz dobrze i będzie rewelacja
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Czasu właśnie nie mam. Co drugi weekend jeżdżę do dzieciaka ale może jeszcze z 2tyg urlopu wezmę żeby to skończyć w cholerę. Nie wiem czy w połowie blacharki jestem a gdzie jeszcze malowanie...
Wcześniej malowałem tak ze na szpachlę podkład akrylowy i cały element tarłem na mokro 800 ale teraz spróbuje całe elementy wluknina zmatowic, szpachle w miare drobnym papierem wykończyć i trysnąć tam podkład epoksydowy tak żeby już tego nie dotykać i na to akryl. Ale to muszę nieźle rozcieńczyć podkład żeby nie zrobił się schodek. Spróbuje na masce i jak będzie ok to jadę tak po całości. Kolor chyba fabryczny sq dam.
Wcześniej malowałem tak ze na szpachlę podkład akrylowy i cały element tarłem na mokro 800 ale teraz spróbuje całe elementy wluknina zmatowic, szpachle w miare drobnym papierem wykończyć i trysnąć tam podkład epoksydowy tak żeby już tego nie dotykać i na to akryl. Ale to muszę nieźle rozcieńczyć podkład żeby nie zrobił się schodek. Spróbuje na masce i jak będzie ok to jadę tak po całości. Kolor chyba fabryczny sq dam.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Poczytaj na forum lakierników samochodowych nie wolno na gołą blache dawać szpachli wiem że to może durne ale taka jest prawda, na goła nie zardzewiała blache daje sie najpierw epoxypromer potem ewentualnie szpachle, ja miałem z pyłem aluminium chyba, a ponoć dobra jest z włoknem węglowym, docierasz na to akryl i lakier,
-na deczko przyrdzewiałą;
czyścisz ile możesz washprimer na bazie kwasów wytrawiający, na nią akryl i na akryl szpachle i dalej jak wyżej albo WP->akryl->epoxyd>lakier
technik jest sporo ale dobre podkłady to 50% sukcesu
Tak samo jak spawanie progu kazy mówił spawaj na zakładke punktowo gdzieniegdzie, mazda jest obniżona karoseria co nieco pracuje a jak zacznie pekać?, ja spawałem do czoła ale pod miejscem spawu miałem pasek blachy i spawanie punktowo by nie przegrzewało blachy i nie deformowało, troche było deform ale ninimalnie szpachly i jest naprawde lux,
Polecam poczytać warto, sprzedaje cześci zamienniki i ludzie na gołą blache dają akryl lakier i po roku sie dziwi że rdza wychodzi, a oni nawet podkładu magazynowego nie zetrą
-na deczko przyrdzewiałą;
czyścisz ile możesz washprimer na bazie kwasów wytrawiający, na nią akryl i na akryl szpachle i dalej jak wyżej albo WP->akryl->epoxyd>lakier
technik jest sporo ale dobre podkłady to 50% sukcesu
Tak samo jak spawanie progu kazy mówił spawaj na zakładke punktowo gdzieniegdzie, mazda jest obniżona karoseria co nieco pracuje a jak zacznie pekać?, ja spawałem do czoła ale pod miejscem spawu miałem pasek blachy i spawanie punktowo by nie przegrzewało blachy i nie deformowało, troche było deform ale ninimalnie szpachly i jest naprawde lux,
Polecam poczytać warto, sprzedaje cześci zamienniki i ludzie na gołą blache dają akryl lakier i po roku sie dziwi że rdza wychodzi, a oni nawet podkładu magazynowego nie zetrą
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Badyl napisał(a):Był taki jeden gościu co reanimował trupa po kosztach.
Z tego co pamiętam to wyszedł z tego niezły killer
Zapału nie ma ale zmuszam się żeby działać


Musze pomyśleć nad dolotem bo tak jak mam teraz prześwit jest za słaby. Choć tą jedną rurę inaczej poprowadzić i będize ok.

- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
A już myślałem ze przerwa w temacie bo blacha się skończyła
Nie no podziwiam i wytrwałości życzę
Jak już tyle zrobione to nie ma sensu się poddawać 

Nie no podziwiam i wytrwałości życzę
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
IC wygląda tak jak kosztował ~80zł z wysyłką
Kiedyś go wyjmę, utnę uszka, wyszlifuje wypoleruje itp ale to na samym końcu.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Jak już ogarniesz mx'a to musimy się ustawić. Zobaczymy czy twój klze killer daje radę 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Jak już ogarniesz mx'a to musimy się ustawić. Zobaczymy czy twój klze killer daje radę
Z tego co wiem Walker mial k8 turbo porzadnie ladnie porobione i jechalem tym... ladnie swista gwizda ale do kl-ze jeszcze mu brakuje, wiec k8 napewno nie bedzie kl-ze kilerem
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Kwestia jakim ciśnieniem nadmuchane.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
k8 turbo Walkera miałem okazje widziec w pojedynku z trolla toyota ts i jak pamietam to szly rowno a moze nawet i wygrywal trollu ale nieznacznie. Troll mial oficialny czas toyota 15,5 wiec mocne klze powinno dac rade k8 turbo bez problemu
-
Pyton162
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości