Uszkodzona głowica – problemy i objawy

Postprzez whisper372 » 27 paź 2011, 19:11

dzisiaj sprawdził pompe wody i termostat założył nawet inna pompe i termostat i to samo, grzebał dalej i wyszło że poszła uszczelka albo głowica sprawdził jakimś urządzeniem że do głowicy dostaje się dwutlenek węgla.
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 18:53
Posty: 8
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: Mazda 6 kombi sport exclusive 2.0 diesel 136KM

Postprzez Wojtek » 27 paź 2011, 20:44

whisper372 napisał(a):poszła uszczelka albo głowica sprawdził jakimś urządzeniem że do głowicy dostaje się dwutlenek węgla.

nadal nie bardzo rozumiem... prosze dokladniej... gdzie do glowicy dostaja sie spaliny?
lub inaczej gdzie wkladal ten przyrzad? :|

ps. jak mial na mysli komore zaworow (jest to pod pokrywa od gory), to sprawdz uszczelki pod wtryskami...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez whisper372 » 27 paź 2011, 21:33

miał jakies urządzenie do tego jakis płyn który zabarwił się na zielono
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 18:53
Posty: 8
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: Mazda 6 kombi sport exclusive 2.0 diesel 136KM

Postprzez Tachion81 » 28 paź 2011, 20:34

whisper372 napisał(a):Do głowicy dostaje się dwutlenek węgla sprawdzał specjalnym urządzeniem. <płacze> :(


Chyba do chłodnicy...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 sie 2011, 23:03
Posty: 16 (1/0)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 GG
MZR-CD 2.0 136KM
'2005 przed FL

Mitsubishi Carisma
1.8 benzyna 125KM
'1999

Postprzez whisper372 » 5 lis 2011, 20:00

wkońcu chyba wiem co boli moją mazdę okazało się że głowica jest krzywa (na szczęście nie pęknięta) dzisiaj wróciła z regeneracji.Czekam jeszcze tylko na szpilki,uszczelki i jakieś uszczelniacze z serwisu mazdy bo tylko tam to można dostać.
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 18:53
Posty: 8
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: Mazda 6 kombi sport exclusive 2.0 diesel 136KM

Postprzez Ozz » 7 lis 2011, 21:28

Witam

czytam forum od 2h ale nie mogę znaleźć tego, co mnie interesuje. Jestem po wymianie głowicy. Niestety w serwisie, nie mieli odpowiedniej końcówki, żeby sprawdzić ciśnienie oleju, więc zostałem poproszony o sprawdzenie tego w aso i powiadomieniu ich, czy wszystko jest ok. Okazuje się, że koszt to 300-400 zł.
I tu wpadłem na szatański pomysł. Czy jest kod błędu, który wskazałby na nieodpowiednie ciśnienie oleju?
I tak muszę sprawdzić błędy (check engine i kontrola trakcji się świecą), więc może uda się chociaż trochę zaoszczędzić.. :)

pozdrawiam,
Ozz
 

Postprzez Wojtek » 7 lis 2011, 21:50

Ozz napisał(a):Czy jest kod błędu, który wskazałby na nieodpowiednie ciśnienie oleju?

i tak i nie... <głaszcze>

Ozz napisał(a):I tak muszę sprawdzić błędy (check engine i kontrola trakcji się świecą), więc może uda się chociaż trochę zaoszczędzić..

czyli i tak musisz jechac na kompa...

ps. Twoj profil jest pusty... :| i tak mysle... o jakim aucie piszesz?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Ozz » 8 lis 2011, 00:01

2.0 citd 2004
co masz na mysli mowiac i tak i nie? w miedzy czasie doczytałem, że jest kontrolka ciśnienia oleju. U mnie nie świeci więc niby ok?
Ozz
 

Postprzez Wojtek » 8 lis 2011, 00:30

Ozz napisał(a):U mnie nie świeci więc niby ok?

dlatego wlasnie i tak i nie... jak juz sie zaswieci, to moze byc juz za pozno...

ps.
Ozz napisał(a):2.0 citd 2004

fajnie, ale mialem na mysli to cos po prawej przy nick'u (a uzupelnisz te informacje w profilu uzytkownika)
dziekuje
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Ozz » 9 lis 2011, 01:33

jutro jadę sprawdzić błędy i ewentualne wycieki pod uv. Pewnie powinienem też pokusić się o sprawdzenie tego ciśnienia.. się okaże na miejscu.. jak na razie robiłem rozrząd, głowicę, do zrobienia mam scv + błędy + wyciek z układu kierowniczego... słono ta madzia kosztuje..
Ozz
 

Postprzez Grzyby » 9 lis 2011, 01:51

Ozz napisał(a):słono ta madzia kosztuje..

Ale pewnie tanio kupiłeś :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez sq2jul » 9 lis 2011, 02:20

Imo pęknięta głowica/wywalona uszczelka pod głowica jest tylko efektem przegrzania silnika a nie przyczyną problemu. Podejrzewam, ze jak wymienisz tylko uszczelkę/głowice to problem za chwile powróci jak bumerang, a Ty będziesz sobie pluł w brodę, ze wrzuciłeś kasę w błoto.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez radziu122 » 11 lis 2011, 21:59

Witam...whisper372 mam te same objawy co twoja m6 .Jaki jest koszt takiej naprawy??
radziu122
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6