Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
Weede dałbyś jakieś namiary na te sruby zmieniające geometrię kół bo ja kupilem od piwa H&R i obracam, obracam i to nic nie daje. Pozdro
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Adrenaline Addiction.
Bardzo możliwe, ze tego nie użyje ale doszło niedawno więc wstawiam:
MBC Turbosmart

Madzia dostała kolegę do śmigania na codzień po tych wertepach
Zabójcza moc 88km ale przynajmniej oszczędnie i wygodnie. Dużych wymagań nie mam
MBC Turbosmart

Madzia dostała kolegę do śmigania na codzień po tych wertepach



Zabójcza moc 88km ale przynajmniej oszczędnie i wygodnie. Dużych wymagań nie mam
Adrenaline Addiction.
Jak tak dalej ci pójdzie to założysz kompresor wczesniej niż a turbo
mam nadzieje że kiedys staną nasze wozy koło siebie Black & White
mam nadzieje że kiedys staną nasze wozy koło siebie Black & White
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Jaka moc wyszła? Jakiś wykresik?
Chyba słabo, bo się nic nie chwalisz
Chyba słabo, bo się nic nie chwalisz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
pomiar mega padaczka
wyszło chyba 165km ale nie chwale się, bo pomiary na drodze wychodzą zupełnie inne. Z uturbioną Fiva mx-5 trace 1,5 długości do 160, a mu wyszło 220km@300nm. Z taką różnicą powinien mnie przecież niszczyć. Jedziemy razem na inną hamownię, bo tutaj uważam, ze była źle zrobiona kalibracja.
Ale...tłumaczy się winny
na bank motor nie jest igła, bierze za dużo oleju i co najważniejsze nie jest optymalnie wystrojony. Chce te tematy rozwiązać na wiosne, czyli full remont przy wkładaniu korb z millera + wystrojenie na MS lub Ecumaster det3.
Kto może mi rozsądnie powiedzieć jakie są korzyści z wykorzystania w moim przypadku droższego Megasqurita od zdecydowanie tańszego Ecumastera?
Ale...tłumaczy się winny
Kto może mi rozsądnie powiedzieć jakie są korzyści z wykorzystania w moim przypadku droższego Megasqurita od zdecydowanie tańszego Ecumastera?
Adrenaline Addiction.
Grzesiu napisał(a):to chyba nie jest obciążeniówka sądząc po tym jak wyglądał pomiar.. inercji to ja bym nie wierzył.
Zdecydowanie hamownia Waldka jest obciążeniowa.
łid działasz coś, uzbroiłeś się już we wszystkie graty? 
no to czekam na efekt finalny
powiedz jeszcze na jaki w końcu zestaw padł wybór? m6, rx7, custom Gillette?
powiedz jeszcze na jaki w końcu zestaw padł wybór? m6, rx7, custom Gillette?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Do silnika dojdziemy
najpierw chciałbym mieć pewność, że zawsze mam kawał hamulca pod nogą.
A WIĘĆ BIG BRAKE KIT częśc III i ostatnia
Zaczęło się od zwrotnicy 323v6 wypiaskowanej i pomalowanej, do tego nowe łozyska OEM KOYO + uszczelniacze
Wszystkie hamulce rozłożone do 0 i wyśrutowane i pomalowane proszkowo

Poskładane na nowych gumkach:

kolega Stelmi zrobił fajny projekcik i wywiercił CNC otwory
Montaż robiony w godzinach późno wieczornych :lol:

I już na aucie...tył:
...przód.
Były obawy czy to wejdzie pod 16tke ale spokojnie, myśle że pod odpowiednią 15tke też powinno bez problemu (niedługo przymiarki na oem felgę)
Czyli kompletny setup wygląda tak:
PRZÓD:
– zwrotnice 323v6
– łożyska mx3
– piasta mx3
– zacisk mazda 6 + nowe gumki
– tarcza mazda 6 283mm BREMBO
– pierścionek centrujący Properfect
– hamulce stal oplot Goodridge
– klocki FERODO
– płyn MOTUL RBF600
TYŁ
– tarcza mx3 BREMBO
– zacisk mx3 + nowe gumki (i nie działający jeszcze ręczny :lol: )
– hamulce stal oplot Goodridge
– klocki Kashiyama
Wielkie podziękowania dla Kubasa tunera swapowca, Didzeja za ogarnianie w szybkim tempie częsci, Stelmiemu za super zrobione otwory w tarczy w Sylwestra (!) , Properowi poraz kolejny za super jakość dorabianych części.
I na końcu prezent gwiazdkowy od mojej kochanej dziewczyny 8)

A WIĘĆ BIG BRAKE KIT częśc III i ostatnia
Zaczęło się od zwrotnicy 323v6 wypiaskowanej i pomalowanej, do tego nowe łozyska OEM KOYO + uszczelniacze

Wszystkie hamulce rozłożone do 0 i wyśrutowane i pomalowane proszkowo

Poskładane na nowych gumkach:

kolega Stelmi zrobił fajny projekcik i wywiercił CNC otwory

Montaż robiony w godzinach późno wieczornych :lol:

I już na aucie...tył:

...przód.

Były obawy czy to wejdzie pod 16tke ale spokojnie, myśle że pod odpowiednią 15tke też powinno bez problemu (niedługo przymiarki na oem felgę)


Czyli kompletny setup wygląda tak:
PRZÓD:
– zwrotnice 323v6
– łożyska mx3
– piasta mx3
– zacisk mazda 6 + nowe gumki
– tarcza mazda 6 283mm BREMBO
– pierścionek centrujący Properfect
– hamulce stal oplot Goodridge
– klocki FERODO
– płyn MOTUL RBF600
TYŁ
– tarcza mx3 BREMBO
– zacisk mx3 + nowe gumki (i nie działający jeszcze ręczny :lol: )
– hamulce stal oplot Goodridge
– klocki Kashiyama
Wielkie podziękowania dla Kubasa tunera swapowca, Didzeja za ogarnianie w szybkim tempie częsci, Stelmiemu za super zrobione otwory w tarczy w Sylwestra (!) , Properowi poraz kolejny za super jakość dorabianych części.
I na końcu prezent gwiazdkowy od mojej kochanej dziewczyny 8)

Adrenaline Addiction.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości