Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez weede » 22 sie 2011, 00:14

zacisk z M6 też nie podejdzie, sprawdzałem bo Piotrek miał. Chyba, ze faktycznie przy zwrotnicy z 323 robi się jakoś ciekawiej. Zobaczymy ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez sly » 22 sie 2011, 02:49

Może skontatktuj się z nim jak sam robił swapa tych hamulcy to coś może Ci doradzi:)
http://allegro.pl/elegancka-mazda-323f-i1729716536.html
Obrazek
HASŁO: sly180
Nie masz Chomika?? Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 12:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez Capazo » 22 sie 2011, 21:32

Ale po co tyle latania kupujesz zwrotnice od 323f BA 2,0 zakladasz zaciki od M6 i masz tarcze 283,5mm kosztem 300zl. W BA daje rade to w MX-e tym bardziej radzi sobie. Zreszta tak i tak tego sie nie wykorzysta bo po torze nikt nie upala godzinami, a do codziennej jazdy napewno wystarcza bez problemu.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mlody1921 » 22 sie 2011, 22:00

Ale piasty zostawiasz od MX3 ? pod zaciski M6 i tarcze?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Bandit » 22 sie 2011, 22:19

Capazo napisał(a): kupujesz zwrotnice od 323f BA 2,0 zakladasz zaciki od M6 i masz tarcze 283,5mm kosztem 300zl. W BA daje rade to w MX-e tym bardziej radzi sobie.

Nawet w 1300 kilowym 626 taki zestaw spisuje się wyśmienicie <spoko> Seryjne hamulce już mi się zdarzyło przegrzać po kilku ostrych hamowaniach 140 – 0 , a obecne świetnie sobie z takim katowaniem radzą :)
Capazo napisał(a):Zreszta tak i tak tego sie nie wykorzysta bo po torze nikt nie upala godzinami

Jak znam Weeda to różnie bywa, ale gdybyś jeszcze (co myślę nie jest konieczne) założył do zestawu od M6 klamoty np EBC (klocki green i tarcze turbo groove) to będziesz mega zadowolony :) Czy mam rację?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Capazo » 22 sie 2011, 22:26

Bandit napisał(a):Jak znam Weeda to różnie bywa,


Jezwli chodzi o te przejazdy w bydgoszczy na kartodroomie to chyba tam nie zdarza sie nawet dogrzac do temp. pracy. Ja mam piasty wsio od 323BA 2,0
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Bandit » 22 sie 2011, 22:28

Capazo napisał(a):Jezwli chodzi o te przejazdy w bydgoszczy na kartodroomie to chyba tam nie zdarza sie nawet dogrzac do temp.

Kartodrom kartodromem, a hamulce i tak trzeba mieć porządne ;) Różnie bywa :)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Capazo » 22 sie 2011, 22:33

Bandit napisał(a):Kartodrom kartodromem, a hamulce i tak trzeba mieć porządne ;) Różnie bywa :)


To podstawa dlatego moim skoromnym zdaniem zestaw zaciskow od M6 za ta cene. ja bodajze wydalem na piasty i zaciski 320 zl plus 320 tarcze mikoda gt klocki kolo 130 i masz mega zestaw, ktory spisze sie napewmo. Do tego przewody w oplocie i hamowanie z 200 to seria, przy tej masie.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez KoKo » 22 sie 2011, 23:15

Miałem K8 – nie hamował. Miałem BA 2.0 V6 – nie hamowała. Miałem większość rodzajów BG – nie hamowały, jeździłem wszystkimi wersjami silnikowymi w BG oprócz GTX i GT-R. Żadna nie hamowała. Jeździłem GE KL w której zrobiliśmy nowe tarcze i klocki na obu osiach. Nie hamowała. Ojciec miał 626 FS, jak przesiadałem sie na chwile to zeby wbijałem w deske po dotknieciu hamulca. Po prostu przepaść do wszystkiego czym jeździlem... I bądź tu teraz mądry ze seryjne heble w GE to syf...
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez weede » 22 sie 2011, 23:56

Capazo napisał(a):Jezwli chodzi o te przejazdy w bydgoszczy na kartodroomie to chyba tam nie zdarza sie nawet dogrzac do temp. pracy.

Co Ty możesz wiedzieć o streetracingu w Krotoszynie :D Hamulce gotują mi się na ulicy nie na kartdromie.

Ja chce pokombinować z zaciskiem z RX-7 i większą tarcza, jak nie wyjdzie i nie dostane zacisku z Porsche do przymiarek, będzie zestaw z M6 na lepszych gratach i 4 śrubach.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Jacek176 » 23 sie 2011, 07:00

KoKo napisał(a):Ojciec miał 626 FS, jak przesiadałem sie na chwile to zeby wbijałem w deske po dotknieciu hamulca.

Może tylko w tej Mazdzie były zaciski były w odpowiednim stanie technicznym? :P
Ja tam ze swoich hebli jestem zadowolony i nic lepszego na ulice mi nie potrzeba. Jeszcze nie udało mi się ich zagotować a lekko nie mają ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez weede » 27 sie 2011, 10:42

Hamulce ODCINEK II :D

Zanabyłem zwrotnice z 323 2.0 v6

Poskręcałem poskręcałem i...
Obrazek
;)

z boku (nie było wszystko skręcone na blache więc troche krzywo tu widać)
Obrazek
Obrazek

A tu widac największy problem czyli odsunięcie tarczy od piasty, czego nie chciałbym niwelować żadnym dystansem ani podbieraniem materiału z łap zwrotnicy, więc trzebaby osadzić zacisk niżej na adapterze (obecnie pasują otwory :) ) lub oczywiście szukać innej tarczy.
Obrazek

Ale..jak przymierzyłem zacisk z Mazdy 6 to aż głupio nie skorzystać jak tu wszystko pasuje (oczywiście piaste przekładam z mx-3 na nowe łożyska – też oczywiście pasują zamiennie z 323v6 )
Obrazek

U Pita jak zwykle pełny przegląd modeli Mazdy – fotki się same robią ;)
Obrazek

Nie wiem czy iść dalej w ten zacisk RX-7 czy olać i po taniości i prostocie założyć wszystko z M6. Zobaczymy :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Pit » 27 sie 2011, 20:25

weede napisał(a):U Pita jak zwykle pełny przegląd modeli Mazdy...

Duuuubać cza!!!! <lol> Chodzą słuchy, że streetracerzy w grodzie nad Brdą i Wisłą nie śpią, więc duuuubać cza! ;) Weede twardym trzeba być, nie mientkim :D Jakbym był leniwy to swapnąłbym gotowca seryjnego LS1 V8 do FD a nie Wankla rzeźbił <faja> Kombinuj więc zacisk z FC. Może zebrać trochę żelastwa z zacisku w miejscu jego montażu do jarzma? Ewentualnie z piasty? Albo z tego i tego po trochę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Seraf » 28 sie 2011, 08:53

Bardzo fajne heble i nie ma co iść na łatwiznę :D jeśli faktycznie wystarczy wyrezać trochę metalu i wszystko będzie "Tight Fit" to warto się trochę namęczyć.

Zresztą murzyn Ci prawdę powie:
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez weede » 5 wrz 2011, 16:44

Z ostatniego Track-Daya
Mazda kręciła czasy jak 180km wybebeszony civic, crx na sliku i...100km maluch 126 full zrobiony do sportu :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Było fajnie :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 5 wrz 2011, 17:10

Jam tak czuł ze MXy prowadzą sie dobrze, [tiiit] wygląda biała i dobrze jeździ to je to powodzenia w modach :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez lukster » 5 wrz 2011, 17:56

Mx3 prowadzi się jak marzenie.....
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez weede » 5 wrz 2011, 17:59

lukster napisał(a):Mx3 prowadzi się jak marzenie.....

jeszcze to poprawimy :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 5 wrz 2011, 18:14

Weed mam nadzieje że kiedyś sie spotkamy Black and White :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez ricardo881 » 5 wrz 2011, 19:22

Kozacko na tej glebie wyglada pozdro :) <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy