Mazda6 Diesel Kręci, nie odpala
Panowie szukałem na forum niestety satysfakcjonujących odpowiedzi nie otrzymałem wiec postanowiłem w akcie desperacji założyć nowy temat, rano miałem dramatyczną sytuacje czyli po odpaleniu rano zimnej Madzi na parkingu i cofnięciu około 05-1m silnik lekko szarpnął i zgasł,zakręciłem kilka razy odpalić nie chciał,świeci się Check engine (chyba powinien gasnąć po chwili?)słyszałem że prawdopodobną przyczyną może być przeskoczony pasek rozrządu jeżeli rzeczywiście tak jest to rozumiem że czeka mnie wymiana kompletnego rozrządu ale czy na tym przeważnie jest koniec jeżeli pasek przeskoczył załóżmy o 2-3 ząbki ?czy trzeba zacząć się martwić ?
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
przenosze do dzialu diesel MZR-CD
Ps. niestety bardzo prawdopodobne... poszukaj o przestawionym rozrzadzie i wstecznym...
i chyba o 2 lub 3 zabki, bo przy jednym bys mial zanik mocy...
Ps. niestety bardzo prawdopodobne... poszukaj o przestawionym rozrzadzie i wstecznym...
i chyba o 2 lub 3 zabki, bo przy jednym bys mial zanik mocy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
1.
i sprawdz jakie sa bledy... jezeli zwiazane z rozrzadem, to patrz punkt 2, a jezeli nie, to zapodaj je tutaj i pomyslimy
2. zdejmij pasek alternatora i zdemontuj oslony...
3. sprawdz znaki ustawienia rozrzadu...
i wtedy juz wszystko bedzie jasne...
bieski napisał(a):go pod kompa podłącz.
i sprawdz jakie sa bledy... jezeli zwiazane z rozrzadem, to patrz punkt 2, a jezeli nie, to zapodaj je tutaj i pomyslimy
2. zdejmij pasek alternatora i zdemontuj oslony...
3. sprawdz znaki ustawienia rozrzadu...
i wtedy juz wszystko bedzie jasne...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
orientuje się ktoś czy Vagiem da rade czytać błędy ? z tym oprogramowaniem http://peb.pl/literatura-programy/78094 ... -ford.html
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
Witam mialem podobny problem niedawno tylko ze mi zgasl w trakcie jazdy i niechcial odpalic. Krecil ale niezaskakiwal i nic sie niepalilo tez myslalem ze to rozrzad ale okazalo sie ze to wytarl mi sie klin przy walku rozrzadu i szedl sygnal do komputera ze mi rozrzad przeskoczyl. Usterka usunieta w 3h.
ale wtedy powinny byc bledy o niezgodnosci walka rozrzadu z korbowodem...
sprawdzales?
sprawdzales?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
ela323f napisał(a):Czy to pytanie jest do mnie?
tak, to bylo do ciebie
... bo kolega Elmerwawa powinien jechac dopiero na kompa... i odczytac bledy...
mysle, ze na ta chwile dalsze dyskusje sa bezcelowe...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Elmerwawa napisał(a):Jeżeli chodzi o samą diagnostykę to tylko ASO ?
ktokolwiek, kto ma minimum ELM327
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Nic napiszemy na forum może ktoś by użyczył tylko nie wiadomo czy Elm podoła z moją madzią czytałem o problemach z komunikacją, jak nie to postaram się ogarnąć w poniedziałek to Wurth WoW Snooper-em teoretycznie Mazde obsługuje.
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
ela323f napisał(a):Masz PW.
Jaki sens tego forum jak porady są podawane na pw
W innym temacie Enduro przekazuje jakieś "patenty" na pw, tutaj info na pw
Nie zapomnieliście że NIE TAK to działa?
Masz kolego racje forum jest po to aby ktoś kto kiedyś będzie szukał informacji znalazł je i wiedział co jest grane, tak jak w moim przypadku wiem że problem istnieje gdzieś wątki zalegają na forum i że nie jeden osobnik już włosy rwał z powodu takiej awarii jaka mi się przydarzyła ale oczywiście nikt konkretnego rozwiązania nie napisała co pomogło, co się stało ,ile kosztowało itd.. czyli w sumie
Ogólnie sama wiadomość na PW nie wprowadziła nic konkretnego do mojego życia.
Nic podłącze dziada do kompa i zobaczymy co będzie dalej, myślę że poniedziałek,wtorek jakieś kroki zostaną poczynione i jak już coś będzie wiadome to zdam relacje. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie chętnie się dowiem co i jak.
Ogólnie sama wiadomość na PW nie wprowadziła nic konkretnego do mojego życia.
Nic podłącze dziada do kompa i zobaczymy co będzie dalej, myślę że poniedziałek,wtorek jakieś kroki zostaną poczynione i jak już coś będzie wiadome to zdam relacje. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie chętnie się dowiem co i jak.
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6