[Xedos6 CA] Szybkie pytania
No dobra – wymierzyłem wg porad Wojtka i wyszło tak:
odpalony: 2,5V
na zapłonie: 5V
Proszę odpisywać TU
odpalony: 2,5V
na zapłonie: 5V
Proszę odpisywać TU
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Zubeck napisał(a):czy kazdy xedos 2.0 miał fabrycznie ustawionego tps-a na 0.5-3.7V ?
wiedzialem ze to pytanie jest ponad nasze siły..
wiele osób ustawiało tps. to jaka była stara wartość na plombach?
po co ustawialiście?
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
Ja miałem ustawionego fabrycznie(plomby na śrubkach)na bodajże 0,3,ale zaczęło szarpać,więc przestawiłem(na voltomierz)na 0,51-na zamkniętej,a 3,5 mam na otwartej i to jest max,więcej nie mogę
Niby mniej szarpie np po puszczeniu,czy dodaniu gazu,ale za to płynnie zwalnia,bez gwałtownego hamowania silnikiem
Niby mniej szarpie np po puszczeniu,czy dodaniu gazu,ale za to płynnie zwalnia,bez gwałtownego hamowania silnikiem
zwalnia płynnie bo podaje paliwo
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Poza faktem ,że i tak xed bez tego ,dużo pali to nic 

Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
sebek-71 napisał(a):No i...?Pewnie przepustnica całkiem nie domknięta?
ale czy przepustnica sie powinna całkiem domykać?
w takim razie po co tam odbojnik?
z moich doswiadczen powinna być lekko uchylona, jakieś 0,02V względem całkiem zamknietej czyli np całkiem zamknieta 0,48V lekko uchylona 0,5V
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
No właśnie i tak u mnie jest, jeżdżę już trochę i nie zauważyłem różnicy.
Za 5 dyszek po mieście(krótkie odcinki 3-4km) robię ok80km oczywiście tylko na benzynie
Za 5 dyszek po mieście(krótkie odcinki 3-4km) robię ok80km oczywiście tylko na benzynie
Na przepustnicy jest taka mała śrubka "gwiazdkowa", którą reguluje się szczelinę
Np żeby ustawić obroty na odpowiednim poziomie*
* – to taki mój domysł
Kolejny problem-zagadka.
Nie działa podgrzewanie siedzeń, lampki od włączników świecą po naciśnięciu ale nadal zimno w
Np żeby ustawić obroty na odpowiednim poziomie*
* – to taki mój domysł

Kolejny problem-zagadka.
Nie działa podgrzewanie siedzeń, lampki od włączników świecą po naciśnięciu ale nadal zimno w

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
U mnie jest podobnie. Już to rozbierałem i naprawiłem mate. I nagrzewa sie tylko że zaraz przestaje odłącza ją ten "termostat" i potem przez dłuższy czas nie grzeje. Drugi fotel też jakoś nie czuć żeby grzał a mata jest cała. Czy to wina tych "termostatów"? I jeśli tak to gdzie je można kupić?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
ja nie odłączałem i wsio jest OK – nie odłączaj – możesz nawet bez liczników i deski jeździć 

Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
To są indigilo a mi chodzi raczej o zwykłe ale jak popatrzyłem jak wyglądają w innych modelach mazdy to te nasze ciemne bardziej pasują.
witam wszystkich mam pytanie moja mazda xedos 2.0 v6 144km wydaje mi sie jakby wkrecałe sie do jazdy dopiero na obrotach po 3,5 tys a przed 3,5 jakis muł
Mazda v6
- Od: 27 lis 2011, 19:00
- Posty: 18
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: MAZDA XEDOS 2.0 V6 24V 144KM 1994r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6