Zawieszające się obroty, dlaczego?

Postprzez dirtracer » 13 paź 2011, 19:38

noxes napisał(a):Taj jak go przydławię to obroty spadają, ale nie zawsze.


ja mam to samo. czasem falują a czasem sie zwieszają. ale u mnie to chyba układ jest zapowietrzony, bo jak rozkręcę ogrzewanie i dmuchawe na maksa to spada niżej niż 1k ale nigdy do 750, w łykend :D zabiore się za przepustnice, jak mi się uda dorwać jutro uszczelkę (może mają od ręki)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2011, 19:48
Posty: 326
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM

Postprzez noxes » 13 paź 2011, 19:58

Uszczelkę robi się samemu
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez drix1987 » 14 paź 2011, 00:51

no o ten tloczek mi chodzi co przy krokowcu, bo nie wiem jak sie zabrac
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez noxes » 14 paź 2011, 13:18

Zdemontuj sobie całą przepustnicę, zaopatrz się w szczoteczkę do zębów specyfik do czyszczenia gaźników, jakąś szmate i smar do tłoczków zacisków. Przy okazji wyczyścisz sobie cała przepustnicę. Aby się dostać do tego tłoczka odkręcasz krokowca(to ten z którego wychodzą przewody elektryczne i jeden wodny) i teraz jak go odkręcisz to bedziesz miał tam sprężynkę duża i pod tloczkiem małą i gumkę. Odkręcasz później to coś do czego przykręcony był krokowiec i myjesz wszystko dokładnie. Podczas składania musisz zadbać o to aby do tłoczka nie dostały się jakies paprochy bo bedzie się zawieszał smarujesz go ww smarem i składasz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez drix1987 » 20 paź 2011, 12:37

pomogło odpowietrzenie układu chłodzenia;p
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez yaro626 » 21 paź 2011, 10:33

noxes napisał(a):najprawdopodobniej zawiesza się tłoczek w silniku krokowym. Smarowałeś go czymś?
Czy to pomoże również przy obrotach na ssaniu które po odpaleniu są na ok.2000 rpm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez noxes » 21 paź 2011, 13:00

to jest normalne, ze po odpaleniu masz wyższe obroty niż zwykle. Ja tez mam 2tyś rpm
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez drix1987 » 21 paź 2011, 17:10

nie wiem czy normalne, ja też mam takie obroty ale od niedawna i trzymają się tak przez kilkanaście sekund i schodzą do normalnych, kiedyś ssanie dochodziło do 1200 -1300 ale się tym nie przejmuje bo po chwili jest ok
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez yaro626 » 22 paź 2011, 09:51

noxes napisał(a):to jest normalne, ze po odpaleniu masz wyższe obroty niż zwykle. Ja tez mam 2tyś rpm
To trochę chyba za wysokie,czytałem gdzieś w dziale 323 i tam piszą że powinny być w granicy 1500 obr/min,jak znajdę to wrzucę link,a masz też tak że po odpaleniu masz 2000 po kilku sekundach spadną a jak ruszysz kawałek i dasz na luz to obroty dalej zostają na 2000 bo u mnie tak jest,oczywiście po nagrzaniu się obroty są normalne.
oto on – viewtopic.php?f=16&t=29344&start=100
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6