Czy nadwozie jest ocynkowane? (323F BG)
Strona 1 z 1
Tak, generacja BG miała ocynkowane blachy – jak auto nie przeszło duuużego dzwona i nikt nie narzucał na nie szpachli łopatą, to raczej nie powinno byc problemu z korozją. Inaczej mówiąc – jak kupisz auto dziewicze, w oryginalnej farbie, to w wieku 10 lat będize w stanie idealnym. Jak kupisz klepane, szpachlowane, malowane (czyli najczęstsze przypadki), to wszystko zależy od tego, jak ktoś to naprawił i zabezpieczył, bo wiadomo, ze np przy klepaniu i podgrzeaniu palnikiem ocynk idzie się walić...
Pozdro
SM
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
A jak jest w przypadku 626 GE, konkretnie chodzi o cronosa – czy tam tez był ocynk ? (bo mi sie wydaje ze nie
)
- Od: 15 paź 2011, 07:54
- Posty: 82
No bo w polskich realiach przy duzej ilosći soli, wskazane jest, aby doglądać fabrycznej konsewacji i w razie potrzeby uzupełniać na czas ubytki w zabezpieczeniu podwozia. Bo jak najpierw wymyje do gołej blachy (w sumie to mozna powiedzieć, ze to jak wypiaskowanie) i potem potraktuje w zimę solą, no to się korozja rozwija. Poza tym, zależy czy ten element akurat był kiedyś uszkodzony i naprawiany, czy też nie.
Pozdro
Smirnoff
Pozdro
Smirnoff
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Raczej uszkodzone nie były (oba błotniki), ale sęk w tym, że od wewnętrznej strony blacha zagięta jest w rynienkę, i siłą rzeczy w zimie w tej rynience zbiera się solanka. A swoją drogą już kilka efek z tej serii oglądałem pod tym kątem i zdaje się jest to problem nie tylko mój. Największy hardkorr to była efka z zeżartym do połowy błotnikiem, tak że na luzie dałoby radę założyć oponę 21 cali.
Mazda Motor Company
- Od: 13 kwi 2004, 15:12
- Posty: 811
- Skąd: DC
- Auto: Astra 1.4
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości