[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez sylwo » 23 lis 2011, 12:42

No dobra – wymierzyłem wg porad Wojtka i wyszło tak:
odpalony: 2,5V
na zapłonie: 5V

Proszę odpisywać TU
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Zubeck » 23 lis 2011, 17:20

Zubeck napisał(a):czy kazdy xedos 2.0 miał fabrycznie ustawionego tps-a na 0.5-3.7V ?


wiedzialem ze to pytanie jest ponad nasze siły..

wiele osób ustawiało tps. to jaka była stara wartość na plombach?
po co ustawialiście?
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2009, 17:40
Posty: 285
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(

Postprzez sebek-71 » 24 lis 2011, 12:03

Ja miałem ustawionego fabrycznie(plomby na śrubkach)na bodajże 0,3,ale zaczęło szarpać,więc przestawiłem(na voltomierz)na 0,51-na zamkniętej,a 3,5 mam na otwartej i to jest max,więcej nie mogę :)
Niby mniej szarpie np po puszczeniu,czy dodaniu gazu,ale za to płynnie zwalnia,bez gwałtownego hamowania silnikiem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1142 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Tubi » 24 lis 2011, 12:07

zwalnia płynnie bo podaje paliwo
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez sebek-71 » 24 lis 2011, 12:18

No i...?Pewnie przepustnica całkiem nie domknięta?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1142 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Tubi » 24 lis 2011, 12:48

Poza faktem ,że i tak xed bez tego ,dużo pali to nic <diabełek>
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Zubeck » 24 lis 2011, 18:01

sebek-71 napisał(a):No i...?Pewnie przepustnica całkiem nie domknięta?


ale czy przepustnica sie powinna całkiem domykać?
w takim razie po co tam odbojnik?
z moich doswiadczen powinna być lekko uchylona, jakieś 0,02V względem całkiem zamknietej czyli np całkiem zamknieta 0,48V lekko uchylona 0,5V
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2009, 17:40
Posty: 285
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(

Postprzez sebek-71 » 24 lis 2011, 18:49

No właśnie i tak u mnie jest, jeżdżę już trochę i nie zauważyłem różnicy.
Za 5 dyszek po mieście(krótkie odcinki 3-4km) robię ok80km oczywiście tylko na benzynie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1142 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez sylwo » 24 lis 2011, 22:58

Na przepustnicy jest taka mała śrubka "gwiazdkowa", którą reguluje się szczelinę :>

Np żeby ustawić obroty na odpowiednim poziomie*

* – to taki mój domysł <oczy>


Kolejny problem-zagadka.
Nie działa podgrzewanie siedzeń, lampki od włączników świecą po naciśnięciu ale nadal zimno w <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez DymeK » 25 lis 2011, 18:18

przerwany kabel w macie możesz to sprawdzić i zmierzyć grzałkę na kostce ale nie wiem które piny
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez kociak » 25 lis 2011, 20:16

U mnie jest podobnie. Już to rozbierałem i naprawiłem mate. I nagrzewa sie tylko że zaraz przestaje odłącza ją ten "termostat" i potem przez dłuższy czas nie grzeje. Drugi fotel też jakoś nie czuć żeby grzał a mata jest cała. Czy to wina tych "termostatów"? I jeśli tak to gdzie je można kupić?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 16:31
Posty: 257
Skąd: Łowicz/Warszawa
Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6

Postprzez AGADAR » 25 lis 2011, 22:15

Banalne pytanie dla niektórych może śmieszne.
Czy przed wyjęciem panelu z licznikami, trzeba odłączyć akumulator?
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez tubus2125 » 25 lis 2011, 23:16

nie trzeba odłączać akumulatora ale też nie zaszkodzi jego odłączenie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez AGADAR » 26 lis 2011, 00:34

Jak ja lubię takie "jasne" odpowiedzi.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez lukkil » 26 lis 2011, 00:39

ja nie odłączałem i wsio jest OK – nie odłączaj – możesz nawet bez liczników i deski jeździć <spoko>
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez AGADAR » 26 lis 2011, 15:36

Montował ktoś białe tarcze zegarów w X6? Jeżeli tak to jak to sie prezentuję (foto) ?
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez sebek-71 » 26 lis 2011, 21:48

Tu masz coś takiego ;)
viewtopic.php?p=687610#687610
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1142 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez AGADAR » 27 lis 2011, 11:02

To są indigilo a mi chodzi raczej o zwykłe ale jak popatrzyłem jak wyglądają w innych modelach mazdy to te nasze ciemne bardziej pasują.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez sebek-71 » 27 lis 2011, 11:30

Mnie też się te nasze podobają,ew jeszcze aluramki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1142 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez lt35@vp.pl » 27 lis 2011, 20:17

witam wszystkich mam pytanie moja mazda xedos 2.0 v6 144km wydaje mi sie jakby wkrecałe sie do jazdy dopiero na obrotach po 3,5 tys a przed 3,5 jakis muł
Mazda v6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lis 2011, 19:00
Posty: 18
Skąd: POZNAŃ
Auto: MAZDA XEDOS 2.0 V6 24V 144KM 1994r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6