Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER
Właśnie sie zastanawiam czy stworzyć wersje mini topicu z opisanymi tylko zabawami z turbo czy jak?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Zgłaszasz się do Ravo lub w tym temacie viewtopic.php?f=49&t=76906 i twój cały temat się tam przenosi 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
XED napisał(a):to będzie pierwszy "drut projekt"![]()
No, może nie koniecznie, ale na pewno pierwszy oficjalny
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):XED napisał(a):to będzie pierwszy "drut projekt"![]()
No, może nie koniecznie, ale na pewno pierwszy oficjalny
No właśnie. W moim projekcie nie tylko druciarstwo ale i nawet sporo trytytek się znajdzie
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kibelrura to wstydliwa przeszłość, teraz jest alu.
Teraz będe meić tydzień wolnego i biorę się za malowanie i odtworzenie podłogi z progami
Teraz będe meić tydzień wolnego i biorę się za malowanie i odtworzenie podłogi z progami
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
sewo napisał(a):Ale oficjalnym królem drutu jest janiszKiblerura przebija wszystko
No i znowu się nie zgodzę
Ja pierwszy miałem u siebie kibelrurę:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=103836
nadal siedzi pod maską (tylko już bez przepływki) i ma się dobrze
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
weede napisał(a):że też nie widziałem tego projektu wcześniej!
Bo wisiał sobie spokojnie w 323/mx-3 i od wczoraj tu jest dopiero
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Janisz a tarcze założyłeś ORI
czy nabijałeś organika ?
Bo ja obdzwoniłem zdziercy za nabicie spieków chcą 350zł :/ jeden powiedział tylko cene realna 230, a z tego co wiem to walker miał ori i slizgała niuton robi robote z tarczami
Bo ja obdzwoniłem zdziercy za nabicie spieków chcą 350zł :/ jeden powiedział tylko cene realna 230, a z tego co wiem to walker miał ori i slizgała niuton robi robote z tarczami
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Tarczy nie dotykałem bo była sporo grubsza niż moja stara. Jest OK, nic się nie ślizga no ale ja nie mam jakiejś kosmicznej mocy.
Za spiek Wróbel chciał 320-360zł a Radzikowski coś koło 900zł jak dobrze pamiętam.
Za spiek Wróbel chciał 320-360zł a Radzikowski coś koło 900zł jak dobrze pamiętam.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Ty nie bądź taki skromny
bo jak ogarniesz paliwo to na 0,5 bara sądze że koło 50kuni i 100 niiutona może być więcej ... więc KLZE możesz połykać jak poskładasz do kupy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Mała zmiana, stożek za 40zł z allegro 

Dziś znowu eksperymentowałem z doładowaniem, tzn odłączyłem zaworek turbiny tzn taki mój ebc i prosto w dolot wężk. Wyszło ok 0,4bara, fura jedzie kiepsko, przy 6000 stuka. Potem zrobiłem coś mało inteligentnego no ale musiałem zobaczyć
Odpiełem całkiem wastegate i normalnie szok. Stukowego jakby nie było słychać ale nie ma opcji zeby go nie było, po prostu adrenalina zagłuszyła
Autko tak zaczęło rwać do przodu że aż nie do wiary. Od 3500 jest taki pik że na dwójce zrywa i to tak że trzeba odpuszczać. Banan z twarzy nie chce zejść
Trzeba wtryski od milenii kupić żeby ten biedny silniczek na hamownie chociarz dojechał 

Dziś znowu eksperymentowałem z doładowaniem, tzn odłączyłem zaworek turbiny tzn taki mój ebc i prosto w dolot wężk. Wyszło ok 0,4bara, fura jedzie kiepsko, przy 6000 stuka. Potem zrobiłem coś mało inteligentnego no ale musiałem zobaczyć
Ostatnio edytowano 29 kwi 2012, 00:02 przez janiszzz_mx3, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
janiszzz_mx3 napisał(a):Odpiełem całkiem wastegate i normalnie szok. Stukowego jakby nie było słychać ale nie ma opcji zeby go nie było, po prostu adrenalina zagłuszyłaAutko tak zaczęło rwać do przodu że aż nie do wiary. Od 3500 jest taki pik że na dwójce zrywa i to tak że trzeba odpuszczać. Banan z twarzy nie chce zejść
krejzol
ja sie juz zgubilem to ty masz teraz swinke czy fmu ? na swince stryskin od 2,5 powinny dać rade , a na fmu od 1,8 pewnie też do tego 0,5 bara
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Świniaka. Powinny dać radę ale na styk.
Jak Wam się podoba teraz przyśpieszenie
K8 nie jest taki słaby 
Jak Wam się podoba teraz przyśpieszenie
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości