Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Capazo » 30 paź 2011, 17:33

Weede dałbyś jakieś namiary na te sruby zmieniające geometrię kół bo ja kupilem od piwa H&R i obracam, obracam i to nic nie daje. Pozdro
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez weede » 30 paź 2011, 17:46

Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez weede » 9 lis 2011, 17:22

Bardzo możliwe, ze tego nie użyje ale doszło niedawno więc wstawiam:
MBC Turbosmart
Obrazek

Madzia dostała kolegę do śmigania na codzień po tych wertepach :D
Obrazek
Obrazek Obrazek

Zabójcza moc 88km ale przynajmniej oszczędnie i wygodnie. Dużych wymagań nie mam <ok>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez MIRU » 9 lis 2011, 17:31

weede napisał(a):Bardzo możliwe, ze tego nie użyje ale doszło niedawno więc wstawiam:
MBC Turbosmart

a properfecta nie chciałes ?? :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez weede » 9 lis 2011, 17:34

MIRU napisał(a):a properfecta nie chciałes ?? :>

trafiło się bardzo tanio to brałem ale o PP słyszałem same dobre opinie.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez sly » 9 lis 2011, 17:43

weede napisał(a):Zabójcza moc 88km


Jakieś plany na przyszłości ?? <glupek2>
Obrazek
HASŁO: sly180
Nie masz Chomika?? Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 12:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez weede » 9 lis 2011, 17:46

sly napisał(a):Jakieś plany na przyszłości ?? <glupek2>

lać paliwo i jeździć ;P
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 9 lis 2011, 18:07

Jak tak dalej ci pójdzie to założysz kompresor wczesniej niż a turbo :D

mam nadzieje że kiedys staną nasze wozy koło siebie Black & White :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 12 lis 2011, 02:10

Jaka moc wyszła? Jakiś wykresik?
Chyba słabo, bo się nic nie chwalisz :P

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 12 lis 2011, 03:05

pomiar mega padaczka :D wyszło chyba 165km ale nie chwale się, bo pomiary na drodze wychodzą zupełnie inne. Z uturbioną Fiva mx-5 trace 1,5 długości do 160, a mu wyszło 220km@300nm. Z taką różnicą powinien mnie przecież niszczyć. Jedziemy razem na inną hamownię, bo tutaj uważam, ze była źle zrobiona kalibracja.

Ale...tłumaczy się winny :D na bank motor nie jest igła, bierze za dużo oleju i co najważniejsze nie jest optymalnie wystrojony. Chce te tematy rozwiązać na wiosne, czyli full remont przy wkładaniu korb z millera + wystrojenie na MS lub Ecumaster det3.

Kto może mi rozsądnie powiedzieć jakie są korzyści z wykorzystania w moim przypadku droższego Megasqurita od zdecydowanie tańszego Ecumastera?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Grzesiu » 12 lis 2011, 16:26

to chyba nie jest obciążeniówka sądząc po tym jak wyglądał pomiar.. inercji to ja bym nie wierzył.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Pit » 12 lis 2011, 16:29

Grzesiu napisał(a):to chyba nie jest obciążeniówka sądząc po tym jak wyglądał pomiar.. inercji to ja bym nie wierzył.

Zdecydowanie hamownia Waldka jest obciążeniowa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Grzesiu » 12 lis 2011, 18:46

hm, nie wiem czemu ale odniosłem wrażenie że strasznie szybko się nakręciła i po krzyku.. ale to może dlatego że obcowałem tylko z maha i miała sporo dłuższy przebieg.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez misiak89-89 » 3 sty 2012, 23:58

łid działasz coś, uzbroiłeś się już we wszystkie graty? :)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez weede » 4 sty 2012, 01:11

mazda w tym stanie:
Obrazek
robię kompleksowo heble, jutro mam nadzieje koniec.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez misiak89-89 » 4 sty 2012, 02:06

no to czekam na efekt finalny :D

powiedz jeszcze na jaki w końcu zestaw padł wybór? m6, rx7, custom Gillette?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez weede » 4 sty 2012, 10:30

heble z Mazdy 6
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez MariuS » 4 sty 2012, 17:12

a kiedy zabierasz się za silnik? i jakie plany ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez mlody1921 » 4 sty 2012, 18:06

Korby od millera na darmo tam nie wleca :D czuje we krwi pierwszy supercharger :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez weede » 5 sty 2012, 17:34

Do silnika dojdziemy :D najpierw chciałbym mieć pewność, że zawsze mam kawał hamulca pod nogą.

A WIĘĆ BIG BRAKE KIT częśc III i ostatnia :D

Zaczęło się od zwrotnicy 323v6 wypiaskowanej i pomalowanej, do tego nowe łozyska OEM KOYO + uszczelniacze
Obrazek

Wszystkie hamulce rozłożone do 0 i wyśrutowane i pomalowane proszkowo
Obrazek

Poskładane na nowych gumkach:
Obrazek

kolega Stelmi zrobił fajny projekcik i wywiercił CNC otwory
Obrazek

Montaż robiony w godzinach późno wieczornych :lol:
Obrazek

I już na aucie...tył:
Obrazek

...przód.
Obrazek

Były obawy czy to wejdzie pod 16tke ale spokojnie, myśle że pod odpowiednią 15tke też powinno bez problemu (niedługo przymiarki na oem felgę)
Obrazek
Obrazek

Czyli kompletny setup wygląda tak:
PRZÓD:
– zwrotnice 323v6
– łożyska mx3
– piasta mx3
– zacisk mazda 6 + nowe gumki
– tarcza mazda 6 283mm BREMBO
– pierścionek centrujący Properfect
– hamulce stal oplot Goodridge
– klocki FERODO
– płyn MOTUL RBF600

TYŁ
– tarcza mx3 BREMBO
– zacisk mx3 + nowe gumki (i nie działający jeszcze ręczny :lol: )
– hamulce stal oplot Goodridge
– klocki Kashiyama

Wielkie podziękowania dla Kubasa tunera swapowca, Didzeja za ogarnianie w szybkim tempie częsci, Stelmiemu za super zrobione otwory w tarczy w Sylwestra (!) , Properowi poraz kolejny za super jakość dorabianych części.

I na końcu prezent gwiazdkowy od mojej kochanej dziewczyny 8)
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy