Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
Ale po co tyle latania kupujesz zwrotnice od 323f BA 2,0 zakladasz zaciki od M6 i masz tarcze 283,5mm kosztem 300zl. W BA daje rade to w MX-e tym bardziej radzi sobie. Zreszta tak i tak tego sie nie wykorzysta bo po torze nikt nie upala godzinami, a do codziennej jazdy napewno wystarcza bez problemu.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a): kupujesz zwrotnice od 323f BA 2,0 zakladasz zaciki od M6 i masz tarcze 283,5mm kosztem 300zl. W BA daje rade to w MX-e tym bardziej radzi sobie.
Nawet w 1300 kilowym 626 taki zestaw spisuje się wyśmienicie

Capazo napisał(a):Zreszta tak i tak tego sie nie wykorzysta bo po torze nikt nie upala godzinami
Jak znam Weeda to różnie bywa, ale gdybyś jeszcze (co myślę nie jest konieczne) założył do zestawu od M6 klamoty np EBC (klocki green i tarcze turbo groove) to będziesz mega zadowolony
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Jak znam Weeda to różnie bywa,
Jezwli chodzi o te przejazdy w bydgoszczy na kartodroomie to chyba tam nie zdarza sie nawet dogrzac do temp. pracy. Ja mam piasty wsio od 323BA 2,0
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):Jezwli chodzi o te przejazdy w bydgoszczy na kartodroomie to chyba tam nie zdarza sie nawet dogrzac do temp.
Kartodrom kartodromem, a hamulce i tak trzeba mieć porządne
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Kartodrom kartodromem, a hamulce i tak trzeba mieć porządneRóżnie bywa
To podstawa dlatego moim skoromnym zdaniem zestaw zaciskow od M6 za ta cene. ja bodajze wydalem na piasty i zaciski 320 zl plus 320 tarcze mikoda gt klocki kolo 130 i masz mega zestaw, ktory spisze sie napewmo. Do tego przewody w oplocie i hamowanie z 200 to seria, przy tej masie.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Miałem K8 – nie hamował. Miałem BA 2.0 V6 – nie hamowała. Miałem większość rodzajów BG – nie hamowały, jeździłem wszystkimi wersjami silnikowymi w BG oprócz GTX i GT-R. Żadna nie hamowała. Jeździłem GE KL w której zrobiliśmy nowe tarcze i klocki na obu osiach. Nie hamowała. Ojciec miał 626 FS, jak przesiadałem sie na chwile to zeby wbijałem w deske po dotknieciu hamulca. Po prostu przepaść do wszystkiego czym jeździlem... I bądź tu teraz mądry ze seryjne heble w GE to syf...
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Capazo napisał(a):Jezwli chodzi o te przejazdy w bydgoszczy na kartodroomie to chyba tam nie zdarza sie nawet dogrzac do temp. pracy.
Co Ty możesz wiedzieć o streetracingu w Krotoszynie
Ja chce pokombinować z zaciskiem z RX-7 i większą tarcza, jak nie wyjdzie i nie dostane zacisku z Porsche do przymiarek, będzie zestaw z M6 na lepszych gratach i 4 śrubach.
Adrenaline Addiction.
KoKo napisał(a):Ojciec miał 626 FS, jak przesiadałem sie na chwile to zeby wbijałem w deske po dotknieciu hamulca.
Może tylko w tej Mazdzie były zaciski były w odpowiednim stanie technicznym?
Ja tam ze swoich hebli jestem zadowolony i nic lepszego na ulice mi nie potrzeba. Jeszcze nie udało mi się ich zagotować a lekko nie mają
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Hamulce ODCINEK II
Zanabyłem zwrotnice z 323 2.0 v6
Poskręcałem poskręcałem i...


z boku (nie było wszystko skręcone na blache więc troche krzywo tu widać)


A tu widac największy problem czyli odsunięcie tarczy od piasty, czego nie chciałbym niwelować żadnym dystansem ani podbieraniem materiału z łap zwrotnicy, więc trzebaby osadzić zacisk niżej na adapterze (obecnie pasują otwory
) lub oczywiście szukać innej tarczy.

Ale..jak przymierzyłem zacisk z Mazdy 6 to aż głupio nie skorzystać jak tu wszystko pasuje (oczywiście piaste przekładam z mx-3 na nowe łożyska – też oczywiście pasują zamiennie z 323v6 )

U Pita jak zwykle pełny przegląd modeli Mazdy – fotki się same robią

Nie wiem czy iść dalej w ten zacisk RX-7 czy olać i po taniości i prostocie założyć wszystko z M6. Zobaczymy
Zanabyłem zwrotnice z 323 2.0 v6
Poskręcałem poskręcałem i...

z boku (nie było wszystko skręcone na blache więc troche krzywo tu widać)


A tu widac największy problem czyli odsunięcie tarczy od piasty, czego nie chciałbym niwelować żadnym dystansem ani podbieraniem materiału z łap zwrotnicy, więc trzebaby osadzić zacisk niżej na adapterze (obecnie pasują otwory

Ale..jak przymierzyłem zacisk z Mazdy 6 to aż głupio nie skorzystać jak tu wszystko pasuje (oczywiście piaste przekładam z mx-3 na nowe łożyska – też oczywiście pasują zamiennie z 323v6 )

U Pita jak zwykle pełny przegląd modeli Mazdy – fotki się same robią

Nie wiem czy iść dalej w ten zacisk RX-7 czy olać i po taniości i prostocie założyć wszystko z M6. Zobaczymy
Adrenaline Addiction.
weede napisał(a):U Pita jak zwykle pełny przegląd modeli Mazdy...
Duuuubać cza!!!!

Mx3 prowadzi się jak marzenie.....
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kozacko na tej glebie wyglada pozdro


- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości