Nissan 350Z VQ35DE 2003r

Postprzez marek » 18 wrz 2011, 10:53

piwo napisał(a):a tak z ciekawosci.jaka seryjna geometrie ma nissan?chodzi mi o pochgylenia kol z przodu i z tylu oraz zbieznosci ewentualnie ow yprzedzenie sworznia zwrotnicy?


parametry w stopniach dziesiętnych, min,max, wartość nominalna
pochylenie
przod
-1.33 do 0,17 (-0,58)
tyl
-2.08 do 1.08 (-1,58)
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
4.33 do 5.83 (5.08)

zbieżność mam w serwisówce podaną w mm, a nie za pomoca kąta – jak znajdę papier z pomiaru mojej geometrii to uzupełnię :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez MariuS » 18 wrz 2011, 15:09

marek napisał(a): 200-konne auto miało by mieć poniżej 6s do setki ? takie bajki to tylko w tym temacie:


klze w lekkiej budzie daje radę i to nawet mniej niż 200km potrzeba, np mx-3 z klze z dobrym kierownikiem ma poniżej 6s, widziałem dwa filmiki gdzieś to z zatrzymanego mx był co prawda troszkę ale jednak lepszy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravestation » 18 wrz 2011, 18:52

ja na 0.6 bara, czyli 216 KM robiłem 5,3 0-60 mph

zetka to wspaniałe auto, ale ciężkie i względem wielu innych "słabszych" aut wolne
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez radzi89 » 18 wrz 2011, 22:43

marek nie denerwuj sie tymi wpisami :) w koncu jestesmy na forum Mazdy i ciezko to walczyc o inna marke ;)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez fixerq » 20 wrz 2011, 11:45

Piękne autko. Znajomy ma takie, tylko trochę porobione (właściciel mtuningu). Chyba w serii miała 300kucy, teraz ma więcej :)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez nemi » 22 wrz 2011, 09:37

Bardzo fajne autko – na żywo wygląda znacznie fajniej niż na zdjęciach – bardziej muskularnie (na fotkach taki jakiś niepozorny ten samochód...). Widziałem ostatnio na drodze identycznego :). Gratulacje :).
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez radekkm » 26 wrz 2011, 00:45

witam Marku,czym jezdziles na codzien po sprzedaniu s14 ??
ciekawy samochod,napewno swietne wlasciwosci,ale jestem zdania ravo,
jaki rozklad masy??
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez marek » 26 wrz 2011, 00:48

Radek, Jeździłem BMW E46 coupe 320i (R6 2,2 170koni)

w nissanie rozkład masy jest bodajże 58% na przód 42% tył.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez HKSze » 1 paź 2011, 12:32

szkoda ze nie bylo nyski na zlocie... z checia bym zobaczyl jak probuje dotrzymac kroku MPS'owi :P
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez ravo » 1 paź 2011, 12:42

temu "zwariowanemu" MPSowi ciężko było dotrzymać kroku hihi pogratulować tylko kierowcy odwagi traktowania auta :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez HKSze » 1 paź 2011, 12:45

ravo napisał(a):temu "zwariowanemu" MPSowi ciężko było dotrzymać kroku hihi pogratulować tylko kierowcy odwagi traktowania auta :)


no ravo ty tez musisz zaczac trenowac bo wstd zeby auto sportowe (wrx) dostawalo od dupowozu jakim jest mps 6 :P
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez ravo » 1 paź 2011, 12:52

hehe sportowe :P ? chciałbym by takie było :) ale trening się zawsze mi przyda :)
sorry Marek za OT ale także żałuje, że Cię nie było
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez marek » 2 paź 2011, 18:47

co to za OT :P ?

a w temacie – jesień już prawie za oknem więc koła zimowe już gotowe i czekają na pierwszy śnieg ;) ciekawe jak będzie się zimą jeździło :D jak założe to pewnie zrobie jakieś foty bo śmiesznie będzie wyglądał – przód 225/50/17 tył 225/55/17 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez piwo » 2 paź 2011, 19:35

nie za szerokie?ja sie przesiade chyba na duzo wezsze.na szerokich zle sie jezdzi w zime.swzerokosc jest tylko po to by studfzic opone. w zime nie da sie przegrzac opony.a niedogrzane sa wrecz ciagle.wiec mysle ze 195 bylyb znbacznie lepsze.ale to tylko moje zdanie nie zebym sie madrzyl.bo zaraz przyjdzie Pit i znow bedzie wszystko na mnie :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez marek » 3 paź 2011, 00:34

piwo,
po pierwsze szerokość felgi – przód 7,5 cala, tył 8 cali – nie założysz na to 195 (tzn. nie powinno się zakładać)

po drugie nie kupisz opon o szerokości 205 czy 195 na felgę 17 cali, która była zamiennikiem opony 245/45/18

po trzecie wysoki profil w 205 czy 195 na felgę 17 cali jest dużo droższy od 225

a po czwarte – nie wyobrażam sobie kompletnego braku trakcji na oponie 205 czy 195 zamontowanej na tyle, i tak czuje, że na mokrym na 225 będzie bardzo kiepsko.

i tak będzie na śniegu lepiej niż na 245 ;)

to tyle ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez piwo » 3 paź 2011, 06:22

masz racje. nie zgodze sie z jednym tylko.
a po czwarte – nie wyobrażam sobie kompletnego braku trakcji na oponie 205 czy 195 zamontowanej na tyle, i tak czuje, że na mokrym na 225 będzie bardzo kiepsko.

wezsza opona na mokrym bedzie lepiej sie zachowywac.
na sniegu tak samo i w zimne dni.mowie tu o trakcji, predkosciach na zakretach itrd.
szerokie opony stosuje sie tylko by nie rpzegrzac opon.wieksza powierzchnia nie zwieksza przyczpenosci bezposrednio, tylko wplywa na utrzymanie rozsadnej temperatury a od tego zalezy przyczepnosc. w mokre dni i zimne mieszanka opony jest chlodna i nie potrzeba szerokiej opony.
no ale jak sam mowisz.i tak nic wezszego nie dostaniesz i nie naciagniesz.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez marek » 3 paź 2011, 09:01

piwo, mam na myśli trakcję na starcie – w 200SX S14 jeździłem zimą na 205 a latem na 225 – różnica w przyczepności na starcie była bardzo duża.
Teraz jeżdżę na 255 więc zobaczymy jak będzie po zmianie na 225.

NIe chce mi się tego z fizycznego punktu analizować, ale w dragu nikt na figurówkach nie jeździ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Gib » 20 paź 2011, 00:28

MariuS napisał(a):200-konne auto miało by mieć poniżej 6s do setki ? takie bajki to tylko w tym temacie:


Corsa V6?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 20 paź 2011, 16:04

albo moj :) 147 KM i 5,9 do setki :) dane katalogowe.mozna :) waga 870kg.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez marek » 20 paź 2011, 20:51

nie wyrywajcie z kontekstu :P pisałem w odniesieniu do seryjnych aut "normalnych" z ewentualnymi modyfikacjami tak jak ten Golf TDI ,który niby taki świetny po modach jest, ze robi się szybszy od Z mając 200 koni ;)
A nie wydumek wyprutych na 1/4 mili ważących 800 kilo jak ta corsa V6. Piwo, dobrze wiesz, że Speedster się nie zalicza do normalnych aut ;)

Proszę w tym temacie nie próbować udowadniać na siłę, że zwykły przednionapędowy dupow.z i to jeszcze o mocy 200 koni jest lepszy i szybszy od 350Z bo nigdy się nie dogadamy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron