Uszkodzona głowica – problemy i objawy
1, 2
dzisiaj sprawdził pompe wody i termostat założył nawet inna pompe i termostat i to samo, grzebał dalej i wyszło że poszła uszczelka albo głowica sprawdził jakimś urządzeniem że do głowicy dostaje się dwutlenek węgla.
- Od: 24 paź 2011, 18:53
- Posty: 8
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: Mazda 6 kombi sport exclusive 2.0 diesel 136KM
whisper372 napisał(a):poszła uszczelka albo głowica sprawdził jakimś urządzeniem że do głowicy dostaje się dwutlenek węgla.
nadal nie bardzo rozumiem... prosze dokladniej... gdzie do glowicy dostaja sie spaliny?
lub inaczej gdzie wkladal ten przyrzad?
ps. jak mial na mysli komore zaworow (jest to pod pokrywa od gory), to sprawdz uszczelki pod wtryskami...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
miał jakies urządzenie do tego jakis płyn który zabarwił się na zielono
- Od: 24 paź 2011, 18:53
- Posty: 8
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: Mazda 6 kombi sport exclusive 2.0 diesel 136KM
whisper372 napisał(a):Do głowicy dostaje się dwutlenek węgla sprawdzał specjalnym urządzeniem.![]()
Chyba do chłodnicy...
wkońcu chyba wiem co boli moją mazdę okazało się że głowica jest krzywa (na szczęście nie pęknięta) dzisiaj wróciła z regeneracji.Czekam jeszcze tylko na szpilki,uszczelki i jakieś uszczelniacze z serwisu mazdy bo tylko tam to można dostać.
- Od: 24 paź 2011, 18:53
- Posty: 8
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: Mazda 6 kombi sport exclusive 2.0 diesel 136KM
Witam
czytam forum od 2h ale nie mogę znaleźć tego, co mnie interesuje. Jestem po wymianie głowicy. Niestety w serwisie, nie mieli odpowiedniej końcówki, żeby sprawdzić ciśnienie oleju, więc zostałem poproszony o sprawdzenie tego w aso i powiadomieniu ich, czy wszystko jest ok. Okazuje się, że koszt to 300-400 zł.
I tu wpadłem na szatański pomysł. Czy jest kod błędu, który wskazałby na nieodpowiednie ciśnienie oleju?
I tak muszę sprawdzić błędy (check engine i kontrola trakcji się świecą), więc może uda się chociaż trochę zaoszczędzić..
pozdrawiam,
czytam forum od 2h ale nie mogę znaleźć tego, co mnie interesuje. Jestem po wymianie głowicy. Niestety w serwisie, nie mieli odpowiedniej końcówki, żeby sprawdzić ciśnienie oleju, więc zostałem poproszony o sprawdzenie tego w aso i powiadomieniu ich, czy wszystko jest ok. Okazuje się, że koszt to 300-400 zł.
I tu wpadłem na szatański pomysł. Czy jest kod błędu, który wskazałby na nieodpowiednie ciśnienie oleju?
I tak muszę sprawdzić błędy (check engine i kontrola trakcji się świecą), więc może uda się chociaż trochę zaoszczędzić..
pozdrawiam,
-
Ozz
Ozz napisał(a):Czy jest kod błędu, który wskazałby na nieodpowiednie ciśnienie oleju?
i tak i nie...

Ozz napisał(a):I tak muszę sprawdzić błędy (check engine i kontrola trakcji się świecą), więc może uda się chociaż trochę zaoszczędzić..
czyli i tak musisz jechac na kompa...
ps. Twoj profil jest pusty...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
2.0 citd 2004
co masz na mysli mowiac i tak i nie? w miedzy czasie doczytałem, że jest kontrolka ciśnienia oleju. U mnie nie świeci więc niby ok?
co masz na mysli mowiac i tak i nie? w miedzy czasie doczytałem, że jest kontrolka ciśnienia oleju. U mnie nie świeci więc niby ok?
-
Ozz
Ozz napisał(a):U mnie nie świeci więc niby ok?
dlatego wlasnie i tak i nie... jak juz sie zaswieci, to moze byc juz za pozno...
ps.
Ozz napisał(a):2.0 citd 2004
fajnie, ale mialem na mysli to cos po prawej przy nick'u (a uzupelnisz te informacje w profilu uzytkownika)
dziekuje
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
jutro jadę sprawdzić błędy i ewentualne wycieki pod uv. Pewnie powinienem też pokusić się o sprawdzenie tego ciśnienia.. się okaże na miejscu.. jak na razie robiłem rozrząd, głowicę, do zrobienia mam scv + błędy + wyciek z układu kierowniczego... słono ta madzia kosztuje..
-
Ozz
Imo pęknięta głowica/wywalona uszczelka pod głowica jest tylko efektem przegrzania silnika a nie przyczyną problemu. Podejrzewam, ze jak wymienisz tylko uszczelkę/głowice to problem za chwile powróci jak bumerang, a Ty będziesz sobie pluł w brodę, ze wrzuciłeś kasę w błoto.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6