Mazda 323F BG BP '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Majki88 » 27 sie 2011, 23:10

chylę czoła <uklon> Jacku
ale pogadamy jak to 2.5 dostanie odpowiednią dawkę paliwa i powietrza :P
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Jacek176 » 27 sie 2011, 23:13

Bardzo chętnie :)
BTW.: auto w Rykach nie jechało pełnią swoich możliwości. Strojenie na ostatnia chwilę zemścilo się totalnie rozjechanymi mapami paliwa i AFR spadał do 10.1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez xXx » 28 sie 2011, 13:18

Jacku nie obraź się, ale zawsze gdy porównujesz BP do teoretycznie mocniejszego KL czy KLZE wybierasz najsłabsze egzemplarze. Przypomina mi to taktykę polowań afrykańskich drapieżników dla których potencjalną zdobyczą stają się zazwyczaj najsłabsze jednostki w stadzie...



Stado Mazdaspeed to nie tylko 323F BA z mocno średnio jeżdżącym KL-em, ale też silniejsze sztuki ;)



Zmierzam tylko do tego, że skoro porónujesz mocno zdłubane BP to nie do seryjnego lub nawet nie przedstawiciela KL a do równie mocno zdłubanego KL, szkoda że takowych u nas nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacek176 » 28 sie 2011, 14:53

hehe... zaczyna się :D
Odzywa się urażona duma wyznawców V6 <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez xXx » 28 sie 2011, 15:00

...nie urażona, przecież mam R4 tak samo jak Ty Jacku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacek176 » 28 sie 2011, 15:25

1. Zamieściłem filmik bo jest to jedyny filmik z ostatniego zlotu z moim udziałem jaki udało mi się znaleźć. I to Wy zaczynacie tłumaczenia typu "to zdłubane" "tamto nie zdłubane".
2. Prawda jest taka, że ani moje ani auto Majkiego (z tego co słyszałem od niego) nie jechało na zlocie tak jak powinno.
3. Już Ci kiedys pisałem, że żałosne jest porównywanie silników o różnicy pojemności 0.7 (to już jest konkretna flaszka ;) )i różnicy w mocy katalogowej ok. 40KM czy 70KM (w przypadku KL-ZE). I ja uważam, że jak najbardziej fair jest porównywanie zdłubanego 1.8 do seryjnego 2.5. Jeśli porównywałbym swoje 1.8 do seryjnego K8 no to OK, to byłoby nie w porządku. A jeżeli ten większy i mocniejszy silnik musi być tak samo zdłubany jak ten mały to... no cóż... przykro... :P
4. Na pocieszenie dodam, że dwie V6-tki na zlocie były szybsze ode mnie <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Jacek176 » 7 wrz 2011, 21:36

Dzisiaj znalezłem wreszcie wolne pół godziny na potestowanie Mazdy.
Kilka przejazdów, niestety na krótkim odcinku bo nie było dosyć czasu aby jechać gdzieś dalej, także pomiary tylko 0-60Mph.
Najgorszy 6.88s, najlepszy 6.65s.
Ostatnio nie mogłem zejść poniżej 7.0 także progres jest.
Opony napompowałem 2.6 z tyłu i 1.9 z przodu. Najlepsze czasy miałem startując z 4000obr.
To wszystko na suchym asfalcie dziś.
Dla porównania w Rykach miałem ciśnienie 2.0 z przodu i 2.1 z tyłu, do tego startowałem z 5500obr w strugach deszczu <lol> Nic dziwnego, że wykręciłem takie czasy z <dupa> (nie wspomnę już o AFR 10.1). No ale tak jest jak się stroi auto na ostania chwilę i nawet nie ma czasu potrenować startów na nowej charakterystyce silnika.
Myślę, że jeszcze kilka treningów i może uda się zejść do 6.5s 0-60Mph no i może uda się złamać 15-tkę na ćwiartkę <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mx6sc » 8 wrz 2011, 08:39

szczerze życzę wysokich "14" mimo że jak najbardziej jestem za v6 <lol> i masz rację ,to na tym polega żeby dłubać słabsze auto co by mocniejsze (fabryczne) nie dało rady
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez mlody1921 » 8 wrz 2011, 10:32

Jacku czego zrezygnowałeś z Edisa? coś nie wypaliło ?

Najlepiej bylo by postawić Mx-3 KL zdrowego na 165-170 koni i twoje BG 170 koni uczciwy pojedynek :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Jacek176 » 8 wrz 2011, 15:15

Dwa dni zmarnowaliśmy na zamocowanie czujnika i podłączenie wszystkiego i na koniec okazało się, że nie ma iskry. No i poddałem się.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Pyton162 » 8 wrz 2011, 16:26

fasoli kl bylby tu dobrym sparing partnerem
Pyton162
 

Postprzez Gib » 8 wrz 2011, 17:10

Jacek masz jeszcze namiar na te naklejki n/a is best? ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 9 wrz 2011, 09:37

Pyton162 napisał(a):fasoli kl bylby tu dobrym sparing partnerem

No właśnie nie moge przeboleć, że w Rykach Mazda była nie ogarnięta (no i ta pogoda) i nie mogłem nawiązać równorzędnej walki. No ale może jeszcze kiedyś będzie okazja.

Gib napisał(a):Jacek masz jeszcze namiar na te naklejki n/a is best? ;)

A to znowu masz jakiegos wolnossaka?
No właśnie na psswordzie ten koleś chyba już ich nie sprzedaje. Można też je kupić na odjazdowenaklejki.pl ale są dwa razy mniejsze i gorszej jakości.
Może odsprzedam ci swoją ;) Coraz bardziej chodzi mi po głowie coś żeby ta moja naklejka stała się nie aktualna w przyszłym sezonie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 9 wrz 2011, 09:49

Tak, mam ssaka, X25XE+wałki=190 KM, niestety skrzynia F25 nadaje się do jakiegoś mocnego diesla a nie do benzyny z tak małym Nm więc za bardzo toto nie jeździ, ale pracuję nad tym.
Volvo się niestety RIPnęło.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mlody1921 » 9 wrz 2011, 11:17

Nie aktualna :D supercharger / turbocharger ?

tak czy siak przydało by sie zapłon ogarnać, ja w następnym tygodniu będe bawił sie edisem zobaczymy co z tego wyjdzie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Jacek176 » 9 wrz 2011, 11:36

Zapłon mam ogarnięty na tej zasadzie, że przyspieszaliśmy z Coobciem stopniowo aparatem do momentugdzie było najlepiej w pewnym zakresie obrotów. A potem na mapie w Ecumasterze cofaliśmy zapłon w tych zakresach obrotów przy których wychodziła lepsza moc przy bardziej opóźnionym zapłonie.
Co ciekawe nawet przy maksymalnym przyspieszeniu zapłonu apratem (przekręcony do końca) nie było żadnych objawów stukowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Jacek176 » 13 wrz 2011, 08:54

Po ostanich testach doszedłem do wniosku, że Parady są DO <dupa> Nikomu ich nie polecam. Jeśli chodzi o przyczepność to Toyo T1R były o niebo lepsze i nie wiem dlaczego często można przeczytać opinie, że są przereklamowane. Te Parady Spec 2 to są dopiero przereklamowane.
Kiedyś na nowych T1R najlepsze czasy osiągałem startując z 6000obr. Jak teraz próbuję tak wystartować (te Yokohamy też są nowe, kupione na wiosnę) to stoję w miejscu i mielę kołami. Najlepsze czasy mam startując z 4000obr. ale i tak ciężko trakcję złapać.
Do tego jeszcze okazało się, że mam za nisko ustawioną odcinkę (równo 8000obr.) i przed końcem ćwiartki odcina mnie na trójce. Także znowu nie udało mi się zejśc poniżej 15.3
Przesunięcie odcinki jakieś 50-100obr. wyżej powinno pomóc, aczkolwiek na tych oponach wiele więcej nie osiągnę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez radekkm » 13 wrz 2011, 21:25

kupuj yoko ad08,w tym przedziale cenowym nie znajdziesz nic lepszego,jak jestes harcorem r888,wyzej to juz tylko yoko a048r – mizdza
t1r shit,za miekkie scianki,ze parada klei slabo to juz wiemy ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez check. » 13 wrz 2011, 23:28

a prędkość na 1/4 osiągasz większą niż wcześniej ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Jacek176 » 14 wrz 2011, 11:02

radekkm napisał(a):kupuj yoko ad08,w tym przedziale cenowym nie znajdziesz nic lepszego,jak jestes harcorem r888,wyzej to juz tylko yoko a048r – mizdza
t1r shit,za miekkie scianki,ze parada klei slabo to juz wiemy ;)

Tylko, ze tych yoko o ktorych mowisz chyba nie ma chyba w rozmiarze 15" a wiekszych felg nie chce zakladac.
Toyo R888 trochę zbyt hardcorowe do jazdy na codzień (niesamowity hałas zagłuszający nawet mój wydech) i mają ogromne opory toczenia.
Poważnie zastanawiam się nad Toyo R1R albo Federal 595 RS-R na przyszły sezon.

check. napisał(a):a prędkość na 1/4 osiągasz większą niż wcześniej ?

Na to wygląda. Z tego co pamiętam kiedyś G-tech pokazywał mi prędkość końcową poniżej 93Mph (ok. 148km/h). Teraz łapie odcinkę na trójce przy 8000obr. przed końcem ćwiartki. Według prędkościomierza odcinka na trójce jest powyżej 155km/h, realnie to jest ok. 150km/h (wyliczenia książkowe według przełożeń skrzyni biegów).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy