Tarcze indiglo – pytania, wskazówki, porady
Może masz kostki nie dokońca wpięte
- Od: 16 paź 2010, 16:57
- Posty: 8
- Skąd: Starogard Gdański
- Auto: MAZDA 323F BA 1998 R. po liftingu z klimatyzacją
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1756990.html
tu jest opisany prosty zasilacz do foli EL a tarcze indiglo to nic innego jak folia EL
Pozdrawiam
tu jest opisany prosty zasilacz do foli EL a tarcze indiglo to nic innego jak folia EL
Pozdrawiam
- Od: 28 gru 2010, 00:58
- Posty: 7
- Skąd: Orneta
- Auto: MAZDA 323F BA 1.8 1995
Zamówiłem idiglo – moman.
Działa ładnie wszystko świeci pięknie, podłączenie nie trudne aaaaaaaale
Kłopotliwe okazało się wymontowanie wskzówek i ich późniejszy montaż powrotny. O ile z prędkościomierzem sobie poradziłem po wielu próbach,wskzania nie różnią się znacznie od GPSa wiec powinno być ok to obrotomierz sie 'jakoś' pomieszał.......
Po starcie silnika wskakuje na 2,5 tyś obrotów a przy pszyspieszaiu idzie w dół
)))))
jak to cofnąć....
????
Działa ładnie wszystko świeci pięknie, podłączenie nie trudne aaaaaaaale
Kłopotliwe okazało się wymontowanie wskzówek i ich późniejszy montaż powrotny. O ile z prędkościomierzem sobie poradziłem po wielu próbach,wskzania nie różnią się znacznie od GPSa wiec powinno być ok to obrotomierz sie 'jakoś' pomieszał.......
Po starcie silnika wskakuje na 2,5 tyś obrotów a przy pszyspieszaiu idzie w dół
jak to cofnąć....
- Od: 16 mar 2011, 18:53
- Posty: 39
- Skąd: N. B.
- Auto: Mazda 626 '99 STV
1,8 – biedne 90KM
Jest to dosc duzy problem, podobno wskazowki w licznikach od GF nie sa demontowalne. Podczas sciagania mogles uszkodzic mechanizm. Ja sciagalem u siebie i tak jak piszesz predkosciomierz dziala normalnie natomiast obrotomierz w moim przypadku powyzej 3 tys chodzi skokowo. Wskazowka od temperatury cieczy chodzi normalnie natomiast od paliwa w ogole nie moglem wyciagnac ale moglem tez cos uszkodzic bo podczas postoju "przybywa" paliwa
Trzeba bylo zamowic u momana komplet tarcz od BJ przed liftem, maja wieksze otwory zeby przelozyc wskazowki zeby nie trzeba bylo ich demontowac.


Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mako napisał(a):Jest to dosc duzy problem, podobno wskazowki w licznikach od GF nie sa demontowalne. Podczas sciagania mogles uszkodzic mechanizm. Ja sciagalem u siebie i tak jak piszesz predkosciomierz dziala normalnie natomiast obrotomierz w moim przypadku powyzej 3 tys chodzi skokowo. Wskazowka od temperatury cieczy chodzi normalnie natomiast od paliwa w ogole nie moglem wyciagnac ale moglem tez cos uszkodzic bo podczas postoju "przybywa" paliwaTrzeba bylo zamowic u momana komplet tarcz od BJ przed liftem, maja wieksze otwory zeby przelozyc wskazowki zeby nie trzeba bylo ich demontowac.
Jeśli chodzi o wskazówki paliwa i temperatury to Moman chyba dopracowal troche tarcze bo juz nie treba ich sciagac mozna przelozyc przez, wieksze otwory...
Natomiast trzeba było sciagnac do obrotomierza i predkosciomierza. Na poczatku wskazowki wskazywaly o 1,5 obrotow wiecej i o 40km/h szybciej po pierwszym re-montazu. No to tak poprawialem ze sie COS porobilo przy obrotomierzu ale predkosciomierz dziala OK... takie mam przynajmniej wrazenie
- Od: 16 mar 2011, 18:53
- Posty: 39
- Skąd: N. B.
- Auto: Mazda 626 '99 STV
1,8 – biedne 90KM
Ja sam robiłem tarcze. Kupiłem od Momana białe czyste bo do Mojej Magdy potrzebowałem w Milach. Dostalem rowniez grafike ze skanami i przerobilem na mile. wydrukowalem na atramentowej na lewej i prawej stronie po czym je zlozylem i nie przebija !
Ogolnie jesli chodzi o montaz bylo latwe. tylko trzeba uwazac zeby nie urwac wskazowek.
Wskazowki paliwa i temperatury trzeba zaznaczyc na zagrzanym silniku i normalnie sciagnac.
jesli chodzi o prędkościomierz i obrotomierz to mozna ustawic z druga osoba obok jadac za drugim autem.
ogolnie to tak wyglada.



Ogolnie jesli chodzi o montaz bylo latwe. tylko trzeba uwazac zeby nie urwac wskazowek.
Wskazowki paliwa i temperatury trzeba zaznaczyc na zagrzanym silniku i normalnie sciagnac.
jesli chodzi o prędkościomierz i obrotomierz to mozna ustawic z druga osoba obok jadac za drugim autem.
ogolnie to tak wyglada.



