Wymiana kpl rozrządu | MX-3 V6

Postprzez HKSze » 3 maja 2011, 10:53

marcin87_19 napisał(a):Panowie nie kloccie sie bo w kazdym miescie koszt wymiany jest inny ja kupilem ostatnio rozrzad komplet (bez pompy wodnej) za 550zl oryginal a wymiana kosztowala mnie 100zl pamietaj kolego ,,mati MX3" ze trzeba uwazac jak sie wymienia sam pasek tam sa znaki bo jezeli pomylisz sie o chociaz o jeden zabek to samochod bedzie wiecej palil najlepiej to posluchajcie sie kolegi ,,SponeR" bo ma racje



550 cie wynioslo bo masz R4 a nie V6 :P
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez marcin87_19 » 3 maja 2011, 11:53

zgadza sie nie mam v6 ale mam 1.6 16V 107 PS B6 na podwojnym walku a nie jakis R4 na allegro trzeba dobrze popatrzec i sie wyhaczy okazje czesto jakis sklep likiduja i wyprzedaje czesci taniej
Początkujący
 
Od: 5 lut 2011, 13:13
Posty: 17
Skąd: Sokółka
Auto: mx-3 1.6 16V 107 KM 1995 czerwone skora

Postprzez HKSze » 3 maja 2011, 12:24

R4 rzedowa czworka :P
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez Krzychu1402 » 8 maja 2011, 10:34

Ja wymieniłem wszystko bo sam pasek nic nie daje wystarczy że pompa stanie albo któryś napinacz i pozamiatane. Miałem dwie takie mazdy jedną kupiłem bez prawa do rejestracji nie była dopalana 5 lat ale co dziwne normalnie ją uruchomiłem :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 maja 2008, 21:57
Posty: 4
Auto: Mazda MX3-V6

Postprzez piachu » 10 maja 2011, 09:14

witam czy w v6 jest instrukcja jak zblokować silnik żeby wymienić pasek ?

mnie czeka demontaż głowic w V ale tez muszę zblokować silnik <czytaj>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2011, 18:15
Posty: 50
Skąd: Lubin
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V

Postprzez SponeR » 10 maja 2011, 16:08

w workshop manual było chyba coś takiego poszukaj
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez piachu » 11 maja 2011, 08:32

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2011, 18:15
Posty: 50
Skąd: Lubin
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V

Postprzez Judo » 15 maja 2011, 09:07

Witam wszystkich wczoraj założyliśmy rozrząd w moim mx-3 1.6 dohc 95r. 107. Po uruchomieniu samochodu silnikiem trzęsie prawdopodobnie jest o 1 lub dwa ząbki źle założony czy ma ktoś schemat jak . ustawić rozrząd. Schemat był z internetu, wczoraj znalazłem 2 schematy czy ktoś moż potwierdzić że to te.
Z góry dzięki.
http://www.mx-3.com/manuals/showimg.php ... B1-014.gif
http://mechdb.com/index.php/File:Mazda_ ... B1-019.png
Początkujący
 
Od: 11 wrz 2009, 19:02
Posty: 5

Postprzez D4NI3L » 25 maja 2011, 09:58

odświeżę temat:

moze ktoś już wie? :)jak jest z ta bezkolizyjnością w silnikach 1.6 DOHC ? <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez SponeR » 25 maja 2011, 15:46

SponeR napisał(a):a ja nie słyszałem jak mi pasek w trasie poszedł :p po cichaczu sie urwał :D
założyli nowy z rolkami i pompą i śmiga
o tym że ten silnik jest BEZKOLIZYJNY jest z 10 tematów na tym forum :/



D4NI3L napisał(a):odświeżę temat:

moze ktoś już wie? :)jak jest z ta bezkolizyjnością w silnikach 1.6 DOHC ? <co?>


czytanie ze zrozumieniem ??
daleko wzrokiem nie musiałeś wodzić tylko 5 cm wyżej :|
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez D4NI3L » 25 maja 2011, 16:59

<faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez Makiaweli » 6 lip 2011, 11:54

to ja też odświeżę temat.
Na ile ta bezkolizyjność silnika jest pewna??
ja jej nie neguje
tylko zastanawiam się bo miałem dziwny przypadek i wczesniej myślałem że komuś pękł pasek.
ALe do rzeczy kupiłem madzie to się okazało ze na jednym cylindrze ciśnienie jest 7 więc mówie uszczelka może zawór to rozkładam.
Co się okazuje:
Zawory proste nie nadpalone
uszczelka ok
głowica ok , to szukam dalej przyczyny i co się okazało korbowód był pokrzywiony.
Więc jaka mogła być tego przyczyna skoro silnik bezkolizyjny i tłok nie mógł się spotkać z zaworem????
Może ma ktoś jakieś pomysły i rozwiązanie mojej zagadki
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 13:00
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: MX-3

Postprzez SponeR » 6 lip 2011, 16:39

może ktoś splanował troche za bardzo głowice ??
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez Makiaweli » 7 lip 2011, 07:40

planowanie głowicy to chyba odpada bo korba była tylko na jednym tłoku pogięta a pozatym miał jeszcze fabryczną uszczelke głowicy ( metalową ) chyba że ktoś załozył ją jeszcze raz.
Jak by była za bardzo zplanowana to na wszystkich tłokach tak by było a pozatym silnik by nie pracował a jeżdze od dwóch lat po wymianie korby ok
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 13:00
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: MX-3

Postprzez SponeR » 7 lip 2011, 23:38

w sumie racja
szczerze nie mam pojęcia co mogło takie cuś wywołać
a na pewno jest bezkolizyjny
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez dominik1330 » 28 wrz 2011, 20:38

Czy po wymianie kompletnego rozrządu w mx-3 v6 mogą zacząć klepać zawory albo coś innego??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez janiszzz_mx3 » 28 wrz 2011, 21:39

Nie. Silnik jest bezkolizyjny więc żadna krzywda mu się nie stanie jakbyś źle tego nei złożył
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez dominik1330 » 29 wrz 2011, 06:57

właśnie mechanik wymienił mi rozrząd i zaczęło coś klekotać w silniku i stwierdził że być może to popychacze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez maris801801 » 29 wrz 2011, 13:04

Dobry mechanior ;D Po wymianie rozrządu zaczął klekotać :D
Sprawdz poziom oleju, a jak nie to wymień olej wraz z filtrem. ;]
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez dominik1330 » 29 wrz 2011, 20:32

nie wina mechanika;p poziom oleju niski ;p aż wstyd sie przyznac;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323