[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Zaraz mnie zbesztacie, ze to nie możliwe ale ja 5W30 dolałem 0,6L na 10.000km. Na 10W40 nie wiedziałem co to dolewka.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Tubi napisał(a):Zaraz mnie zbesztacie, ze to nie możliwe ale ja 5W30 dolałem 0,6L na 10.000km. Na 10W40 nie wiedziałem co to dolewka.
Wierzę, mam kolegę – posiadacza mx6 KL i od wymiany do wymiany jeździ bez dolewania... poprzedni właściciel kochał silnik ale o karoserię nie dbał.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
panowie to w końcu jaki olej?? ojciec mowil ze do aut starych najlepszy jest półsyntetyk 10W40.
chcialbym jeszcze w tym tygodniu kupic olej bo nie wiele brakuje mi do L a poprzedni wlasciciel nie dal mi nic na dolewki...
i jeszcze mam pytanko o płyn do chłodnicy, jakim najlepiej jest zalewać xedosa?
chcialbym jeszcze w tym tygodniu kupic olej bo nie wiele brakuje mi do L a poprzedni wlasciciel nie dal mi nic na dolewki...
i jeszcze mam pytanko o płyn do chłodnicy, jakim najlepiej jest zalewać xedosa?
Chłopie – jak jeździsz na 5W40 i jest OK to po co zmieniać na półsyntetyk??
Ja jeżdżę na Total Quartz 9000 5W40 i jest OK (Xedos 1992). Zresztą zalecany wg. dokumentacji do tego samochodu jest olej syntetyczny.
A co do wieku są tacy co jak auto ma >10lat zalali by minerałem do ciągnika...
Ja jeżdżę na Total Quartz 9000 5W40 i jest OK (Xedos 1992). Zresztą zalecany wg. dokumentacji do tego samochodu jest olej syntetyczny.
A co do wieku są tacy co jak auto ma >10lat zalali by minerałem do ciągnika...
- Od: 15 sty 2011, 18:27
- Posty: 159
- Skąd: Szczecin/Kłodkowo
- Auto: CA KF '92
MichałB masz ostatni rocznik xedosa i fajnie było by żeby dawał radę na pełnym syntetyku. 12 lat to nie tak wiele na to auto żeby je męczyć półsyntetykiem.
Co do płynu to borygo, prestone czy petrygo, to chyba bez większego znaczenia...
EDIT:
Wymieniał ktoś z was żarówki podświetlania przycisków? Część jest w takich "kondonach", które zabarwiają żarówkę. Chcę się wziąć za wymianę wszystkich ale nie wiem jak szukać... a może by tak na LEDy? I raczej biel obstawiam albo zieleń.
Co do płynu to borygo, prestone czy petrygo, to chyba bez większego znaczenia...
EDIT:
Wymieniał ktoś z was żarówki podświetlania przycisków? Część jest w takich "kondonach", które zabarwiają żarówkę. Chcę się wziąć za wymianę wszystkich ale nie wiem jak szukać... a może by tak na LEDy? I raczej biel obstawiam albo zieleń.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
w przyciskach kokpitu są r3 mini, w temacie o podświetalniu ktoś podawał co i jak, ja też się za to biorę 
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Panowie,trochę z innej beczki...podczas ustawiania tps-a w trybie serwisowym w ogóle nie włącza się wiatrak, nawet po otwarciu przepustnicy na max
Wszystko dobrze zmostkowane,a wiatrak ani drgnie
Problem dot co prawda 323bg,ale chyba jest to tak samo, jak np w xedosie???


Przepustnica czysta,przewody też wydają się ok,błędów brak...
W serwisówce,jak kręce tps-em,silnik zmienia obroty,więc sam czujnik wydaje się być dobry.
Wiatrak załącza się tylko na chłodzenie silnika,tak że też jest sprawny.
W serwisówce,jak kręce tps-em,silnik zmienia obroty,więc sam czujnik wydaje się być dobry.
Wiatrak załącza się tylko na chłodzenie silnika,tak że też jest sprawny.
Witam,
Zwracam się do Was forumowicze z prośbą o pomoc. już od jakichś 4 miesięcy noszę się z zamiarem kupna mazdy xedos 6 2.0. v6, niestety 5 modeli, które do tej pory obejrzałem wołało o pomstę do nieba, dodam, że nie szukałem najtańszych, zjeździłem już prawie całą Polskę na marne.
Ale wracając do sedna, mam zamiar wybrać się prawie 400km po mazdę. Właściciel przesłał mi filmik jak wygląda pracująca na zimno mazda, chodzi mi dokładnie o spaliny z wydechu, ponieważ dwie poprzednie madzie strasznie kopciły <wręcz zostawiały wielki obłok spalonego oleju utrzymujący się znaczną chwilkę w powietrzu> poprosiłem o przesłanie filmiku jak to wygląda w tym przypadku. Dodam że auto jest z 1996 2.0 v6, dodatkowo jest na LPG, oraz okolo 250 000 na liczniku <link poniżej>
http://www.youtube.com/watch?v=VIh46PectB8
jeżeli jesteście w stanie powiedzieć czy taki dymek to normalne, czy jest o poważna usterka, no i oczywiście ile kosztowała by ewentualna naprawa będę dozgonnie wdzięczny.
Pozdrawiam.
Zwracam się do Was forumowicze z prośbą o pomoc. już od jakichś 4 miesięcy noszę się z zamiarem kupna mazdy xedos 6 2.0. v6, niestety 5 modeli, które do tej pory obejrzałem wołało o pomstę do nieba, dodam, że nie szukałem najtańszych, zjeździłem już prawie całą Polskę na marne.
Ale wracając do sedna, mam zamiar wybrać się prawie 400km po mazdę. Właściciel przesłał mi filmik jak wygląda pracująca na zimno mazda, chodzi mi dokładnie o spaliny z wydechu, ponieważ dwie poprzednie madzie strasznie kopciły <wręcz zostawiały wielki obłok spalonego oleju utrzymujący się znaczną chwilkę w powietrzu> poprosiłem o przesłanie filmiku jak to wygląda w tym przypadku. Dodam że auto jest z 1996 2.0 v6, dodatkowo jest na LPG, oraz okolo 250 000 na liczniku <link poniżej>
http://www.youtube.com/watch?v=VIh46PectB8
jeżeli jesteście w stanie powiedzieć czy taki dymek to normalne, czy jest o poważna usterka, no i oczywiście ile kosztowała by ewentualna naprawa będę dozgonnie wdzięczny.
Pozdrawiam.
-
Przem_Oo
Dziękuję za odpowiedz, rozumiem, że nie ma na filmiku żadnych niepokojących objawów?
Dodam, że po autko wyjeżdżam dzisiaj w nocy, więc wszelkie dodatkowe informacje będą baaaardzo pomocne
Dodam, że po autko wyjeżdżam dzisiaj w nocy, więc wszelkie dodatkowe informacje będą baaaardzo pomocne
-
Przem_Oo
Pytanie przy jakiej temp. na dworze był robiony filmik...jeśli auto zimne to normalne zachowanie...tylko ci co kręcili nie mają pojęcia co robią kręcąc silnik bez rozgrzania...jeśli silnik rozgrzany a zostawia chmurkę to już problem...reasumując jeszcze kilka filmów i będzie szmelc...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
To fakt, wiem, że nie jest to wskazane, natomiast daje trochę pojęcia na temat tego co się dzieje z autem. Rozmawiałem z wł, powiedział, że jak silnik się rozgrzeje to objawy praktycznie zanikają, więc jestem dobrej nadziej.
W jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia to proszę pisać śmiało.
Pozdrawiam.
W jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia to proszę pisać śmiało.
Pozdrawiam.
-
Przem_Oo
Przem_Oo napisał(a):W jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia to proszę pisać śmiało.
juz pisze...
watek lacze z szybkimi pytaniami, a jak kolega chce kupic mazde, to zapraszam do dzialu Kupuje Mazde... a u nas w CA Team wrzucic link...
ps. a jak juz kolega dokona zakupu, to zapraszamy do nas
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Biały dym, szczególnie na zimnym silniku,nie jest niczym złym ,a raczej normalnym,szczególnie ze juz za ciepło nie jest na dworzu.Poza tym nie jest wskazane żeby tak gazowac nawet na chwile, na zimnym silniku.I szczerze,to przy przebiegu 250 tys jak się nie myle,ze tyle ma,to nawet jakby delikatnie przykopciła w wyższym zakresie obrótów,to też nie katastrofa,bo przecież nowe to,to auto nie jest.Dla mnie lepszym testem,jest zagrzanie auta do normalnej temperatury pracy,i pozostawienie go na kilka minut na wolnych obrotach,po czym przygazowac porządnie:].Jeśli silnik szrot to chmura murowana.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
No raczej nie każdy... 

- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
więc tak: Xed 2.0 KF zasilany LPG stał sobie odpalony na LPG, po jakimś czasie wsiadłem i dodałem troche gazu, coś strzeliło, obroty zaczęły falować, troszke więcej dymu z wydechu i woda. Bardzo nierówno pracuje. Nie wiem co mogło się stać...
- Od: 10 gru 2009, 13:32
- Posty: 127
- Skąd: Bochnia
- Auto: Mazda MX-6 FS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6