Zamiast Krwi, benzyna. Zamiast serca, Turbina.
- Od: 27 lut 2010, 22:59
- Posty: 17
A jak wyglada u Ciebie z obrotami? Chodzi mi czy powyzej 3 tys obr nie zaczyna pracowac skokowo, jak juz wyzej pisalem u mnie takie cos wystepuje. Druga sprawa napisz jak wyglada drukowanie tarcz. Jaka folia itp itd.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Odkopię troszkę. Potrzebuje pomocy. Po wymianie zegarów, wszystkie 4 wskaźniki działają z tym, że: mam przekłamania na obrotomierz oraz wskaźniku paliwa.
Jeśli chodzi o paliwo, na poprzednich zegarach wskazywało znacznie więcej paliwa niż na aktualnych a dodatkowo na nowych zegarach, wskazówka dawno już leży ,paliwo jest a rezerwa się nie świeci ale to jest znośne. Gorsze są obroty. Na luzie wskazuje +– 200 obrotów podczas przyspieszania wskazówka nie idzie płynnie lecz chwilami przeskakuje, przy 90km/h zamiast okolo 3-3,5k obrotów pokazuje coś w okolicach 2000. Czy zdjęcie wskazówek coś pomoże? czy jest to wgl do zrobienia ? proszę o odp.
Jeśli chodzi o paliwo, na poprzednich zegarach wskazywało znacznie więcej paliwa niż na aktualnych a dodatkowo na nowych zegarach, wskazówka dawno już leży ,paliwo jest a rezerwa się nie świeci ale to jest znośne. Gorsze są obroty. Na luzie wskazuje +– 200 obrotów podczas przyspieszania wskazówka nie idzie płynnie lecz chwilami przeskakuje, przy 90km/h zamiast okolo 3-3,5k obrotów pokazuje coś w okolicach 2000. Czy zdjęcie wskazówek coś pomoże? czy jest to wgl do zrobienia ? proszę o odp.
- Od: 6 lis 2010, 23:32
- Posty: 25
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97'
Hej. Zatankuj do pełna (lub gdy zapali się rezerwa), poczekaj aż wskazówka się ustawi potem ściągnij ją i załóż w odpowiedniej pozycji. Co do obrotomierza to ściąg wskazówkę i na odpalonym ciepłym silniku załóż na chyba 750rpm
Powodem przeskakiwania wskazówki może być jej obcieranie o tarcze 


Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Wybierz dwa bardzo plaskie noze, wsadz je po przeciwnych stronach wskazowki az dojda do osi. Noze oprzyj na dwoch wkretach od mocowania tarcz i teraz rownomiernie staraj sie podniesc do gory wskazowke.
Co do przeskakujacych wskazowek, jak robilem to u siebie tez mi sie cos takiego stalo, na predkosciomierzu przeszlo a na obrotomierzu nadal tak mam ale dopiero od 3 tys (rzadko wchodze na takie obroty wiec jak narazie mi to nie przeszkadza), oska od wskazowki o nic nie ociera wiec problem moze byc juz w samym mechanizmie.
Edit
Zdejmowanie wskazowek-zdjecia
Co do przeskakujacych wskazowek, jak robilem to u siebie tez mi sie cos takiego stalo, na predkosciomierzu przeszlo a na obrotomierzu nadal tak mam ale dopiero od 3 tys (rzadko wchodze na takie obroty wiec jak narazie mi to nie przeszkadza), oska od wskazowki o nic nie ociera wiec problem moze byc juz w samym mechanizmie.
Edit
Zdejmowanie wskazowek-zdjecia
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Ostatnio ktoś podrzucił taki patent, tylko trzeba mieć drugie wskazówki bo pierwsze nie nadają się do ponownego ząłożenia. Trzeba lutownicą wytopić środki wskazówek (tu gdzie jest trzpień) i wtedy nie ma zagrożenia że wyjdzie z mechanizmem, tylko trzeba mieć drugie wskazówki żeby je później założyć w miejsce tych. Jednak jeśli zależy nam na własnym liczniku i oryginalnym naszym przebiegu, to ja np. poświęciłbym wskazówki a kupiłbym gdzieś czerwone od BJ i włożył je w miejsce tamtych (paasują idealnie)
W predkosciomierzu samo przeszlo a w obrotimierzu jest do teraz ale juz bardzo male, nic z tym nie robie, kupuje nowy licznik wiec nie chce mi sie juz tego rozbierac.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mako napisał(a):W predkosciomierzu samo przeszlo a w obrotimierzu jest do teraz ale juz bardzo male, nic z tym nie robie, kupuje nowy licznik wiec nie chce mi sie juz tego rozbierac.
Też montowałem indiglo i obrotomierz kłamał, po włączeniu stacyjki na zapłon od razu było 1200
...nawet w niedziele i święta siedzę nad samochodami... ale cóż, kocham to :) Naprawić Ci auto? :)


- Od: 27 lis 2008, 12:18
- Posty: 552
- Skąd: 3city
- Auto: viewtopic.php?f=312&t=117669
Sorry ale palcami to wyrwalem te czarne plastikowe kapturki zalozone na wskazowkach, przy wyciaganiu wskazowek trzeba miec podparcie jak najblizej osi wskazowki. Widelcem nie probowalem a przy dwoch nozach jest bardzo dobre czucie momentu kiedy wskazowka zaczyna wychodzic. Kazdy ma swoje patenty i ja bede sie trzymal moich 
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje